Hotel De Musschenberg

20 reviews over Hotel De Musschenberg in het Nederlands

Aanrader

M.Mars
23-8-2018

Heel gastvrij en heerlijk gegeten in de bijbehorende tuin

Gereisd Met partner in juli 2018

Bijzondere plek en twee dagen genieten

Jonneke
26-10-2017

Het mooie gebouw doet nostalgisch aan maar onze kamer, voorzien van een uitstekend werkende wifi, was schoon, groot en comfortabel. Ontbijt is goed en gevarieerd, met verse koffie en thee. De 'lounge' bij de bar is wat kil maar de mooie wandversieringen maken veel goed. Het diner was bijzonder smakelijk en duidelijk met zeer veel zorg en plezier bereid; we hebben twee avonden genoten van het voortreffelijke eten. Dit laatste heeft ons doen besluiten binnenkort tijdens het wildseizoen nogmaals naar Beek-Ubbergen af te reizen. Wij kijken er naar uit!

Gereisd Met partner in september 2017

natuurlijk goed

Rene
10-6-2017

Natuurgebied in de buurt was fantastisch, ligging nabij gezellige Nijmegen een toetje. hellingpercentage klimmetjes (haha) was ietsjes minder, maar dat ligt aan mijn conditie

Gereisd Met partner in april 2017

Perfect, eenvoudig maar schoon, uitstekende keuken

Elnijeky
16-3-2017

Het hotel heeft ruime kamers met twee fauteuils die zeer goed zitten, De kamer en badkamer is gedateerd, maar leuk om dat weer eens mee te maken. Het geheel was erg schoon. Het eten was uitstekend, echt verrassend, vooral het vegetarische diner - hier kunnen zeer goede hotelketens een voorbeeld aan nemen, niet de gebruikelijke schijf of pasta - hier wordt er echt aandacht aan geschonken. Hoewel wij maar met z'n tweeën in het hotel waren was het ontbijt overdadig. Thee werd persoonlijk gebracht en lekker vers fruit er bij. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in maart 2017

leuk hotel, knierterig ontbijt

richard209
5-3-2017

hotel is fijn, kleinschalig, mooi oud in een prachtige omgeving kleine maar gezellige kamers alles is zeer gedateerd maar schoon heeft veel charme, is echt veel gezelliger als zo een mega hotel ben er echt heel erg over te spreken, maarrrrr dan het ontbijt......pffff wat een vreselijke teleurstelling...heeeel erg knierterig ja dat is het woord...hoef echt geen buffet vol!! maar dit was echt te weinig voor woorden een paar bruine broodjes paar plakje krentenbrood en na een half uurtje 3 witte afbakbolletjes... paar plakjes ham met uitgedroogde randjes roerei met een drabje en ga zomaar door kan thee en kan filter koffie..is toch echt niet van deze tijd!!! en volgens mij is het toch niet zo moeilijk om een broodrooster en koffie machine neer te zetten of wat meer aangekleed en uitgebreid ik verwachte echt geen hilton ontbijt maar dit was ronduit karig...enja echt karig ondanks de mooie ligging en mooi hotel kom ik hier nooit meer terug misschien beetje raar ..maar vond de dame die het ontbijt regelde ook nou niet zo aardig, beetje bemoeial en schooljufferig

Gereisd Met partner in maart 2017

Echte gastvrijheid

H.O.
10-9-2016

Prettige sfeer, goede service, kamer (in elk geval de onze) eenvoudig maar schoon.

Sfeervol familie hotelletje

Petra
2-9-2016

Aardig personeel. Kamers erg gedateerd met veel schimmel in de douche/wc. Bedden erg zacht. Diner de eerste dag was goed. Diner tweede dag heel simpel. Bord nasi met saté. Geen ruimte in het hotel om s avonds lekker knus te gaan zitten. Omgeving is echt een aanrader.

Prima familiehotel met 4 * eten

Familie Hoogeveen
23-5-2016

Echt een gezellig familiehotel. Eigenaresse en medewerkers waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Volop fietskaarten en wandelkaarten aanwezig welke ook meegenomen konden worden. Diner tussen 18:00 - 19:30 uur maar zeer flexibel hierin. Ontbijt war gewoon goed en Diner was echt uitstekend. Een goede enthousiaste kok die echt ons iedere keer verraste. Qua prijs en prestatieverhouding echt een aanrader. Wij komen er zeker nog een keer terug.

Heerlijk gegeten

Marc en Mieke
28-10-2015

Via touroperator 3-dagen arrangement genoten. Ligging en omgeving zijn heel mooi. Wij kwamen vooral voor het eten en dat is uitstekend bevallen. Eerste avond het menu van het arrangement, waarbij gelukkig niet zoals je vaak meemaakt beknibbeld wordt op wat je krijgt. Heerlijke pompoensoep, wildzwijn met diverse bijlagen en hazelnotenparfait. De tweede avond weer aangeschoven wat duidelijk zeer gewaardeerd werd. Nu wild en vis genomen van de a la carte kaart en wederom erg lekker en met zorg klaargemaakt. De kamers zijn absoluut gedateerd maar dat was ook wel weer leuk en zolang het schoon is, en dat was het, hebben wij daar geen probleem mee. De bedden waren voor ons te zacht maar dat is persoonlijk en het ontbijt met buffet was voldoende. Wij hebben in ieder geval genoten.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi gelegen maar in alle opzichten zeer gedateerd

linda
25-10-2015

Hadden een arrangement geboekt en wilden op de 2e avond gebruik maken v het diner in t hotel.Dit werd niet op prijs gesteld.Volgens Mw wilden 'alle' gasten het diner op de 1e avond. Omdat dit nergens stond aten we er toch de 2e avond.Gastvrij voelde het niet.Het eten was overigens prima.Dan het ontbijt:1e ontbijt was prima, ongeveer 8 gasten waren er.De 2e dag (maandag) waren we de enige gasten.We liepen langs het ontbijt buffet waar oa brood koffie etc ontbrak.Dezelfde mw was er weer en we vroegen haar vriendelijk of ze op ons gerekend had.Heel erg kattig zei ze dat we eerst maar ns moesten gaan kijken(dat hadden we juist gedaan en daarom kwamen we bij haar ).We schrokken ervan zo kattig.Daarna zei ze opeens "ga lekker zitten, ik kom er aan".Veemd.We kregen een mandje met brood op tafel.Maar geen warme broodjes zoals de dag ervoor....Verder was de kamer ruim en de bedden prima. Verder een kleine tv maar hij voldeed.De badkamer voldeed ook maar donkerbruin sanitair is erg uit de tijd.

Gereisd Met partner in oktober 2015

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Musschenberg in Beek-Ubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Musschenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.