NederlandGelderlandBeekbergenResorts BeekbergenVakantiepark DroomPark Recreatielandgoed De Valouwe

Vakantiepark DroomPark Recreatielandgoed De Valouwe

• 4.5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

41 Reviews over DroomPark Recreatielandgoed De Valouwe

• 2A. Sleeking07-06-2019

Beter naar de buren gaan!

Bedenk je 2x voordat je hier een vakantie boekt! Wij hadden een lang weekend met vrienden geboekt, €40 extra betaald om naast elkaar te staan. Helaas was dit niet het geval, uiteindelijk €26 (???) terug gekregen. Na de eerste nacht diverse klachten gemeld waaronder schimmel in de koelkast, een complete begraafplaats van dode spinnen onder het bed, schimmel in de gordijnen en als klap op de vuurpijl het glas kapot van de deur in de douche! Terwijl wij met kinderen waren dus ronduit gevaarlijk. In de middag lag er een briefje dat het schoonmaakteam geweest was maar dat was echt niet zo. Nogmaal aangegeven bij de receptie, helaas geen aktie. Bij thuis komst direct een mail gestuurd, krijg je antwoord dat als je dit jaar boekt je dan 20% procent korting krijgt op een volgend verblijf... Op verdere vragen wordt gewoonweg niet gereageerd. Al met al zeer teleurstellend, wij gaan de volgende keer wel naar de buren.

• 7Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 9Heidi03-02-2018

écht, een weekendje weg

We zaten in H11 een 6 persoonshuisje met 2 bad kamers, geen stapelbedden wat we prettig vinden voor de kinderen. Dit huisje heeft een houtkachel ipv een open haard. De kachel gaf lekker veel warmte en je kon nog steeds genieten van de vlammen. Heerlijk ontspannend toen de kids op bed lagen De keuken was met alles er op en er aan. Het huisje was schoon toen we aankwamen en de bedden opgemaakt. Het huisje is wel wat verder weg van de receptie en het zwembad. Lopend viel dat wel mee. De kamp winkel heeft een zeer beperkt assortiment. Receptie is vriendelijk. Het park zag er opgeruimd uit.

• 8Onderkomen
  • 8M. Schipper12-08-2017

Nette verzorgde vakantieplek

D.m.v duidelijke bewegwijzering aangekomen bij ons de chalet, ruime en frisse inrichting. Ook de tuin was heerlijk. Veel vogeltjes. Een kleine speeltuin op korte afstand. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Personeel was ook erg behulpzaam toen de cv in de accommodatie uitviel. Probleem was niet direct op te lossen en werd er gezorgd voor een uitstekende vervangende accommodatie.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 7A. Huisman13-05-2017

Prima huisje en dito ligging (Rectificatie)

De ligging van het park en het huisje (P12) is prima: op loopafstand ben je in het bos, waar je heerlijk kunt wandelen. Het park zelf is erg rustig; wij vinden dat prettig, maar als je van wat meer reuring houdt of met kinderen op vakantie gaat, kun je beter voor een ander park kiezen. Het huisje is licht, netjes en compleet ingericht, en er is een leuke tuin bij waar we verschillende keren eekhoorntjes hebben gezien. Fijn ook dat er een oplaadpunt voor elektrische fietsen in de tuin is. Desondanks zouden we niet weer voor dit adres kiezen. Reeds op de tweede dag knapte de glasplaat in de combimagnetron spontaan en was het glas in het ovendeurtje ontzet. Dat laatste bleek al langer het geval te zijn en het zou ons niet verbazen als de glasplaat het daardoor begeven heeft. We hebben hierover meteen contact opgenomen met de gastvrouw, die vervolgens de verhuurder heeft ingelicht. Korte samenvatting: de rest van de vakantie zaten we zonder bruikbare oven (terwijl we uitgingen van de aanwezigheid daarvan; we hebben dus opnieuw boodschappen moeten doen om toch te kunnen eten) én wij moesten als huurders een nieuwe glasplaat betalen. Kortom, begeeft iets in het huisje het zonder dat je daar als huurder schuld aan hebt, draai je toch voor de kosten op. Absurd! De verhuurder reageert niet op mail en sms. RECTIFICATIE; Inmiddels is het gelukkig toch gelukt contact te leggen met de verhuurder. Hij heeft zijn kant van het verhaal toegelicht en uiteindelijk toch zelf de kosten voor de nieuwe glasplaat voor zijn rekening genomen. We vinden dit heel schappelijk en zijn blij met deze afloop!

• 8Onderkomen
  • 8loesgerritsen22-05-2016

geweldig leuk en gezellig

het is er gewoon erg gezellig met een mooie omgeving . bij de receptie staan ze altijd voor je klaar als je vragen hebt of iets veranderd wilt zien er zijn in deze tijd genoeg activiteiten om je te vermaken ook rondom beekbergen kun je naar veel leuke dingen toe . apeldoorn heeft de apenheul en bergen bos. ook de juliana toren het pretpark is nog geen 15min. rijden van hieraf . vlakbij is er de loenense waterval echt heel mooi ook het dorpje beekbergen is heel gezellig en leuk. we genieten altijd van al deze dingen en komen ieder jaar weer terug want vervelen gaat het nooit

• 8hans van den hurk30-12-2014

chalet p31

heerlijke vakantie gehad op droomparken beekbergen in het chalet p31 wij zaten er als eerste in na een super renovatie heel het chalet is helemaal verbouwd alleen de buiten muren zijn blijven staan,.nieuwe badkamer ,slaapkamers, woonkamer en helemaal gestyld,en een de tuin helemaal opnieuw aangelegd met binnen een magnetron dvd radio en cd speler .

• 9yvonne van de bruinhorst03-09-2013

Fantastisch, mooie en gezellige park

Mooi gelegen en netjes onderhouden. In een rustig, mooie, groene omgeving en netjes onderhouden. In een bosrijke omgeving. Met vele mogelijkheden om gezellige uitjes te doen. Personeel is klantvriendelijk en legt het uit waar iets te doen is. De prijs en kwaliteit waar voor je geld. Restaurant op het park met gelegenheid keuzes om iets na iederwils iets lekkers en goed te eten. Netjes en goed onderhouden. Er zijn voor kinderen mogelijkheden om te spelen, zwemmen.

• 4fam Berg19-07-2013

Droompark of Begraafplaats

Mooie locatie. Villa voor 7 personen was zeer netjes en ruim. Met ruime aangelgde tuin waar 's avonds genieten viel van langsrennende konijntjes, Bosmuizen en Eekhoorns. het park zelf doet zijn naam eer aan..Droompark. het lijkt ook of iederen ligt te slapen. met uitzondering van een armoedig zwembad. Waar je na 3 baantjes zwemmen het alweer gezien hebt. Is er verder niks tot weinig te beleven. het personeel is zeer vriendelijk. En de horeca prijzen zijn redelijk te doen. Voor hele kleine kinderen 2 zeer kleine speeltuintjes met een leuk springkussen. Maar voor een gezin met 3 opgroeiende pubers is hier geen ene malle moer te doen. Alhoewel dit waarschijnlijk ook aan de pubers zelf ligt. Ieder ouder kent dat wel. TE KLEIN VOOR HET TAFELLAKEN. ..TE GROOT VOOR HET SERVET. De loopafstand naar de receptie is ongeveer 20 minuten. Maar door de zeer slechte bewegwijzering op het park is het een doolhof om in te zoeken. Geen animatie team aanwezig dan een oppasmoeder.

• 9hannen16-07-2013

Mooi park

Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen. Het park ziet er keurig onderhouden uit. Het chalet was schoon en de bedden en kussens waren van een goed kwaliteit. Het was een super vakantie in een prachtige omgeving.

• 7Cindy10-10-2011

niet nog een keer

het huisje stonk enorm , we hebben in de huiskamer op de bank geslapen, want in de slaapkamers stonk het het ergst, we waren met zn 2e dus dat kon wel , zwembad was niks aan, boodschappen moest je doen in het park ernaast, garde en blikopener waren stuk voor mij niet meer naar 'droompark' beekbergen

Vakantiepark DroomPark Recreatielandgoed De Valouwe info

Facilities