Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping

Tonen op kaart

90 reviews over Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping

• 2019
    8Henk de geus03-11-2019

We gaan er weer naar toe!

Mooie rustige camping waar de overbodige tralala gelukkig is weggelaten. Ruime plaatsen random verspreid over het terrein. Prachtige bomen en bossages. Natuur. En wil je dan toch wat entertainment......bij de buurcamping volop verkrijgbaar en gratis voor wie op het Spoek staat.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Martin van Schaik03-11-2019

Hemelse rust

Wanneer je houdt van kamperen in een prachtige en hele rustige omgeving dan is ‘t Spoek een uitstekende keuze. Op de naast gelegen camping is een prachtig zwembad beschikbaar.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Feike en Alie vd Meer07-10-2019

Prachtige plek mooie natuur vriendelijke beheerders rustzoekers zijn hier op de goede plek,mooi wandel en fietsgebied.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Martha Groenendijk-Lenstra23-09-2019

Heerlijk, graag nogmaals naar 't Spoek.

Omdat we onze caravan om gezondheidsredenen moesten verkopen hebben we een huisje gehuurd op het 't Spoek. Ik was hier vroeger in een tent met mijn ouders geweest en had hier hele goede herinneringen aan. Die herinnering is niet tegengevallen. We hebben het huisje De Berk gehuurd en dit zag er mooi uit. Het was heerlijk schoon, zodat ik geen last had van kortademhaling. Alles was aanwezig, behalve een TV, maar dat wisten we vantevoren. Het bed lag prima, maar de daarop liggende kussen waren ons te dik. Dat is natuurlijk heel persoonlijk. In Apeldoorn hebben we dunnere kussens gekocht om onze nachtrust niet te vergallen. We hebben een fantastische week gehad, genoten van het nabijgelegen bos met veel wild. En ook op de camping liepen de eekhoorntjes en konijntjes naar harte lust rond. Als mijn gezondheid het toelaat, kom ik graag het volgend jaar nog een keertje terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Yasemen03-09-2019

Fantstich en rustgevend.

We hebben een heerlijke en goed verzorgde vakantie gehad. De rust op de camping is niet te evenaren. De kinderen konden moeiteloos gebruik maken van de faciliteiten op de buurtcamping.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Debbie Verhagen27-08-2019

Heerlijke camping in het bos.

We verbleven in een trekkershut op de camping. Trekkershut is compleet ingericht en schoon. Camping ligt in het bos, netjes en verzorgd. Speeltuintjes tussen de plekken en mogelijkheid om gebruik te maken van het zwembad op camping ernaast. Prima geregeld.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Marcel Munter16-08-2019

Top gastvrijheid

We komen heel regelmatig op Het Spoek in diverse huisjes en we genieten altijd volop. Er is altijd een gastvrij onthaal door Nelke en Ton en daardoor altijd een heerlijk verblijf. De camping is heerlijk rustig en mooi centraal gelegen. We hopen nog vele jaren van de gastvrijheid te genieten en komen graag, gauw terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Fam van schaik05-08-2019

Rust en ruimte

Heerlijk relaxte camping midden op de Veluwe. Vooral de rust en de ruimte zijn super. We komen hier nu een aantal jaren en zodra we de camping oprijden hebben we vakantie in eigen land. Vriendelijke beheerders en onze kinderen vinden het de leukste camping tot nu toe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Marlies01-08-2019

Super verblijf gehad

Zalige midweek gehad terwijl mijn jongste dochter op zeemeerminnenkamp was op het park. Hele mooie ligging in de natuur. Zalig wandelingen gemaakt. Echt een aanrader voor mensen die tot rust willen komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Renate08-07-2019

Prachtige plek

Prachtige plek, heerlijk rustig en vriendelijke behulpzame beheerders. Als je tot rust wil komen is dit de plek!

Gereisd met vrienden in juli 2019

7 tips over Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping

• Kim-Muller, 03-08-2012

Niet te missen is IJs van Co in Hoenderloo. Het allerlekkerste ijs van heel Nederland! De Brugkabouter in Eerbeek is een pannenkoekenhuis met grote buitenspeeltuin. En de Julianatoren is een erg leuk pretpark voor kinderen t/m 12 jaar.

• Lisanne, 13-09-2013

Voor een lekker hapje eten kun je bij het Liederholt gaan zitten. De omgeving van Loenen is ook leuk om te fietsen, met de hoogste 'waterval' van Nederland en een oude stoompapierfabriek.

• Chantal Stam-Moenen, 15-05-2012

Voortreffelijk Chinees restaurant en zeer goede lunchroom in centrum van Eerbeek, nabij Beekbergen.

2 vragen over Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping

• Schuring , 02-07-2018

Huisje huren

Wat zijn de huurprijzen van een huisje en wat is het goedkoopste om te huren?

• Jut, 28-07-2016

Vraag

Wij gaan binnenkort met 4 personen 2 kinderen 2 volwassenen na deze camping. Nu hebben wij het huisje e Nachtegaal nu vroeg ik mij af of daar alles aanwezig is. Dekbedden ect en vooral koffiezetapparaat of senseo

Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping info

• Aantal sterrenstersterster