Hotel De Stoppelberg

Laatste review

uitstekend

Frits Kruijer,
20-7-2017

gezellig familie hotel met vriendelijke bediening, voor het diner wordt een dagmenu geserveerd wat uitstekend was

51 reviews over Hotel De Stoppelberg in het Nederlands

uitstekend

Frits Kruijer,
20-7-2017

goed hotel,erg gastvrij,schoon,rustig gelegen

m den dapperen
30-8-2016

Echt een hotel dat gerund word door vriendelijke gastvrije mensen.Rustig gelegen en het was schoon.Ontbijt goed verzorgd en vrij uitgebreid (diverse soorten brood ,hartig beleg en zoet beleg,verschillende dranken) erg goed.

Terras rustig en betaalbaar.Ideaal gelegen tussen arnhem en apeldoorn

Prima overnachtingsplaats

Brenda
17-8-2016

Kamer niet heel groot, maar badkamer was erg ruim en vrij nieuw. Bedden waren vrij zacht, maar dat blijft toch altijd een persoonlijke voorkeur. Wat wel vervelend was dat er wieltjes onder het bed zaten, waardoor 's nachts de bedden uit elkaar schoven. Wel gehorig als andere gasten over de gang lopen.

Ontbijtbuffet was uitgebreid en voor iedereen was er wel wat te vinden. Toen wij laat bij het ontbijt kwamen en de gekookte eieren al op waren, werd er alsnog speciaal een eitje gekookt. Prima service!!

Op het terras kan een drankje gedronken worden en het hotel verhuurt ook fietsen.

aanrader

Peter
29-5-2016

Vriendelijk personeel, hele schone kamer en badkamer, mooie bosrijke omgeving enige jammere is dat het niet heel gezellig aan voelt.

Prima overnachting

Leon van dijk
3-3-2016

Samen met mijn vrouw een dagje naar de veluwe geweest, prima hotel niks op aan te merkem

Geweldig weekend gehad!

Tom van paveren
2-3-2016

Samen met vrienden in dit hotel een weekend overnacht, mocht je van natuur houden en richting het oosten van Nederland op vakantie gaan kan ik u dit hotel zeker aanraden! Vriend van ons had een allergie waar nogal veel moeite gedaan voor moest worden maar dit was geen probleem, eigenaar en eigenares nogmaals bedankt!

Kom zeker terug!

Karel de koop
2-3-2016

Wat een heerlijk verblijf gehad, volop natuur overal waar je kijkt! Heerlijk rustig en super vriendelijk personeel!

Heerlijk verblijf gehad!

Jasper van doorn
1-3-2016

Geweldige locatie, geweldige beleving, zeer vriendellijk personeel, kom zeker terug!

een fantastische plek

lia
17-5-2015

bij aankomst zagen we al dat de omgeving erg mooi was en de accommodatie zag er ook zeer goed uit. We werden vriendelijk ontvangen en de service was goed. het eten was heerlijk, echt een goede kok. de kamer die we hadden was ruim voldoende aangezien we er toch alleen hoefden te slapen en prijs kwaliteit verhouding was uitstekend.

een mager zesje

Iris de Korte
5-5-2015

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door een vrouw en kregen een duidelijke uitleg. Wij kregen een budgetkamer vanuit actie. Dit was een erg kleine kamer en zag er totaal niet uit als de fotos op de website. Badkamer deur erg smal en oude tegels. Badkamer was wel schoon. De bedden waren erg klein en de kussens zijn echt aan vervanging toe. Snachts was er bij de kamer naast ons enorm veel kabaal toen wij dit sochtends even deden melden bij een man werd dit afgewimpeld met dat het mensen waren die thuis kwamen. Dit thuiskomen gebeurde wel met bonken op deuren en keihard roepen. Verder werd er niet gevraagd hoe wij het vonden, wat zonde is.

wij zijn blij dat we niet de volledige prijs hebben betaald.

Joop van der Schaaf, eigenaar, 17-5-2015

Wij vinden het spijtig dat u uw verblijf niet als prettig heeft ervaren. Wij beschikken over meerdere type kamers (budget, stand, luxe) en hebben u voorafgaand aan uw verblijf geïnformeerd.

Extra kussens zijn altijd via de receptie te bestellen wij vinden het jammer om te horen dat de kussens niet aan uw verwachtingen voldeden.

Wij vragen altijd naar de bevindingen van onze gasten. Wellicht dat dit niet is gebeurd doordat u bij het uitchecken uw bevindingen al aangaf, onze excuses hiervoor.

Wij staan helaas niet garant voor het gedrag van andere gasten. Bij het inchecken hebben wij u hiervoor een speciaal telefoonnummer opgegeven waar u ons 24uur per dag kunt bereiken.

Wij zijn een ** sterren hotel vanwege het feit dat wij nog beschikken over budget kamers met douche en wc. Deze kamers zijn ouder, maar ze zijn schoon en betaalbaar. Wij zijn van mening dat bij een bedrag van € 25,- per kamer per nacht het onredelijk is om een standaard of luxe kamer in ons hotel te verwachten.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Stoppelberg in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Stoppelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.