Hotel De Musschenberg

27 reviews over Hotel De Musschenberg in het Nederlands

Leuk authenthiek hotel

Ruud van der Veer
4-8-2014

Tijdens onze fietsvakantie door Nederland een nacht gebleven. We waren er in 2013 al een keertje. Dit hotel ligt in één van de mooiste stukjes Nederland. Prima ontbijt en een douche met een heerlijke straal. Prachtige rustige tuin waar je lekker kunt uitpuffen. Lekker bed ook.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig familie hotel.

Bert van den Brink
1-2-2014

Fantastische ligging aangrenzend aan heuvelrijk en bebost gebied met veel vogels Tevens op korte afstand van de mooie Ooijpolder en de Waal als grote rivier. De oude stad Nijmegen op 5 km afstand. Openbaar vervoer stopt voor de deur. Prima gratis parking. Duitsland met oa het stadje Kleve en het mooie Reichswald op een afstand van 10 km.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

tip:prima en gastvrij

christine
26-1-2014

De Musschenberg : gastvrij, schoon, mooie omgeving, heerlijk ontbijt wat wil je nog meer?

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Uitstekende keus

Ben Sanders
7-12-2013

Mooi gelegen voor wandelingen of fietstochten in alle richtingen. Warm onthaal. De keuken is ronduit fantastisch. Een aanrader!

Gereisd Met partner in november 2013

Rusthaven voor smulpaap en natuurliefhebber

Adri
25-11-2013

Rustig en authentiek hotel met persoonlijke aandacht. Fantastische keuken. Kortom een fantastische plek om er te vertoeven en om als vertrekpunt te gebruiken voor mooie wandelingen. Aanrader voor personen die van rust, goede verzorging en natuur houden. Prachtige kunst aan de muur.

Gereisd Met partner in Sat Nov 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek voor wandelaars met goede smaak!

Van Elk
24-11-2013

Hotel/Restaurant De Musschenberg heeft een fantastische ligging t.o.v. wandelroute N70. Voeg daarbij de culinaire kwaliteiten en het heeft alles voor een geslaagd wandelweekend..

Rustig gelegen wandelhotel

pmnederlof
25-11-2012

Klein familiehotel. Vriendelijke ontvangst, heerlijk haardvuur. Eenvoudige kamers, maar erg rustig en stl. Bedden wat erg zacht. Ontbijt erg goed met verse jus, eigen gebakken brood. Ideale plek voor wandelingen in de omgeving. Parkeerplaats naast hotel. Eten was ook prima.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Musschenberg in Beek-Ubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Musschenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.