Vakantiepark Bungalowpark Eldorado

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,3

8 reviews over Vakantiepark Bungalowpark Eldorado in het Nederlands

Met vrienden

Heerlijk rustig verblijf in de bossen. Super.

Gerard en Els
26-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Prima ontvangst.fijne accomodatie, schoon en heel gezellige inrichting

Altijd heel goed om hier terug te komen.

Ontspannen vakantie gevierd.

Fam. Luiten
19-8-2017
  • Onderkomen7

Het was een ontspannen vakantie op een rustige, zeer kindvriendelijke locatie. Leuk was ook dat je vanuit het huis zo de bossen inliep, waar de kinderen zich prima konden vermaken.

Waande me echt een bosbewoner.

MMJG van Winsen
23-5-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Ontzettend genoten van ons huisje aan de rand van het bos. Huisje van alle gemakken voorzien. Lekkere bedden, gezellige huiskamer. En niet te vergeten de hartelijke ontangst van de gastvrouw! Met recht een Eldorado voor diegene, die van rust, ruimte en natuur houden!!

Komen hier zeker nog eens terug.!

Al jaren houden we hier onze familiereunie.

Emmy Wildeman
17-5-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

De bungalows staan in mooi stuk bos en er is veel ruimte om elke bungalow. Goede service. Alles goed onderhouden. Speeltuintje en zwembad aanwezig. Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Eetgelegenheid is er niet op het park, maar wel dichtbij.

Een heerlijk ruim park met huisjes in het bos!

Hilma van Dommelen
8-5-2016
  • Onderkomen8

De 4 en 6 persoons huisjes liggen op ruime percelen in het bos. De huisjes hebben een complete inventaris. Je kunt heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving. Apeldoorn is vlakbij (Paleis het Loo, museum CODA, Apenheul enz.) Maar ook Deventer, Zutphen en Arnhem zijn leuke winkelsteden in de buurt.

Wat ook erg leuk is: Stoomtrein, papiermolen de Middelste molen (op loopafstand) net als de Loenense waterval.

Het is een rustig park, dus lekker bij je huisje zitten met een goed boek is ook prima!

Superplek!

Ninet
10-8-2012
  • Onderkomen7

1 week verbleven in een huisje op bungalowpark Eldorado in Beekbergen. Huisjes zijn eenvoudig ingericht, maar prima. Huisjes hebben veel privacy rondom (huisje Boskabouter vooral!) en liggen erg mooi. Rustig, geen buren die mee kunnen kijken, je loopt zo het bos in om de stoomtrein langs te zien rijden of de waterval in Loenen te bekijken.

Speeltuintje prima voor kleine kinderen (behalve de glijbaan) en zwembad ziet er keurig verzorgd uit.

Behulpzaam personeel wat meedenkt!

Kortom, erg geschikt voor (kleine) kinderen, de natuur zorgt voor veel speelplezier!

Echt leven in het bos

Karreman
16-12-2011
  • Onderkomen8

Vakantiepark Eldorado Beekbergen is een paradijs voor de rustzoeker en kinderen kunnen er heerlijk ravotten. Er is een tafeltennistafel, tennisbaan, (koud) open lucht zwembadje, volleybalveld en speeltuin. Je loopt vanaf het terrein gelijk het bos in. Huisjes zijn eenvoudig maar prima, je kunt verschillende luxeniveaus kiezen. Fietsen zijn te huur. Een aanrader !

Hele mooie omgeving

Lianne van Dam
31-7-2011

Wij zijn hier 2 weken op dit park geweest, we hadden huisje de Cantharel en die lag prachtig in de bossen.

Iedere dag eekhoorns,konijnen.

En een hele goede service

Zeker een park om nog een keer heen te gaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark Eldorado in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark Eldorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.