9,2

93 reviews over Camping De Hertenhorst Vakantiecentrum in het Nederlands

Wij hebben genoten

Bea,
6-11-2018

Wat een heerlijke camping prachtige omgeving Erg verzorgt vriendelijke mensen de horeca was perfect heerlijk eten voor normale prijzen vriendelijke gastvrouw Wij komen zeker volgend jaar terug

Gereisd met vrienden in september 2018

Wanneer mogen we weer???!!!

Familie S.,
21-8-2018

Wat een heerlijk stekkie. We hadden een caravanport gehuurd voor 2 weken. Geen gedoe met voortenten en luifels. Je eigen keukentje en sanitair. Perfect. Mooie plek. Ruimte. Groen. Alle comfort én de charme van het campinggevoel. Zwembad (heerlijk), snackbar (matig), restaurant (voldoende) aanwezig. Supermarkt in de buurt. Prachtige omgeving. Genoeg vertier op de camping, lees: genoeg leeftijdsgenoten voor dochter van 11. Het animatie team is zeer gedreven. De spooktocht was hilarisch! Het is ons een raadsel waarom het op het passanten-gedeelte zoooo rustig was in het hoogseizoen. De plekken zijn ruim en grillig met, indien gewenst, privacy en/of prive-sanitair. Het algemeen sanitair (even gecheckt) was schoon! Vriendelijke ontvangst en informatie verstrekking bij de receptie. Broodjesservice aanwezig, geen gebruik van gemaakt. Kortom een prima camping!!! Wij komen zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Genoten

Brinkman,
29-5-2017

Mooie camping in Bosrijke omgeving met royale plaatsen. Uiterst vriendelijke en behulpzame mensen. Prive sanitair is klein maar wel heel fijn. Zwembad was een grote plus tijdens ons verblijf. Het was hemelvaart weekend maar t leek wel zomervakantie

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fantastische, rustige,gezellige camping

Riet van den Dongen,
26-5-2017

Wat een heerlijke camping in een bosrijke omgeving. We hebben een caravanport-plaats geboekt van Hemelvaartsdag tot pinksterweekend. Wat een luxe die "aanleunwoning"! Keurig keukentje met koelkast, afzuigkap, geiser etc. En een eigen douche, wc en wastafel. Alles zag er schoon en fris uit! Ik wil nooit meer anders...😄. Je loop zo van je caravan over de veranda naar het keukentje etc. De aankomst bij de receptie was ook vlot en bijzonder vriendelijk. Ik snap die negatieve recensies absoluut niet. We hebben een hele grote plaats op een ruim veld met andere kampeerplaatsen. Dus ook gezelligheid om ons heen! Wij genieten! Het weer is ook super!

Gereisd met partner in mei 2017

Een fijn weekend in de groepsaccommodatie.

Joke Kraaij
9-11-2016

In een besloten kring van 5 huisjes ligt de groepsaccommodatie. Een mooie ruimte, gezellig ingericht en voorzien van een ruime zeer complete keuken. Van alles is er voldoende, en bovendien alles van goede kwaliteit. De pannen, de messen (eindelijk een huis waar de messen echt snijden!) en alles wat er zoal in keuken thuishoort. Prachtige grote oven, zeer geschikt voor een groter gezelschap. De accommodatie was altijd behaaglijk warm. De huisjes rondom de groepsruimte waren zeer zeker tot ieders tevredenheid. Prima bedden, warme douches. Aardig en attent, in ieder huisje een zakje met toiletpapier en de eerste benodigdheden zoals afwasborstel ed.. Doordat de slaaphuisjes rondom de groepsruimte liggen krijg je echt het gevoel van een 'eigen' plekje. Wij waren er in begin november, mooier kon eigenlijk niet. De prachtige kleuren van de herfst, de stilte én de donkere nacht. We waren allemaal (10 pers.) van overtuigd dat dit zeker niet de laatste keer op de Hertenhorst zal zijn.

Gereisd met vrienden in november 2016

Fantastisch verblijf op topcamping !!!

Jeroen & Inge en kids
24-8-2016

We hebben hier 2 weken gekampeerd in onze tent. We hebben ook gebruik gemaakt van het privesanitair en dit was een prima beslissing. Een eigen toilet en heerlijke warme douche..

De camping zelf ligt prachtig midden in het bos en is van alle gemakken voorzien. Een mooi zwembad met glijbaan een heerlijke ligstoelen.

Verder een mooie kantine voor een koud biertje ed..

Kortom, wij hebben genoten en kunnen het zeker aanraden...

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping schone toilet douche ruimte

Jacqueline Holdijk
15-2-2016

Goede toilet en douche ruimte. heerlijke gezellige camping. Fijne zwembad met ligstoelen. Gezellige mensen. Ruime plekken. Heerlijke omgeving om met je honden te wandelen. Wij staan hier al ruim 7 jaar met onze tourcaravan.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet betrouwbaar

Pieter
19-12-2015

Alles eerst moet ik zeggen dat bij de afspraken die we gemaakt hebben bij het plaatsen van onze stacaravan het werkelijk een paradijs leek, mooi plek voor mens en hond. Echter al snel bleek dat het anders was: De belangrijkste afspraken die we gemaakt hadden: Plek zou worden opgeruimd voor aankomst Wanneer wij naar 1 plek over wilden gaan zou dit mogen (wij hadden een extra tourcaravan op de plek (2 plekken) 2015 voor de helft van de prijs Dode hout en dorre takken zouden worden weggehaald In eerste instantie was het Tuinhuis goed bevonden,later werden het er 2 aangezien de ene te veel m2 had (minder dan 2 aparte tuinhuisjes) Bereikbaarheid zeer slecht. Op al deze zaken is gefaald en is er binnen het managementteam van deze camping naar onze mening geen overleg. Men weet van elkaar niet wat men doet. Ook de afstandelijkheid is enorm. Alles behalve een gezellige sfeer. Onderling met andere campinggasten klikte het prima. Als je maar niets te maken moest hebben met het management team.

Gereisd met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top Camping

Suzanne Ferwerda
30-9-2015

Toen ik vroeger zelf klein was gingen we al naar deze camping. Elk jaar kom ik terug, omdat het een hele leuke en gezellige camping is. Er is altijd wel wat te doen en door de frisse boslucht kom je heerlijk relaxed weer thuis. Vooral voor kinderen is het een aanrader. Die kleine van mij wil het liefst op de camping wonen!!! Groetjes Suzanne

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

hele leuke camping

johan ferwerda
15-9-2015

We hebben een heel leuke vakantie gehad. We troffen mooi weer. Voorzieningen waren goed. Hebben veel gefietst en genoten van de mooie omgeving.Leuke kantine met veel aktiviteiten.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hertenhorst Vakantiecentrum in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hertenhorst Vakantiecentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.