Camping Berkenrode

2 reviews over Camping Berkenrode in het Nederlands

Fantasties !!

Willy van Extel,
19-5-2018

Gezellig en zeer zuivere cemping . Met erg vriendelijke Eigenaar die zeer behulpzaam is ..Prima camping met zeer goed sanitair 👍

Gereisd met vrienden in mei 2018

leuke plek

janernavanbakel
14-6-2011

berkenrode is goed heel netjes en schoon hier valt niks van te zeggen hier menige camping een voorbeeld aan nemen wij hebben in een huisje gezeten klein maar fijn

Gereisd met vrienden in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Berkenrode in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Berkenrode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.