Hotel De Musschenberg

1 review over Hotel De Musschenberg in het Nederlands

fantasrische plek en omgeving

ton michiels
10-6-2015

Ben beroepschauffeur kwam op 6 juni voor een overnachting goede parkeer gelegenheid voor een touringcar heb daar gegeten maar wat was dat super en zo heerlijk een aanrader het ontbijt was ook van top kwaliteit aanrader voor iedereen alles was perfect gewoon top

Gereisd Zakelijk in juni 2015

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Musschenberg in Beek-Ubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Musschenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.