Marienwaerdt

4.6Matig

• 8arija07-12-2014

Fraai

Fraaie omgeving. Kom via de Appeldijk, Tricht, of via Beesd - een zeer gevarieerd en mooi landgoed.

Alleen gereisd in december 2014

• 7K.v.d.Louw25-06-2015

Marienwaaerdt

Het kostte veel moeite om er te komen met de fiets. Bewegwijzering niet zo duidelijk. we hebben alleen de winkel bezocht.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8J.S. Moret31-08-2015

Inbrekers

Mooie trouwlocatie. Pas alleen op voor diefstal in je auto. Haal alle waardevolle spullen eruit. Er is een bende actief in omgeving Beesd. Tijdens de kerkdienst in 5 auto's ingebroken op parkeerterrein.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9H.J.M. Beelen27-06-2014

Milieuvriendelijke landbouw - met Lakenvelders

Prachtig coulissen landschap met veelal zicht op de rivier de Linge. Zeer veel prachtige en goed onderhouden gebouwen.

Gereisd met partner in mei 2014

• 4Sylvia16-01-2016

Nooit meer

Bij de stapelbakker geweest. Vriendelijke en gastvrije bediening. Wij hebben de maandaanbieding onbeperkt sparerib eten genomen. Helaas van slechte kwaliteit. Te vet en zompig vlees. Helaas zonde van het geld en het niet waard. We hebben dit ook aan de bediening doorgegeven die de klacht ook door zal geven. Jammer van de avond. We hebben nog nooit daar zo'n tegenvaller gehad. Maar complimenten voor het personeel.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Rinus25-01-2013

Uitgestrekt landgoed

Marienwaerdt is een uitgestrekt pariculier landgoed van 900 ha., het landgoed bestaat uit landerijen en natuurterreinen die doorsneden worden door groene, vaak half verharde dreven, het landgoed ligt langs het riviertje de Linge en in de omgeving zijn veel boomgaarden. Het huis van deze oude buitenplaats wordt omgeven door een boscomplex en is niet echt bezienswaardig. Over het landgoed lopen veel gemarkeerde fiets- en wandelroutes en vooral in het voorjaar als de fruitbomen bloeien is het er een lust voor het oog en een tocht over de Appeldijk langs de Linge is dan een onvergetelijke belevenis. Het op het landgoed worden regelmatig allerlei evenementen gehouden.

Gereisd met partner in mei 2006

• 8Greet Philips Stel29-07-2015

leuk landgoed

E kunt er leuke wandelingen maken en fietsen en je kunt er goed eten en drinken en leuke streek gebonden zoals jam zelfgemaakte kopen in het winkeltje!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Marie- Josee en Bert25-08-2013

Heel erg mooi en gezellig...

Zaterdag 24 augustus 2013 naar de land fair in Mariënwaerdt in Beesd geweest. Gezellig druk, van alles te zien en echt heel mooi. Van paarden- en honden show tot gezellig struinen over het landgoed. Langs te veel om op te noemen kraampjes gelopen met evenzovele aanbiedingen. Ook nog een rondleiding gedaan door het landhuis en tuin. Heel veel ideeën opgedaan en we gaan volgend jaar zeker weer. We hebben teveel gezien om allemaal te vertellen... dus ga zelf ook eens kijken... echt de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7H.Schipper19-07-2014

prachtig park

Moet je eenmaal hebben gezien

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Chauffeur Paul Zuiderheide- busje uit Hilversum.03-03-2016

Wat een prachtige omgeving en heerlijke producten.

Grootse complimenten voor de perfecte, zorgzame en attente bediening. Weten niet wat ze doen zullen om het je helemaal naar het zin te maken of nog meer. Zijn er bepaalde moeilijkheden: zij helpen je uit de brand!!!! Nogmaals: alle lof!!!!!! Wij komen heel graag weer regelmatig bij jullie aan. Dankbare chauffeur en begeleidster uit Hilversum.

Gereisd met vrienden in maart 2016

10 van de 22 reviews gezien