Camping Berkenrode

2 reviews over Camping Berkenrode in het Nederlands

Bijzondere Campimg

Hans,
21-6-2017

Bijzonder in de zin van gastvrijheid, hygiëne en rust.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Prachtige camping en heerlijk rustig

J. de Wit
30-6-2016

Zeer netjes en schoon sanitair. Vriendelijk eigenaar en ook erg behulpzaam. Het kampeerveld is netjes onderhouden en ligt er strak bij. Een minpuntje is dat de camping aan een vrij drukke weg ligt, waardoor er overdag soms wat geluidoverlast kan zijn. 's Avonds en 's nachts is dit veel minder tot niet. Ook is het restaurantje op de camping alleen in het weekend geopend.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Berkenrode in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Berkenrode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.