Hotel De Smittenberg (gesloten)

Kleine hotelsWeer vandaag28°10°
Hotel De Smittenberg (gesloten)
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor De Smittenberg (gesloten) voor je op een rij gezet:

182 reviews over Hotel De Smittenberg (gesloten) in het Nederlands

Geweldig

Antonius van der Raaij, 26-10-2017

Goed verzorgd, netjes uitziend, goede keuken en echt gastvrij ontvangst.

Lekker gegeten

ben, 29-7-2017

Het eten dus. Was met familie komen eten.

De kamers waren prima basis en ontbijt ook oke. Het hotel ligt langs een drukke waar dag en nacht verkeer langs raast. Personeel wat op het moment dat wij er waren spreekt geen Engels of Duits. omdat we erg slecht hadden geslapen van het langskomende verkeer hebben we gevraagd om eventueel een andere kamer. Personeel had ongeinteresserde houding en vond dat er toch niet zoveel auto's langskomen. We zijn 1 nacht gebleven ipv de geboekte 2 nachten. Wat we hebben gemist is iets meer inleving in de situatie in plaats daarvan werd er voor twee nachten toeristenbelasting gevraagd! Het lijkt in dit hotel vooral te gaan om het verdienen van geld en niet om het welbevinden van de gasten.

Prima hotel, heerlijk gegeten en vriendelijk perso

FAm Feijts uit Beesel, 28-2-2017

Alles naar tevredenheid.í

Erg leuk hotel, met een gezellige sfeer!

Veldman, 25-2-2017

Fietsen en/of wandelschoenen meenemen; prachtige omgeving!

Bijzonder goed!!

Willie, 26-10-2016

De kamers waren zeer schoon en de bedden waren zeer goed! Enige minpunt is dat je moet douchen in de badkuip wat voor oudere mensen problemen kan geven. Het hotel ligt aan een drukke weg.

Het personeel is erg vriendelijk, je voelt je direct welkom.

Ontbijt was prima, het diner: we hebben heerlijk gegeten.

Fantastisch en in 1 Woord Geweldig

Leo van den Noort, 24-9-2016

We waren hier met 7 Vrienden en vonden het allemaal geweldig.

Wij hadden 2 Avonden een verrassing menu en dat was heel goed zoals ook het ontbijt waar we met ons allen van hebben genoten. Het personeel en Inge hebben ons een fijn Weekend bezorgd door de gezellige sfeer in het hotel en hun enthousiasme bij de bediening. Het is voor iedereen een aanrader om in dit gezellige Familie hotel te verblijven.Verder hebben ook nog genoten van de schitterende omgeving van Beekbergen met de mooie fietsroutes en bezienswaardigheden. Wij komen zeker hier nog een keer terug om weer te komen genieten

Gouden huwelijksfeest gevierd, alles goed verzorgd

Hans en Annemiek Bettenhaussen, 19-9-2016

Hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, onze gasten en wij hebben het erg naar onze zin gehad!

En dat allemaal voor een betaalbare prijs.

Kamer en badkamer goed.

Een prettig. sfeervol familiehotel.

J. Rakers, 16-9-2016

Prijs/kwaliteit in balans. Vriendelijk personeel/ goede keuken.

Prima ontbijtbuffet en verzorgd 3 gangen diner

Jan en Joke van Rooijen, 10-7-2016

Kamers natuurlijk best aan opknapbeurt toe maar prima bedden en voldoende ruimte.

Bijzonder schoon.

Ontbijtbuffet uitstekend en zeer verzorgd 3 gangendiner.

Bediening zeer vrinedelijk.

Je voelt je er echt thuis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Smittenberg (gesloten) in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Smittenberg (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Smittenberg (gesloten) scoort een 7.3 uit 10 op basis van 182 reviews.