Camping De Hertenhorst Vakantiecentrum

Tonen op kaart

115 reviews over Camping De Hertenhorst Vakantiecentrum

• 9Erik27-01-2020

Perfect

Als vaste campinggast is er een supergoed nieuwjaarsgroet georganiseerd door Familie vd Zalm. Wat een gezellige middag met de vertrouwde erwtensoep met roggebrood en de vele verschillende hapjes. Dank nogmaals

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 6Marc26-01-2020

Rust in januari

De camping was bijna helemaal leeg, heerlijk voor de rust en natuurzoekers. Sanitair was gesloten, als het restaurant open is mag je daar gebruik maken van de toilet 2 dagen voor 32 euro met acsi kaart. Prijzig zonder sanitaire voorzieningen maar de omgeving maakt veel goed. In het seizoen heb je ook de mogelijkheid voor privé sanitair op je plaats, kosten 9,50 per nacht. Wij vinden deze camping een aanrader als je zelf alles aan boord hebt.

• 7Rosa en Don25-01-2020

Gezelligheid

Geweldig ontvangst met de nieuwjaarsreceptie. Eten was goed, en bijzonder gastvrij, op naar het seizoen

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Marga en Ben25-01-2020

Supergezellige Nieuwjaarsgroet

Wat deze beheerders voor hun vaste gasten hebben georganiseerd was subliem. Eten en drinken was er volop. Familie vd Zalm heel erg bedankt voor dit samenzijn met alle vaste campinggasten. En dat u alle hapjes wat over was heeft geschonken aan de daklozen wat een geweldig gebaar. U denkt aan iedereen

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Jan diederik25-01-2020

Nogmaals bezoeken

Gezellige familiecamping met voldoende speelgelegenheid voor de kinderen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Dirk25-01-2020

Geweldige nieuwjaarsgroet

We hebben ontzettend genoten van de nieuwjaarsgroet voor de vaste campinggasten afgelopen zondag. Familie vd Zalm dank voor dit geweldige gebaar naar uw eigen gasten. Super !!!

• 9Gerry en Jan Bosman19-01-2020

De nieuwjaarsborrel voor de vaste gasten was super

Super gastvrij en een zeer gezellige camping.

• 7Eetgelegenheden

• 9Jean19-01-2020

Geweldige groepsaccomodatie op mooi groen park

Leuke camping! Verbleven in groepsaccomodatie. Was erg gezellig en goed geregeld. In het midden van de groepsaccomodatie staat gezellige gezamenlijke ruimte. Verder, De camping heeft een gezellig hoofdgebouw met leuk bruin café en nu was het gesloten maar in de zomer is er ook zelfs een snackbar en supermarkt. Tijdens ons verblijf hebben we ltennis en mini golf gespeeld. Verder konden we voor vragen terecht bij receptie. Hier werden we vriendelijk geholpen door de eigenaren.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 2019
    3Dennis19-08-2019

Een tegenvaller!

Mensen weet waar je aan begint. De Veluwe is mooi, maar er zijn heel veel mooiere en klantvriendelijkere campings. De camping is zeer verouderd, dit zie je oa aan de kwaliteit van het speeltuintje en de huurskelters. De eigenaar komt niet vriendelijk over, zijn vrouw doet haar best. De overige medewerkers komen lamgeslagen over, die hebben al teveel klachten gehoord. Geen kampwinkel met betrouwbare openingstijden. Soms niet of pas om 11 uur open. 12 broodjes gekocht voor 13 euro!! Het park bestaat uit 2 gedeelten met een weg ertussen. Er is veel verval, er zijn een aantal vaste plekken waar mensen hun eigen paradijs hebben gecreëerd. Ook de vaste gasten hoor je klagen over de gang van zaken op de camping. Er moet flink geïnvesteerd worden om er weer iets van te maken. Ik vraag me serieus af wie de positieve reviews heeft geschreven, ik krijg nav de gedetailleerde info de indruk dat deze erg dicht bij de eigenaar staan. Niet hier boeken!

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Angelique19-08-2019

Fantastisch!

We hebben met onze vriendengroep in 1 van de groepsaccomodaties gezeten die de Hertenhorst aanbiedt. Dat is enorm goed bevallen! We kwamen in de accomodatie niks te kort en er was ruimte genoeg voor iedereen. Ook lag het op een goede loopafstand van het zwembad en de andere faciliteiten. Ook heeft de Hertenhorst een horecagedeelte, helaas konden wij daar alleen niks halen omdat er achter de schermen wat speelde. Maar toen wij zin hadden in een snack is dat goed opgelost door de campingeigenaar, ze hebben met een cafetaria in het dorp geregeld dat de bewuste cafetaria de bestellingen naar de Hertenhorst kwamen brengen. Ook hebben wij een aantal keer samen met andere jeugd van de Hertenhorst gezeten. Die hadden hun eigen frituurpannetje meegenomen, ook dat was een goede oplossing voor onze wil in een snack! Wij hebben echt een hele gezellige week gehad met onze vriendengroep!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

7 tips over Camping De Hertenhorst Vakantiecentrum

• fam. borgerink, 29-05-2014

Apenheul, Zandsculpturen en Kinderparadijs Malkenschoten zijn echte aanraders.

• joke, 08-07-2012

Apeldoorn is een leuke stad!

• Janssen, 21-07-2014

Mooie omgeving voor wandel- of fietsroutes. Ga eens dauwtrappen om wild te aanschouwen. Elke donderdagavond (juli/aug.) een Oudhollandse streekmarkt in Beekbergen.

0 vragen over Camping De Hertenhorst Vakantiecentrum

Camping De Hertenhorst Vakantiecentrum info