5 tips over Camping Berkenrode

• g.h.jagtenberg, 01-07-2013

Stoomtreinen in Lieren. Het Loo in Apeldoorn. De 15m hoge waterval in Loenen.

• Anita, 18-08-2013

Apenheul, Apeldoorn, Stoomtrein, Boschbad, Waterval Loenen, Veluwse avondmarkt maar ook tijdens het recreatieprogramma veel te doen op de camping voor de kids

• fam van Gastel, 24-08-2012

Een kleine camping die ook heel overzichtelijk is en veilig voor kinderen met autisme!

• caro.johan, 03-08-2012

Bingo! Naast de camping zit restaurant boszicht waar je heerlijk kunt eten en zwemmen!!!

Aan de overkant van de weg is er een groot bos waar je lekker kan wandelen met de hond. Ik heb er een wild hertje gezien en een vos.! Hoe gaaf is dat!.

Pannenkoeken boerderij de brugkabouter! Zo leuk voor kleine kinderen!

• Gezinnetje, 25-07-2013

Heerlijk gegeten bij de buren "Recreatiepark Beekbergen". Zeer enthousiaste en kundige uitbater. Super vlees en fantastische salade. Mooie ambiance.