Hotel Cafe Sous les Eglises

3 reviews over Hotel Cafe Sous les Eglises in het Nederlands

Gezellig familiehotel

Rina van Ingen
23-9-2017

De sfeer in het hotel is gemoedelijk. Goed ontbijt en een gezellige babbel. In het café komen de plaatselijke bewoners, waardoor je hier ook contact mee kan maken. De kamer is simpel, maar voldoet aan alle voorwaarden. Het ontbijt is heel goed.

Een prima hotel voor mensen, die zich graag tussen de plaatselijke bevolking begeven en die van de vriendelijke eenvoud houden.

Bovendien ligt het hotel in een schitterende omgeving, die zich goed leent voor fiets- en wandeltochten.

Oude reviews (archief)

Verrassing in Beek

Els Stehouwer
10-8-2013

Sous les Eglises biedt een eenvoudig onderkomen, maar met de hartelijkheid en voorzieningen van een goede B&B! Mooi gelegen midden in Beek. Van de naast gelegen kerk heb je geen overlast.

Voor de prijs van de kamer met eigen badkamer en ontbijt kun je in de meest eenvoudige B&B niet overnachten!

Wij overnachtten hier als onderdeel van onze wandeling over het Pieter Pad. Een zeer goed punt om de wandeling even te onderbreken.

prima basis hotel

tomkarin
3-5-2013

Een prima hotel, netjes, schoon, badkamer/toilet bij de kamer.Geen shampoo, zeepjes en andere poespas maar een interessante overnachtingsprijs met ontbijt. Verkeer wel hoorbaar maar niet irritant. Goed bed. Prima ontbijt in het café.

Leuk café met kunst aan de muur. Geen diner.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cafe Sous les Eglises in Beek-Ubbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cafe Sous les Eglises zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cafe Sous les Eglises scoort een 8.6 uit 10 op basis van 3 reviews.