Camping Berkenrode

3 reviews over Camping Berkenrode in het Nederlands

Kleine nette camping

Lukas
31-7-2016

Camping Berkenrode is een kleine camping waar je ook kleine huisjes en stacaravans kunt huren. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Gerard en Francis zijn erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Sanitair is goed verzorgd en schoon (Sky Radio mag iets zachter). Douchen kan met een muntje die je kan kopen voor 50 cent. Warm water voor de afwas kost 20 cent. Met name 's ochtends veel verkeer over de Arnhemseweg wat goed te horen is. 's Avonds en 's nachts rustig. Mooie omgeving waar je prachtig kunt fietsen en wandelen. Op zaterdag hebben we met de hele familie gegeten op het terras. Prima verzorgd! Er kan gebruik gemaakt worden van het kleine zwembad op het naast gelegen recreatiepark. Per plaats is er een gratis wifi code die door één apparaat tegelijk gebruik kan worden, maar er kan evt. een extra code worden aangevraagd (betaald).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

geweldig

Rutten
25-8-2015

Gastvrijheid en ruime plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

gezellige familie camping!!!

Anita
18-8-2013

super gezellige vakantie gehad met hele gezin

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Berkenrode in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Berkenrode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.