Hotel De Musschenberg

6 reviews over Hotel De Musschenberg in het Nederlands

Nooit meer!

Petra en Gerrie
23-4-2018

Neem een waterkoker en wat koffie en thee mee er zijn geen faciliteiten op de kamer om koffie en thee te zetten. Geen prullenbak op de kamer geen handdoek haakjes klein douchehokje koffer op de grond geen mogelijkheid om uit te pakken {dus leven vanuit de koffer}Erg zachte bedden {een week met pijn in de rug gelopen} matig ontbijt en meteen de mededeling: om 9.30 gaan wij afruimen! Voor een nacht is het te doen maar voor langer niet aan te raden.

Gereisd Met vrienden in april 2018

Schoon hotel op mooie locatie, maar dat is het dan

Witteveen
27-8-2017

Dat het hotel gedateerd is vinden we nog wel leuk, maar de klantvriendelijkheid en gastvrijheid waren ver te zoeken! De eerste avond gingen we na het diner een straatje om, bij terugkomst waren de deuren van het restaurant en gemeenschappelijke ruimte op slot. De deur van de ontbijtruimte was nog wel open, dus die gebruikten om binnen te komen. Er werd ons op norse toon gevraagd hoe we binnen waren gekomen. Hij stond op het punt om naar huis te gaan, maar hij wilde ons nog wel iets te drinken brengen op het terras. Moesten we wel daarna de lege glazen binnen om het hoekje achter de voordeur zetten en de voordeur sluiten. De volgende avond hebben we een gezellige locatie gezocht en gevonden op loopafstand. Op de kamers lagen boekjes met voordeelbonnen waar een deel van uitgescheurd was. Op onze vraag of er misschien nog volledige boekjes waren werd geantwoord of we die direct wilden hebben of dat het 's avonds ook kon. Een kan (heel lichte) thee bij het ontbijt i.p.v. heet water met theezakjes is ook niet van deze tijd.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Fijn hotel in een prachtige omgeving.

Marielle
23-4-2017

Vriendelijk, gastvrij, prettige bediening, schone kamers, goede bedden, uitgebreid ontbijtbuffet, voortreffelijke diners. Uitgangspunt voor prachtige wandelingen en fietstochten.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een super weekend gehad

zussenweekend
4-4-2016

Vriendelijk, vrolijk, hulpvaardig personeel. Het diner was verrassend, niet alledaags, heerlijk!!

Gereisd Met vrienden in april 2016

tip:prima en gastvrij

christine
26-1-2014

De Musschenberg : gastvrij, schoon, mooie omgeving, heerlijk ontbijt wat wil je nog meer?

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Rustig gelegen wandelhotel

pmnederlof
25-11-2012

Klein familiehotel. Vriendelijke ontvangst, heerlijk haardvuur. Eenvoudige kamers, maar erg rustig en stl. Bedden wat erg zacht. Ontbijt erg goed met verse jus, eigen gebakken brood. Ideale plek voor wandelingen in de omgeving. Parkeerplaats naast hotel. Eten was ook prima.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Musschenberg in Beek-Ubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Musschenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.