Hotel De Musschenberg

Hotel Info

27 reviews over Hotel De Musschenberg in het Nederlands

• 9Familie Hoogeveen23-05-2016

Prima familiehotel met 4 * eten

Echt een gezellig familiehotel. Eigenaresse en medewerkers waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Volop fietskaarten en wandelkaarten aanwezig welke ook meegenomen konden worden. Diner tussen 18:00 - 19:30 uur maar zeer flexibel hierin. Ontbijt war gewoon goed en Diner was echt uitstekend. Een goede enthousiaste kok die echt ons iedere keer verraste. Qua prijs en prestatieverhouding echt een aanrader. Wij komen er zeker nog een keer terug.

8Kindvriendelijk

• 8zussenweekend04-04-2016

Een super weekend gehad

Vriendelijk, vrolijk, hulpvaardig personeel. Het diner was verrassend, niet alledaags, heerlijk!!

9Service

Met vrienden

• 9Marc en Mieke28-10-2015

Heerlijk gegeten

Via touroperator 3-dagen arrangement genoten. Ligging en omgeving zijn heel mooi. Wij kwamen vooral voor het eten en dat is uitstekend bevallen. Eerste avond het menu van het arrangement, waarbij gelukkig niet zoals je vaak meemaakt beknibbeld wordt op wat je krijgt. Heerlijke pompoensoep, wildzwijn met diverse bijlagen en hazelnotenparfait. De tweede avond weer aangeschoven wat duidelijk zeer gewaardeerd werd. Nu wild en vis genomen van de a la carte kaart en wederom erg lekker en met zorg klaargemaakt. De kamers zijn absoluut gedateerd maar dat was ook wel weer leuk en zolang het schoon is, en dat was het, hebben wij daar geen probleem mee. De bedden waren voor ons te zacht maar dat is persoonlijk en het ontbijt met buffet was voldoende. Wij hebben in ieder geval genoten.

8Kindvriendelijk

• 4linda25-10-2015

mooi gelegen maar in alle opzichten zeer gedateerd

Hadden een arrangement geboekt en wilden op de 2e avond gebruik maken v het diner in t hotel.Dit werd niet op prijs gesteld.Volgens Mw wilden 'alle' gasten het diner op de 1e avond. Omdat dit nergens stond aten we er toch de 2e avond.Gastvrij voelde het niet.Het eten was overigens prima.Dan het ontbijt:1e ontbijt was prima, ongeveer 8 gasten waren er.De 2e dag (maandag) waren we de enige gasten.We liepen langs het ontbijt buffet waar oa brood koffie etc ontbrak.Dezelfde mw was er weer en we vroegen haar vriendelijk of ze op ons gerekend had.Heel erg kattig zei ze dat we eerst maar ns moesten gaan kijken(dat hadden we juist gedaan en daarom kwamen we bij haar ).We schrokken ervan zo kattig.Daarna zei ze opeens "ga lekker zitten, ik kom er aan".Veemd.We kregen een mandje met brood op tafel.Maar geen warme broodjes zoals de dag ervoor....Verder was de kamer ruim en de bedden prima. Verder een kleine tv maar hij voldeed.De badkamer voldeed ook maar donkerbruin sanitair is erg uit de tijd.

7Eten
    5Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    4Service

• 9PG07-10-2015

Prima hotel

Keurig en smaakvol hotel met gezellig restaurant. Eten is hier heerlijk en betaalbaar. Kamers zijn wat gedateerd maar netjes, compleet en schoon. Goede wifi. Prachtige omgeving.

• 8De vries16-09-2015

Prachtig plekje!

Mooi net hotel met goed eten! In een prachtige omgeving

7Kindvriendelijk
    7Service

• 9ton michiels10-06-2015

fantasrische plek en omgeving

Ben beroepschauffeur kwam op 6 juni voor een overnachting goede parkeer gelegenheid voor een touringcar heb daar gegeten maar wat was dat super en zo heerlijk een aanrader het ontbijt was ook van top kwaliteit aanrader voor iedereen alles was perfect gewoon top

9Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    9Service

Zakelijk

• 8J.Burggraaff09-06-2015

Fantastische plek

Heerlijk groene tuin om bij te komen met een drankje.. Voor deze prijs een heerlijk verblijf in een prachtige omgeving.

8Service
    8Ligging

• 9Cor en Jo30-05-2015

We komen graag terug!

Het hotel is prachtig gelegen, dicht bij de Ooijpolder waar het heerlijk fietsen is. Wij waren op dat moment de enige gasten dus heerlijk rustig. De gastvrijheid is optimaal. Voor 2 personen werd toch een geweldig diner verzorgd. Ontbijt is uitgebreid, we werden aan tafel bediend. Heel aardige mensen. Kamer aan de achterkant dus geen last van de doorgaande weg. Prima douche, beetje klein en gedateerd maar wel keurig schoon. Heerlijke boxspringbedden met schoon beddengoed. We misten alleen een spiegel in de kamer, verder alles compleet. Zeer tevreden.

7Kindvriendelijk

• 6brandje14-05-2015

hotel moet kiezen tussen feesten óf hotelgasten

pluspunten: mooi restaurant, ruime kamers, vriendelijke hoteliers, prima ligging vlak bij Ooijpolder en Nijmegen. Prijsaantrekkelijke arrangementen. Ontbijt super en superuitgebreid!

Minpunten: wel érg zachte bedden, erg gedateerde kamers (voor ons geen probleem) en erg gehorig. We konden de buren bijna letterlijk verstaan. En -dat vonden wij het vervelendste- geen rustige nachten: 1e en 3e nacht blafte er 's avonds laat en 's morgens vroeg vlak bij (of achter?) het hotel een hond werkelijk continue en erg hard, wij lagen er wakker van. En de 2e nacht was er in het hotel een bruiloftsfeest tot 2 uur 's nachts. De (logisch!) harde muziek hield ons wakker. We hadden een week van te voren geboekt, dus toen al bekend was dat er een bruiloftsfeest zou zijn tijdens ons verblijf. Was et fijn geweest als dat gezegd werd toen wij boekten, dan hadden we niet geboekt. In zo'n klein hotel (10 kamers, dus geen groot gebouw) moet je als hotel kiezen: feesten aannemen óf hotelgasten. Jammer!

6Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    7Service

2 tips over Hotel De Musschenberg

• pmnederlof, 25-11-2012

Wandeling N70 vlak achter hotel te starten, heel erg mooi!

• J.Burggraaff, 09-06-2015

Vragen om kamer aan de achterkant.

0 vragen over Hotel De Musschenberg

• Huishoudelijke apparatuurTV