Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe

Weer vandaag4°-3°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe
6,3

Omschrijving
De kamers van Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe liggen verspreid over verschillende gebouwen op het terrein. De kamers zijn wel wat verouderd maar hebben een mooie ligging met weids uitzicht. Je kunt een balletje slaan op de tennisbaan, relaxen in de sauna en een duik nemen in het zwembad. Apeldoorn is een leuke stad voor een bezoekje.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe voor je op een rij gezet:

Laatste review

Marlene van der Brugge,
1-12-2018

Wat een vergane glorie, we zijn meer dan teleurgesteld. Kregen een welnessbon en hebben die hier besteed. Sauna viel zwaar tegen, was niet warm en verlichting in de sauna deed het niet.

Werd allemaal wel opgelost, maar die dag was voor ons verloren. Er waren een heleboel kleine dingen die niet klopten. Positief, heerlijk gegeten. Was erg lekker. Vriendelijk personeel en mooie omgeving.

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin
Sauna
Parkeren mogelijk

463 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe in het Nederlands

Marlene van der Brugge,
1-12-2018

Fantastiche dagen gehad.

Piet,
27-11-2018

Erg goed hotel. Met een prachtige ligging! Personeel ontzettend vriendelijk.

Receptie zeer behulpzaam en aardig. Zeker voor herhaling vatbaar.

MVG

Prima verblijf in een prachtige omgeving.

Kristel,
24-11-2018

Door de meest recente reviews moet ik eerlijk bekennen dat we wat sceptisch waren, maar toch besloten te gaan.

En daar zijn we blij mee.

Vriendelijk ontvangst bij de receptie. We waren wat aan de vroege kant dus konden boven, in het restaurant, een kopje koffie drinken. Iets later teruggegaan om de sleutels van ons ‘appartementje’ op te halen. De receptie en het restaurant zie je aan de voorkant en de kamers liggen verspreid over de hectares erachter. Auto vlakbij kunnen parkeren. Bij het huisje aangekomen en wij hadden de bovenverdieping. De kamer was prima. Schoon, ruim, badkamer met aparte douche en bad. De kamer is van alle gemakken voorzien en proper. Dat het dan iets gedateerd is zien we door de vingers. ‘S avonds een taxi gepakt naar Apeldoorn die de receptie voor ons belde. Ontbijt erbij geboekt en ook dat was prima. Geen uitschieters, maar voldoende. Al met al een leuk hotel/appartement in een prachtige omgeving.

HotelSpecials.nl

Advies: kies iets anders in Beekbergen

Kaat,
18-11-2018

De omgeving is schitterend. Het hotel is echter dringend aan renovatie toe. Ongezellige, gedateerde kamer is dan nog tot daar aan toe. De vloerbedekking, is zo smerig dat je er niet overheen wil lopen, de boxspring smoezelig, de badkamer zo groot als een toilet. Eigenlijk zou Fletcher zich moeten schamen dat ze dit durven te verhuren.

Grote teleurstelling

Annet,
4-11-2018

Voor mij was het een grote teleurstelling, weggestopt in een totaal verouderde "kamer" op 1 hoog appartementencomplex middenin de bossen, je kamer is te bereiken via een soort van wenteltrapje. Een kamer met een vieze vloer bedekking, een nis waar geen koelkast meer in stond, enkel 2 papieren bekertjes in badkamer. Mijn vraag om 2 wijnglazen te brengen werd door de receptioniste beantwoord met: " mevr die mag u zelf ophalen in het restaurant want ik sta alleen" restaurant is dat mooie gebouw met rieten dak op de heuvel, DE foto, het lokkertje vd advertentie, maar helaas een meter of 200 verderop in het donker. Waarom er geen koelkast was, gewoon omdat ze er allemaal uitgaan mevrouw, net zoals die glazen mevrouw. Wat een teleurstelling, Absoluut geen 4 sterren waard nooit meer! Dus als je dan toch besluit te gaan koelbox mee glazen mee en hou vooral je schoenen aan!

Geen 4* Hotel . Nooit meer Fletcher

Danny vd H,
14-10-2018

Afgelopen week diverse 4* hotels in de regio bezocht en vandaag zijn we gearriveerd bij onze laatste deze week Hotel de Wipselberg

te Beekbergen we zijn aangenaam verrast door de ligging en dat biedt perspectieven.

Na vriendelijk te zijn geholpen bij de receptie zijn wij gereden naar onze accommodatie. Het hoofdgebouw heeft geen hotelfunctie. Eenmaal daar aangekomen verdween euforie. De “homes” zijn oud. Onze kamer is alleen bereikbaar via een oude wenteltrap. De kamer kent geen luxe. We hebben het gevoel dat we in een tijdscapsule zijn gestapt en zijn teruggegaan naar de jaren 80. De Flat-TV verraad echter dat we echt in 2018 zijn. Vloerbedekking is vies, wij houden onze schoenen aan. Geen luchtbehandeling op de kamer voelt muf aan. Raam kan open maar geen Hor dus beter niet openzetten in een bos, muggen ed. Koelkast ontbreekt er heeft er wel één gestaan. Geen waterkoker ook geen koffie apparaat aanwezig.

Moet hoognodig worden gerenoveerd!

Froukje,
26-8-2018

Dat het er erg gedateerd is, vieze vloerbedekking, overal spinnen en webben aan de plafonds, handdoeken met vlekken! Douchen in bad, alles is niet meer van deze tijd!

Geen aanrader

Esther,
25-8-2018

Zeer gedateerde huisjes, bij binnenkomst in kamer sterke chloorlucht heel vies. Alles is wel aanwzig maar geen frisse ruimte. Op het oppervlak schoon maar spinnen webben in hoekjes, schimmelvlek in handdoek en algeheel niet fris. Bovenal niet in verhouding met wat je ervoor betaald. Personeel wel vriendelijk en eten vond ik ook wel oke. Al met al géén aanrader.

Annie,
25-8-2018

Wij vinden dit geen aanrader op de site wordt alles heel mooi afgebeeld maar de werkelijkheid is heel anders.

De huisjes zijn heel gedateerd , bij aankomst was er nuet gestofzuigd ,

De badkamer vol schimmel en de vloeren van de badkamer niet gedaan ,wc bril hing erbij de gordijnen hingen los,

Koelkast deed het niet,

Het terras is nier toonbaar oude tuin stoeltjes , vieze tuintafel helemaal versleten .

Vieze vlekken in de vloerbedekking ,

Al met al is dit hotel geen 4 sterren waardig .

Een prima accommodatie, maar geen hotel

Fam. van der Linden,
22-8-2018

Het is geen echt hotel want de kamers zijn verspreid over een bosrijk gebied waardoor je het gevoel krijgt dat je op een vakantiepark terecht ben gekomen. De kamers waren schoon maar zeer gedateerd. Helaas was de wc pot los van de vloer ( melding gedaan bij de receptie bij uitchecken ). Het diner was prima en keurig verzorgd. Ook het ontbijt was verzorgd maar was geen uitschieter. De omgeving waar dit hotel lag is een schitterend fietsgebied. Hele mooie tochten gemaakt.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.