Hotel 't Spijker

11 reviews over Hotel 't Spijker in het Nederlands

Gezellig familiehotel

Peter S.
28-7-2017

Hotel met karakter, mooie ligging en goed onderhouden. Mooi terras, deels overdekt en verwarmd. Ietwat klein, maar schone kamer (nr. 25). Prima ontbijt, aan tafel bediend. Zeer uitgebreide (lunch)kaart, pluspunt is dat deze gerechten ook 's avonds kunnen worden besteld. Aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2017

Prima Hotel

Bart
28-5-2017

Leuk authentiek hotel met prima eten

Gereisd Met partner in januari 2017

Perfecte service. Wat een gweldig personeel

MARC
28-2-2016

Goed Hotel. Geweldig personeel. Badkamer is wel wat klein maar schoon en goed onderhouden. Goed voor een meerdaagse cursus van bijv. Ondernemingsraad bedrijf

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Heerlijk weekend

Fam Gardien
15-11-2015

Reserveer dit Hotel! wat een weekend gehad. Het personeel heeft duidelijk goede instructie/scholing gehad. Wij hebben ook 2 dagen heerlijk gegeten, fantastische keuken. Het Hotel ademt een en al sfeer uit, lekker authentiek De gastvrouw heeft ons goede tips gegeven over de omgeving, daarbij is zij zorgzaam (waar vind je dat nog!!) Ja is het je allemaal teveel of gewoon heerlijk laten verwennen ..... de aanrader Hotel t Spijker. ons zie je binnenkort weer in Room 25. gr uit Rotterdam

Gereisd Met partner in november 2015

Arrogante familie!

Janneke
24-10-2015

We hebben met onze dochters gelunchd in dit hotel/restaurant. 'De familie' van dit hotel zat er ook en tijdens een bezoek aan de toilet rende een dochter volgens 'madame' te hard en werd meteen op gereageerd of het niet wat rustiger kon. Later schrok onze andere dochter van hun vieze stinkhond die bij hun aan tafel lag en toen riep zoon/schoonzoon "pak haar maar!" Wat een walgelijke familie zeg! Nooit meer voor ons! Bah! Het enige positieve waren de jongens die onze tafel bedienden, dat zij kunnen werken onder het regime van deze familie... Respect!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Lekker gegeten, slechte service

Frank
11-10-2015

We hebben alleen een hapje gegeten 's avonds. Het eten was lekker. Jammer en niet klantvriendelijk dat we door de eigenaarese welkom geheten werden of werden begroet. We stonden voor haar toen we binnen kwamen. We waren zeker niet belangrijk genoeg. Het restaurant berekend zelf zijn eigen fooi. Op de bon klopt de optelling van wat we besteld hebben niet. Dit is afgerond naar boven. Dat heeft men niet verteld.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Niet gemotiveerd om terug te komen

Rosa
3-8-2014

We kwamen voor een eenvoudige lunch en koffie. Het bedienend personeel keurig en hardwerkend. De eigenaar liet helaas het tegenovergestelde zien. Ongeïnteresseerd, heette ons niet welkom. Ging bij bestellen schuin achter je staan, waardoor je als gast moest omdraaien om je bestelling door te geven en plofte daarna weer neer bij het tafeltje achter ons, duidelijk zijn stamtafel. Erg ongepast. Bestelling liet lang op zich wachten maar smaakte gelukkig wel. Jammer, de ligging is perfect. Wij komen niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tongen

taco
22-4-2014

De plek bij uitstek om te genieten. Bij ons staan de zeetongen hoog aangeschreven. Met zalige saus! Apert geserveerd! Warm gastvrouw/heerschap. En top wijnen. Het omrijden waard

Gereisd Met partner in maart 2014

Lekker geslapen in leuke ambiance.

Marc
1-10-2013

We hebben samen met vrienden een nachtje gelogeerd in hotel t' Spijker in Beek. Keurig hotel met een rijke historie, de lunch scoort een voldoende, fijn tapbiertje van Hertog Jan en het ontbijt was prima. De eigenaar leek wat stug maar bleek naderhand vriendelijk en attent. Leuk verblijf voor een branchegemiddelde prijs.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Nooit meer

Goosen
2-6-2009

Wij hebben 2 maal in het restaurant gedineerd: de eerst avond waren drie entrecotes vrij rauw en zaten er veel pezen in. Excuses van de keuken. Ok, kan gebeuren. De 2e avond na 20 minuten zelf om de menukaart gevraagd. In een voorgerecht zat weer hetzelfde pezige vlees als de dag ervoor. De gebakken geitenkaas was aan een kant aangebrand en netjes met de goede kant boven op het bedje van spinazie gelegd. Wederom excuses van de keuken. Bij het uitchecken de dag erna bij de eigenaresse zelf om een reactie gevraagd. Het enige antwoord was "ik heb het vernomen". Voor de rest nul komma niks. Dit deed voor ons de deur dicht. Klachten van gasten dien je als management altijd serieus te nemen en niet zo laconiek reageren als mevrouw. De beoordeling voor de overige onderdelen wordt natuurlijk door dit alles ook negatiever. Ons zien ze in elk geval nooit meer terug.

Gereisd Met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Spijker in Beek-Ubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Spijker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.