Beek-Ubbergen

Reviews over Beek-Ubbergen

Camping de Beek geweldig.

Herman en Ina Schoenmakers
    7-8-2016

Mooie omgeving, fiets/wandelkaarten krijg je aan geboden van de camping.Koffie bij aankomst en vertrek.Kortom een heel mooie camping met enorm net en schoon sanitaire.We staan er nuvoor de zevende keer en nog steeds tevreden.

Prachtig stukje Nederland

Bert van den Brink
    1-2-2014

Schitterende natuurlijke omgeving met beboste heuvels en de Ooijpolder die aan de Waal ligt. Nijmegen als oude stad maar ook het Duitse Kleve en het Reichswald liggen vlak bij Je kunt er prachtig wandelen en het Pieterpad loopt door Beek Ubbergen

Gereisd Met partner in januari 2014

Mooie, opvallend verzorgde omgeving.

Van Elk
    24-11-2013

Ubbergen en omgeving hebben een positieve indruk gemaakt. Het heeft schitterende wandelroutes en goede horeca gelegenheden waar lokale kunstenaars hun werken presenteren wat zeer de moeite van het bezichtigen waard is en een extra dimensie geeft.

Gereisd Met partner in Sat Nov 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

On-Nederlands Mooi

Lomee
    9-10-2011

Bijzonder dorp, op nog nauwelijks 4 km van het centrum van Nijmegen. Mooi gelegen tegen de heuvels met prachtige villa's en mooie wandelroutes. Aanraders om te wandelen zijn het Kastanjedal, de Elyzeese velden, het Filosofendal en de Duivelsberg. (Alleen de namen al - prachtig! - ). Mooi terras bij 't Spijker of bij de Witte. Midden in het dorp staat de prachtige kleine Bartholomeuskerk uit 1286. Er tegenover staat (uit 1833) de Grote Bartholomeuskerk, ook prachtig gelegen.

Gereisd Met partner in oktober 2011

vakantiegevoel

Arno
    25-8-2011

Ubbergen is fraai tegen een heuvel gelegen. Vooral rond de kerken zijn veel oude sfeervolle villa's te vinden. Door de ligging van de villa's op verhogingen geeft dit een on-Hollands beeld, een beetje buitenlands. Het is vooral rust zoeken (terrasje)in het dorpje en wandelen kun je heerlijk in de aangrenzenden bossen. Kabouterpad is leuk voor kinderen. Gaat langs een kreek met zeer oude grote bomen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011
Beek-Ubbergen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 12 reviews