Camping Berkenrodestersterster

81 reviews over Camping Berkenrode

• 2019
    10Punt13-10-2019

Perfect

we waren met onze honden. heerlijk park en vooral het bos erachter waar je heerlijk kan wandelen. wij ervoeren alleen een probleem/pje op het park wat wij aan de receptie hebben doorgegeven. er werd direct op gereageerd en opgelost. zelf ervoeren zij het ook zo. de oplossing was geweldig we kregen een huis met upgrade ze wilden zelfs helpen met de verhuizing en als kers op de taart kregen we een 3 gangen diner in het restaurant waar wij ook geweldig van hebben genoten. Onze grote dank hiervoor

Gerard Janson van camping Berkenrode te Beekbergen, eigenaar, 18-10-2019

beste, ik ben bang dat deze review niet voor ons is, wij herkennen ons niet in uw verhaal met "upgrade"naar luxer en wij serveren ook geen 3 gangen menu's! was u niet bij Recreatiepark Beekbergen ? ( TOPPARKEN )

Gereisd met partner in september 2019

• 8WFR van der Linden14-09-2019

Heerlijk en voor herhaling vatbaar ,

Wij hebben genoten van het verblijf ,wat een mooie omgeving om te wandelen of te fietsen , Gerard en Francis zijn de geweldige eigenaars van deze camping , als je ze wat vraagt is ze niets te veel .

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Hendrikus10-09-2019

het was gewoon fantastich

het is een geweldige camping. de eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. een echte aan rader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9van Ingen31-08-2019

fantastisch

gezellig, klein maar fijn, heel schoon, en hele vriendelijke eigenaren

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jessica14-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Het is klein maar erg gezellig , leuke speeltuintjes.. eigenaren zijn gezellige mensen..

Geen zwembaden of open water op het water wat ik zelf persoonlijk heel fijn vind met een klein meisje .. maar je kunt wel gebruik maken van het buitenbad van de camping hiernaast!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Ludo en Lynsey03-08-2019

Gemoedelijk

Wij waren hier dit jaar voor de 6e keer . Dat zegt wel wat, toch! Onze dochter is nu 11 jaar en wil elk jaar terug. Het is een fantastische camping voor jonge kinderen. Doordat het geen grote camping is kunnen de kinderen in alle vrijheid overal naar toe, hoe fijn is dat voor ze! En ook voor ons als ouder fijn dat je niet de hele tijd achter je kinderen aan hoeft te lopen. Het is er schoon, netjes verzorgd en alle basisbenodigdheden zijn aanwezig. Wij hebben altijd een accommodatie gehuurd. Het voordeel op deze camping is dat je tussen de vaste (jaar)plaatsen staat, maar ook tussen de caravans en tenten, zo beleef je het echte campingleven optimaal. De huisjes en de stacaravans zijn wat gedateerd, maar netjes en schoon. Als ik dan een kritische noot moet geven dan is dat over de ligging, deze ligt aan een drukke weg. Tegelijkertijd is het ook weer een voordeel, want de uitvalswegen zijn dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Remco van den Berg15-07-2019

Goede verzorgde camping

Goed verzorgde camping om tijdens de 4daagse te verblijven

Alleen gereisd in juli 2019

• 10Jos en Mientje Govaarts04-07-2019

Geweldig!!!

Het is een supercamping!!! Alles is tot in de puntjes verzorgd, prima schoon sanitair, goede wifi-ontvangst en vriendelijke gastheer en gastvrouw. Van ons krijgen ze ⭐⭐⭐⭐⭐

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Henri Beekhof22-06-2019

Geweldig

Mooi rustig park,met een aangenaam zwembad.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9francois neuskens15-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Uitstekende locatie om de Veluwe te bezoeken, Müller-Kruller, Van Gogh museum, De Veluwe wandel en fietsroutes, fijne accommodatie die zeer goed onderhouden wordt, rustig gelegen en zeer rustig op de accommodatie. Zeker Elburg bezoeken, echte aanrader.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

5 tips over Camping Berkenrode

• g.h.jagtenberg, 01-07-2013

Stoomtreinen in Lieren. Het Loo in Apeldoorn. De 15m hoge waterval in Loenen.

• Anita, 18-08-2013

Apenheul, Apeldoorn, Stoomtrein, Boschbad, Waterval Loenen, Veluwse avondmarkt maar ook tijdens het recreatieprogramma veel te doen op de camping voor de kids

• fam van Gastel, 24-08-2012

Een kleine camping die ook heel overzichtelijk is en veilig voor kinderen met autisme!

0 vragen over Camping Berkenrode

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50