Camping Berkenrodestersterster

Tonen op kaart

81 reviews over Camping Berkenrode

• 2019
    8Beek vd13-06-2019

Klein maar schoon en fijn!

Campingplek voor 1 of meer nachten ideaal. Schoon, vriendelijke eigenaren en vooral klein maar fijn! Midden op de Veluwe net buiten touristengebied dus lekker rustig !

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Fam Meeus13-06-2019

te kort op deze camping.

Lekker even tussen door weg met de caravan , en we zijn op deze geweldige camping terecht gekomen. hier gaan we vaker naar toe , top daar

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Marieke de Haan10-06-2019

Leuke camping, ideaal voor kleine kinderen

De camping is kleinschalig, maar daardoor ideaal voor rustzoekers of voor gezinnen met kleine kinderen. De plekken zijn groot genoeg . De beheerders zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Ze doen alles met z'n tweeën (ontvangst gasten, beheer kantine, schoonmaak, etc), echt diep respect hiervoor. Het sanitair wordt iedere keurig schoon gemaakt en is goed onderhouden. De drukke weg was voor ons geen minpunt, omdat we dit van te voren wisten en je went snel aan het verkeer. Het voordeel is dat je dicht bij alle uitvalswegen bent en kunt genieten van al het moois dat de Veluwe te bieden heeft.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Silvia05-06-2019

Rustige kleine camping, dichtbij bos

Rustige kleinschalige camping. Netjes en schoon, alles goed onderhouden. Het bos ligt op zeer korte afstand, alleen de (drukke) weg oversteken, dan sta je al in het bos, ideaal met hondjes! Wij hadden huisje Leeuwerik, voor z'n tweeën groot genoeg, of voor een gezin met 2 kleine kinderen. De luie stoelen in de huiskamer zitten prima, tweepersoons bed vrij smal. AH in Beekbergen op nog geen 2 km.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Theo Buurman23-05-2019

in een woord geweldig

Nette stacaravan op een gezellig kleine camping met vriendelijke eigenaren. Heel schone sanitair en genoeg op ieder veldje. Dit is ons 3e jaar hier en komen vast en zeker nog terug. Veel mooie fietsroutes en leuke steden in de buurt ( Zutphen, Deventer, Arnhem en natuurlijk Apeldoorn. Leuk: Ik melde bij de eigenaar dat ik door de terrasstoel was gegaan en het wel wilde vergoeden. Zijn reactie: hoe is het met u afgelopen en een geintje van hem geen tegels stuk waar je op gevallen bent en nee hoefde niets te betalen kon wel een nieuwe stoel meenemen. Oh ja niet onbelangrijk de prijs is heel aanvaardbaar. Morgen naar huis maar het was weer een heerlijk weekje om volledig tot rust te komen. Prijs/kwaliteit 10.2

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Thea & Jan Bladel10-05-2019

Fantastisch aanrader

Mooie gezellige kleine camping ,en heel aardige vriendelijke beheerders staan altijd voor je klaar , camping wordt heel netjes onderhouden,toiletgebouw brandschoon wifi gratis , mooie omgeving voor te fietsen en wandelen .

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 2Tessie10-05-2019

Nooit meer

Zeer kleinschalig en ouderwets! Niet voor kinderen, tieners en jong volwassen! Het huisje was zeer klein, vochtig en vies, er was alleen een klein gas kacheltje! En onvriendelijke eigenaren!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Fam. Auwema26-04-2019

Fantastisch!

Super leuke camping: klein en gemoedelijk! Het echtpaar Janson heeft de boel fantastisch op orde en is zeer vriendelijk en behulpzaam! We hadden het huisje Goudvink, niet duur en keurig netjes en schoon. Onze zoon van 1.5 had de eerste avond gespuugd en op 1e paasdag heeft mevrouw Janson voor ons alle vieze spullen gewassen!!!!! (Want niks meer schoon natuurlijk) Ook lekker eten op de camping, mooie speeltuin en het paaseieren zoeken in de speeltuin met Pasen was ook leuk!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Johan19-10-2018

Kleinschalig, rustig en prima sanitair

Leuke rustige camping met goede faciliteiten. Aardige eigenaren. Leuke uitvalbasis voor verkenning Veluwe en Apeldoorn. Prima fietsafstand voor de supermarkt

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Jan en Lia Righarts28-08-2018

Alles was uitstekend. Sfeer heel goed. Sanitair super schoon. Voorzieningen goed. Heel gezellig. Knap, dat beheerdersechtpaar het zo goed met hun tweetjes doet. Onze complimenten. Ze staan altijd voor je klaar.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

5 tips over Camping Berkenrode

• g.h.jagtenberg, 01-07-2013

Stoomtreinen in Lieren. Het Loo in Apeldoorn. De 15m hoge waterval in Loenen.

• Anita, 18-08-2013

Apenheul, Apeldoorn, Stoomtrein, Boschbad, Waterval Loenen, Veluwse avondmarkt maar ook tijdens het recreatieprogramma veel te doen op de camping voor de kids

• fam van Gastel, 24-08-2012

Een kleine camping die ook heel overzichtelijk is en veilig voor kinderen met autisme!

0 vragen over Camping Berkenrode

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50