Vakantiepark Het Lierderholt

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,5

15 tips over Vakantiepark Het Lierderholt

ericc, 2-8-2015
Genoeg te doen in de buurt van de camping : Apenheul , Burgers Zoo , heerlijke wandelingen die starten bij de receptie ( je krijgt een duidelijke kaart ) , bij nat weer wel goed kijken hoe je de caravan neerzet anders krijg je natte voeten
joost van schaik, 7-5-2015
Op stap met boswachter vanaf camping
Jeroen, 21-8-2014
Betere/alternatieve zwembad verwarming. Verder misschien iets meer schoonmaak spullen beschikbaar stellen in de chalets, zodat er tussentijds maar ook bij de eindschoonmaak beter schoongemaakt kan worden door de huurder.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Lierderholt voor je op een rij gezet:

Dehuizer, 14-8-2014
Omgeving leent zich ervoor om uitstapjes te maken, veel te doen.
igoemons, 11-6-2014
ga niet als er veel regen wordt voorspelt wat het is een water ballet.
Heidi, 10-6-2014
Als je hier toch bent, de Apenheul zit om de hoek! Enig park voor een leuk dagje uit.

peter_lydia, 14-9-2013
Voor wellness liefhebbers is Thermen Busloo een aanrader, lekker dichtbij.
Hans , 13-8-2013
Voor kinderen, maar ook voor volwassenen is het Veluwe Klimbos (J.C. Wilslaan 21 7313 HK Apeldoorn) een echte aanrader. Op 12 meter hoogte door de bomen klimmen is voor velen kicken. Voor de kinderen zijn er twee speciale kindertrajecten uitgezet.
kayaenwodka, 17-5-2013

het aardhuis in hoog soeren

apeldoorn

wstraten, 27-9-2012
Het park ligt dicht bij Apeldoorn en Arnhem. Daar zijn allerlei activitieten te vinden. Ook de bossen in de directe omgeving zijn een erg mooi om in te wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Lierderholt voor je op een rij gezet: