Camping Berkenrode

Camping Berkenrode
9,3

15 reviews over Camping Berkenrode in het Nederlands

Mooie en gezellige kleine camping

Fam. Te Kulve,
19-8-2017

Heel goed onderhouden en rustige kleine camping voor een betaalbare prijs. We stonden met de caravan op een gezellig kampeerveldje, met aan de overkant de kantine en het sanitair. Het sanitair was echt superschoon. Douchen met muntjes (à € 0,50), heerlijk warm water. Heel vriendelijke campingbeheerders; ze kwamen zelfs met kortingskaartjes voor een pretpark bij ons aan de tent. In het hoogseizoen wordt er elke avond wel iets georganiseerd in de kantine (bingo, klaverjassen enz.) Auto's mogen alleen bij aankomst/vertrek op de camping; heel prettig met kleine kinderen. Prachtige omgeving. Eén nadeel vonden wij: dat het aan de drukke Apeldoornseweg ligt. Geen last gehad van verkeerslawaai, maar even alleen met de kinderen (2 en 3) en de hond naar de overkant van de weg (het bos in) lopen was er helaas niet bij. Het is een erg drukke weg en er wordt heel hard gereden. Verder alleen maar lof over de camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

we komen zeker terug!

Pepijn,
29-7-2017

Een mooie, goed onderhouden kleine camping. Super vriendelijke eigenaren die altijd op het terrein te vinden zijn. Verbleven in een stacaravan: basic maar alles bij de hand. Kantine met leuke kaart (en super biefstuk).

Het geluid van de 80km weg is hoorbaar, maar niet storend. Goede uitvalsbasis voor oa. Apenheul, Julianatoren, Burgers Zoo, Nationaal park Hoge Veluwe en Veluwse Zoom.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een topper!

Frederike, Martijn, Ruben en Esther
18-5-2016

Voor het 3e jaar komen we in de meivakantie naar Camping Berkenrode. Gerard en Francis zijn de trotse eigenaren en dat kan je overal in zien. Het grasveld ligt er geschoren bij, het toiletgebouw is zeer schoon en er is tijd voor een praatje en op gezette tijden een hapje en drankje. Geen zin in koken? In de kantine of op het terras kan je men kiezen voor plateservice of een snack. Ook in de avond is het mogelijk om een bezoekje te brengen aan de bar een biertje, wijntje of iets anders. Kortom; een topper die je niet mag missen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

aanrader

Francis
20-11-2015

In 2014 een keer en in 2015 twee keer onze vakantie doorgebracht op deze camping. Kleine, overzichtelijke camping met vriendelijke eigenaren. Leuke speeltuin voor de kinderen. Zij hebben er uren lang heerlijk gespeeld. Tegenover de camping kun je meteen het bos in om lekker te wandelen. Leuk huisje, voor een leuke prijs. Alweer geboekt voor 2016.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Kleine maar gezellige camping

Leuke camping
15-8-2015

Wij hebben een week verbleven in een huisje op de camping. Alles prima in orde en vriendelijk geprijsd.

Voor onze kleintjes leuke speeltoestellen op het veldje tegenover ons. Omdat het mooi weer was, werd er ook een opblaaszwembadje neergezet. Prima!

Wat ons betreft precies wat je voor dit geld mag verwachten.

Het enige nadeel vonden we de drukke weg die je hoorde.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Camping Berkenrode is een prima en zeer nette camping.

Maar je moet van zo'n soort camping houden.(een echte ons kent ons camping)

De beheerders zijn super vriendelijke en behulpzaam.

Helaas hebben we een hele slechte week gehad qwa weer! Maar de omgeving is prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

traditie al 15 jaar..... 2de huis

merel vlaardingerbroek
11-3-2015

het is er super leuk ikzelf kom er al me hele leven (15 jaar ) en elk jaar met plezier komen we erweer mijn ouders zitten er ookal van kinds af aan en dat gaat vast niet stoppen ook houden wij er familieweekend en zelfs dat kunnen ze aan top!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 1999

Mooie kleine camping

KVH
15-5-2014

We hebben een gezellig weekend gehad op deze mooie kleine, maar zeer verzorgde camping. Genoeg te doen voor te kleintjes. Speeltoestellen op het veld en een mooie speeltuin.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

een echte aanrader

fam rutten
13-1-2014

wij zijn vorig jaar geweest met 1 kind 1weekje we hebben het heerlijk gehad

ze hebben een skelter en een speeltuin dus de kleine was al gauw tevreden

als de kleine zich vermaakt vermaken wij ons ook

we hebben vanallesgedaan van tafeltennis,badminton,darten bingo

lekker naar het zwembad al met al een heerlijke vakantie dit jaar zeker weer

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

bijzonder plekkie

Agnes Torn
12-11-2013

sinds mn hele vroeg kinderjaren kom ik al bij de fam Janson op de camping,heel veel jeugdherinneringen liggen hier!!

M,n kinderen van 11 en 14 jaar staan elk jaar weer te juichen als we er weer heen gaan.

Dit voorjaar met pinksteren met de hele familie geweest....het was super!!

En in de zomervakantie een week geweest....heerlijk!!

Gerard en Francis altijd vriendelijk en behulpzaam....en natuurlijk de dochters niet te vergeten!!

Ik kijk er nu al naar uit om weer de boslucht op te komen snuiven!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Berkenrode in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Berkenrode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.