Bed & Breakfast De Neust

NederlandGelderlandBeesd

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast De Neust voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 7 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 7 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

6 Reviews over De Neust

• 3Max01-05-2019

Waardeloze prijs-kwaliteit verhouding

Deze B&B is echt waanzinnig veel te duur voor wat je krijgt. Ik heb zeer veel gereisd in mijn leven maar nog zo weinig gekregen voor deze prijs. 110 euro voor een kamer zoals je het verwacht in het klooster, geen enkele luxe en verder buitengewoon muf en oud. Ontbijt was OK maar keuze was er nauwelijks en ook niet conform de prijs. Het is max. 50/nacht waard. Als ik ooit in de buurt ben zoek ik absoluut iets anders.

• 5I. Moen10-05-2016

prachtige site, zeer teleurstellende realiteit

Bij aankomst ziet het entree van de B & B er verwaarloosd uit. De kamer is buitengewoon simpel. Geen TV, föhn of enige luxe of aankleding. Beddengoed en handdoeken versleten. Ouderwetse douche-inrichting en de voegen van de douche vuil.Toilletborstel bestaat uit afwasborstel. Het terras is niet ontdaan van onkruid en de beperkte plastic stoeltjes zijn te vuil om op te zitten. Ontbijt is eenvoudig doch smakelijk. € 110 is het absoluut niet waard.

• 9Eelco18-11-2015

Heerlijke B&B

Ruime kamers met goede bedden. Prima badkamer. Uitstekend ontbijt. Vriendelijke gastvrouwen. Rustig gelegen. Gratis wifi.

• 1G. Hovinga26-08-2014

Deze B&B moeten ze opheffen

Geen service, bij aankomst niemand aanwezig en niemand te bereiken. Na veel heen en weer bellen en na 45 minuten wachten kwam de "gastvrouw" op de fiets aanzetten. Ze was ons vergeten!! Het feit dat er verder geen gasten waren en het er van buiten verwilderd en onverzorgd uitzag, zegt ook genoeg. En daar durven ze E. 110 voor te vragen. Schande.

• 6Robert28-07-2014

Eens maar nooit meer!

De kamers (6) bevinden zich in een mooi verbouwde historische boerderij. Tussen 17.00-18.00 kun je inchecken en 's morgens voor 10.00 uur wordt je verwacht te vertrekken! De kamer (3) die wij hadden was erg sober ingericht en niet bepaald schoon! Geen tv of föhn op de kamer en de wc borstel was vervangen door een afwasborstel. Het was er erg warm en je kon 's nachts wel een raam open doen, maar het risico van muggen was te groot! Er was namelijk geen hor aanwezig! De verhouding prijs/kwaliteit was erg slecht (€ 110,- voor één nacht!) Het ontbijt was zeer standaard en ronduit karig te noemen. De gastvrouw is aardig, maar erg nadrukkelijk aanwezig. Van rustig ontbijten is dan ook geen sprake! Wij komen hier zeker niet terug!

• 9Joeke21-05-2014

Heerlijke B&B!

Het aankomen bij de B&B is al fantastisch, een prachtige locatie en een prachtig gebouw. Veel bloemen, bomen en een heerlijke sfeer. De gastvrouw is ontzettend aardig. De kamers zijn lekker ruim en er is een fijne badkamer. Bij de B&B zit een gezellige woonkamer en keuken. Het ontbijt was erg lekker, vers brood, eitjes, et cetera. Er zit ook een terras bij de B&B, waar je heerlijk buiten kunt zitten. Voor ons was het enige minpuntje dat het wel wat afgelegen lag.

Bed & Breakfast De Neust info

Building information