Reviews over Beekbergen

Wij hebben genoten

Bea,
    6-11-2018

Wat een heerlijke camping prachtige omgeving

Erg verzorgt vriendelijke mensen de horeca was perfect heerlijk eten voor normale prijzen vriendelijke gastvrouw

Wij komen zeker volgend jaar terug

Wanneer mogen we weer???!!!

Familie S.,
    21-8-2018

Wat een heerlijk stekkie. We hadden een caravanport gehuurd voor 2 weken. Geen gedoe met voortenten en luifels. Je eigen keukentje en sanitair. Perfect. Mooie plek. Ruimte. Groen. Alle comfort én de charme van het campinggevoel. Zwembad (heerlijk), snackbar (matig), restaurant (voldoende) aanwezig. Supermarkt in de buurt. Prachtige omgeving. Genoeg vertier op de camping, lees: genoeg leeftijdsgenoten voor dochter van 11. Het animatie team is zeer gedreven. De spooktocht was hilarisch!

Het is ons een raadsel waarom het op het passanten-gedeelte zoooo rustig was in het hoogseizoen. De plekken zijn ruim en grillig met, indien gewenst, privacy en/of prive-sanitair. Het algemeen sanitair (even gecheckt) was schoon!

Vriendelijke ontvangst en informatie verstrekking bij de receptie. Broodjesservice aanwezig, geen gebruik van gemaakt.

Kortom een prima camping!!! Wij komen zeker terug!!

écht, een weekendje weg

Heidi,
    3-2-2018

We zaten in H11 een 6 persoonshuisje met 2 bad kamers, geen stapelbedden wat we prettig vinden voor de kinderen. Dit huisje heeft een houtkachel ipv een open haard. De kachel gaf lekker veel warmte en je kon nog steeds genieten van de vlammen. Heerlijk ontspannend toen de kids op bed lagen De keuken was met alles er op en er aan. Het huisje was schoon toen we aankwamen en de bedden opgemaakt.

Het huisje is wel wat verder weg van de receptie en het zwembad. Lopend viel dat wel mee. De kamp winkel heeft een zeer beperkt assortiment. Receptie is vriendelijk. Het park zag er opgeruimd uit.

Nette verzorgde vakantieplek

M. Schipper,
    12-8-2017

D.m.v duidelijke bewegwijzering aangekomen bij ons de chalet, ruime en frisse inrichting. Ook de tuin was heerlijk. Veel vogeltjes. Een kleine speeltuin op korte afstand. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Personeel was ook erg behulpzaam toen de cv in de accommodatie uitviel. Probleem was niet direct op te lossen en werd er gezorgd voor een uitstekende vervangende accommodatie.

Genoten

Brinkman,
    29-5-2017

Mooie camping in Bosrijke omgeving met royale plaatsen. Uiterst vriendelijke en behulpzame mensen. Prive sanitair is klein maar wel heel fijn.

Zwembad was een grote plus tijdens ons verblijf. Het was hemelvaart weekend maar t leek wel zomervakantie

Beekbergen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 710 reviews