Camping Berkenrode

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

63 reviews over Camping Berkenrode in het Nederlands

fantastische camping voor jong en oud

jaap en teunie
5-10-2016

erg vriendelijke eigenaar en eigenaresse

staan indien nodig altijd voor je klaar

Gereisd met partner in april 2016

Tweede keer weer prima naar ons zin gehad.

Jack Visser
19-9-2016

In naseizoen lagere prijzen.Heerlijk rustig alhoewel er nog aardig wat gasten waren.

Mooie ligging. Goed verzorgde accommodatie.

Gereisd met partner in september 2016

Een mooie verzorgde camping

Elly
8-8-2016

Mooie kleinschalige camping. Alles is keurig onderhouden. In de omgeving kan je mooi fietsen. Tegenover de camping loop je zo het bos in. Gerard en Francis doen hun best het ieder naar het zin te maken. Sanitair ziet er keurig uit.

Nadeel heb ik eigenlijk niet, van de drukke weg hebben wij niet echt last gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke, gezellig, schone camping

Sharona
8-8-2016

Aanrader!!

Al 15 jaar kom ik (bijna) ieder jaar +/- een week naar camping Berkenrode. Met de vaste 'jonge' bezoekers van de camping vormen we een gezellige groep die er regelmatig met elkaar op uit trekken.

Bijna iedere avond zijn er activiteiten in de kantine, heel gezellig!

De camping wordt enorm goed onderhouden en de eigenaren Gerard en Francis zijn erg vriendelijk!

De rust, ruimte en stilte op de camping is heerlijk, evenals de ligging nabij Apeldoorn. Veel te doen in de omgeving!

Bij mooi weer kunnen we zwemmen op de naastgelegen camping. Rustig zwembad.

Enige minpunt is de nabijgelegen drukke weg. Die is goed te horen op de camping.

Gereisd met partner in augustus 2016

Een schitterende fiets vakantie week.

Leo en Els van den Noort
2-8-2016

Het was in 1 woord geweldig op een mooie en nette camping met

als toppie de gastvrijheid van de camping eigenaren Gerard & Francis.

Gereisd met partner in juli 2016

Kleine nette camping

Lukas
31-7-2016

Camping Berkenrode is een kleine camping waar je ook kleine huisjes en stacaravans kunt huren. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Gerard en Francis zijn erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Sanitair is goed verzorgd en schoon (Sky Radio mag iets zachter). Douchen kan met een muntje die je kan kopen voor 50 cent. Warm water voor de afwas kost 20 cent. Met name 's ochtends veel verkeer over de Arnhemseweg wat goed te horen is. 's Avonds en 's nachts rustig. Mooie omgeving waar je prachtig kunt fietsen en wandelen. Op zaterdag hebben we met de hele familie gegeten op het terras. Prima verzorgd! Er kan gebruik gemaakt worden van het kleine zwembad op het naast gelegen recreatiepark. Per plaats is er een gratis wifi code die door één apparaat tegelijk gebruik kan worden, maar er kan evt. een extra code worden aangevraagd (betaald).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeer rustig.

Fam. Onderweg
28-7-2016

Pluspunten:

De camping wordt zeer goed onderhouden.

Ruime parkeergelegenheid.

Gastvrije beheerders.

Minpunten:

Gratis WIFI geschikt voor maar 1 apparaat.

Huisjes aan de krappe kant (voor 2 is het prima)

Wassen en drogen van je was wordt hier wel heel erg letterlijk genomen. Voor € 7,00 wordt het zo in de tas gedonderd.

Van het kantine/restaurant gebeuren weinig mee gekregen (tijd van het jaar?)

Gereisd met partner in juni 2016

schone en gezellige camping.mooie omgeving

sil en piet
15-7-2016

Kleine gezellige camping.

Super netjes en schoon.

Vriendelijke eigenaren

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige camping en heerlijk rustig

J. de Wit
30-6-2016

Zeer netjes en schoon sanitair. Vriendelijk eigenaar en ook erg behulpzaam. Het kampeerveld is netjes onderhouden en ligt er strak bij. Een minpuntje is dat de camping aan een vrij drukke weg ligt, waardoor er overdag soms wat geluidoverlast kan zijn. 's Avonds en 's nachts is dit veel minder tot niet. Ook is het restaurantje op de camping alleen in het weekend geopend.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Een topper!

Frederike, Martijn, Ruben en Esther
18-5-2016

Voor het 3e jaar komen we in de meivakantie naar Camping Berkenrode. Gerard en Francis zijn de trotse eigenaren en dat kan je overal in zien. Het grasveld ligt er geschoren bij, het toiletgebouw is zeer schoon en er is tijd voor een praatje en op gezette tijden een hapje en drankje. Geen zin in koken? In de kantine of op het terras kan je men kiezen voor plateservice of een snack. Ook in de avond is het mogelijk om een bezoekje te brengen aan de bar een biertje, wijntje of iets anders. Kortom; een topper die je niet mag missen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Berkenrode in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Berkenrode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.