Hotel De Musschenberg

Kleine hotelsWeer vandaag15°8°
8,1

25 reviews over Hotel De Musschenberg in het Nederlands

Bijzondere plek en twee dagen genieten

Jonneke, 26-10-2017

Het mooie gebouw doet nostalgisch aan maar onze kamer, voorzien van een uitstekend werkende wifi, was schoon, groot en comfortabel. Ontbijt is goed en gevarieerd, met verse koffie en thee. De 'lounge' bij de bar is wat kil maar de mooie wandversieringen maken veel goed. Het diner was bijzonder smakelijk en duidelijk met zeer veel zorg en plezier bereid; we hebben twee avonden genoten van het voortreffelijke eten.

Dit laatste heeft ons doen besluiten binnenkort tijdens het wildseizoen nogmaals naar Beek-Ubbergen af te reizen. Wij kijken er naar uit!

Schoon hotel op mooie locatie, maar dat is het dan

Witteveen, 27-8-2017

Dat het hotel gedateerd is vinden we nog wel leuk, maar de klantvriendelijkheid en gastvrijheid waren ver te zoeken!

De eerste avond gingen we na het diner een straatje om, bij terugkomst waren de deuren van het restaurant en gemeenschappelijke ruimte op slot. De deur van de ontbijtruimte was nog wel open, dus die gebruikten om binnen te komen. Er werd ons op norse toon gevraagd hoe we binnen waren gekomen. Hij stond op het punt om naar huis te gaan, maar hij wilde ons nog wel iets te drinken brengen op het terras. Moesten we wel daarna de lege glazen binnen om het hoekje achter de voordeur zetten en de voordeur sluiten. De volgende avond hebben we een gezellige locatie gezocht en gevonden op loopafstand.

Op de kamers lagen boekjes met voordeelbonnen waar een deel van uitgescheurd was. Op onze vraag of er misschien nog volledige boekjes waren werd geantwoord of we die direct wilden hebben of dat het 's avonds ook kon.

Een kan (heel lichte) thee bij het ontbijt i.p.v. heet water met theezakjes is ook niet van deze tijd.

natuurlijk goed

Rene, 10-6-2017

Natuurgebied in de buurt was fantastisch, ligging nabij gezellige Nijmegen een toetje.

hellingpercentage klimmetjes (haha) was ietsjes minder, maar dat ligt aan mijn conditie

We hebben een aantal aanbieders voor De Musschenberg voor je op een rij gezet:

Fijn hotel in een prachtige omgeving.

Marielle, 23-4-2017

Vriendelijk, gastvrij, prettige bediening, schone kamers, goede bedden, uitgebreid ontbijtbuffet, voortreffelijke diners.

Uitgangspunt voor prachtige wandelingen en fietstochten.

Het hotel heeft ruime kamers met twee fauteuils die zeer goed zitten, De kamer en badkamer is gedateerd, maar leuk om dat weer eens mee te maken. Het geheel was erg schoon.

Het eten was uitstekend, echt verrassend, vooral het vegetarische diner - hier kunnen zeer goede hotelketens een voorbeeld aan nemen, niet de gebruikelijke schijf of pasta - hier wordt er echt aandacht aan geschonken.

Hoewel wij maar met z'n tweeën in het hotel waren was het ontbijt overdadig. Thee werd persoonlijk gebracht en lekker vers fruit er bij.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

leuk hotel, knierterig ontbijt

richard209, 5-3-2017

hotel is fijn, kleinschalig, mooi oud in een prachtige omgeving

kleine maar gezellige kamers alles is zeer gedateerd maar schoon

heeft veel charme, is echt veel gezelliger als zo een mega hotel

ben er echt heel erg over te spreken, maarrrrr dan het ontbijt......pffff wat een vreselijke teleurstelling...heeeel erg knierterig ja dat is het woord...hoef echt geen buffet vol!! maar dit was echt te weinig voor woorden

een paar bruine broodjes paar plakje krentenbrood en na een half uurtje 3 witte afbakbolletjes...

paar plakjes ham met uitgedroogde randjes roerei met een drabje en ga zomaar door

kan thee en kan filter koffie..is toch echt niet van deze tijd!!!

en volgens mij is het toch niet zo moeilijk om een broodrooster en koffie machine neer te zetten of wat meer aangekleed en uitgebreid

ik verwachte echt geen hilton ontbijt maar dit was ronduit karig...enja echt karig

ondanks de mooie ligging en mooi hotel kom ik hier nooit meer terug

misschien beetje raar ..maar vond de dame die het ontbijt regelde ook nou niet zo aardig, beetje bemoeial en schooljufferig

Echte gastvrijheid

H.O., 10-9-2016

Prettige sfeer, goede service, kamer (in elk geval de onze) eenvoudig maar schoon.

Sfeervol familie hotelletje

Petra, 2-9-2016

Aardig personeel. Kamers erg gedateerd met veel schimmel in de douche/wc.

Bedden erg zacht. Diner de eerste dag was goed. Diner tweede dag heel simpel. Bord nasi met saté. Geen ruimte in het hotel om s avonds lekker knus te gaan zitten. Omgeving is echt een aanrader.

Prima familiehotel met 4 * eten

Familie Hoogeveen, 23-5-2016

Echt een gezellig familiehotel. Eigenaresse en medewerkers waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Volop fietskaarten en wandelkaarten aanwezig welke ook meegenomen konden worden. Diner tussen 18:00 - 19:30 uur maar zeer flexibel hierin. Ontbijt war gewoon goed en Diner was echt uitstekend. Een goede enthousiaste kok die echt ons iedere keer verraste. Qua prijs en prestatieverhouding echt een aanrader. Wij komen er zeker nog een keer terug.

Een super weekend gehad

zussenweekend, 4-4-2016

Vriendelijk, vrolijk, hulpvaardig personeel. Het diner was verrassend, niet alledaags, heerlijk!!

We hebben een aantal aanbieders voor De Musschenberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Musschenberg in Beek-Ubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Musschenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Musschenberg scoort een 8.13 uit 10 op basis van 25 reviews.