Hotel Zonneheuvel

49 reviews over Hotel Zonneheuvel in het Nederlands

Gewoon heerlijk!

Marianne
14-11-2017

Een fantastisch hotel waar wij al voor de 5x keer komen, in voor- en najaar. Rinaldo en Yvonne hebben een prachtig hotel waar de gasten hartelijk worden ontvangen en waar de klant nog koning is. Geen moeite is teveel. Fijne ligging, schone kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk eten en een "huiskamer" waar het heerlijk vertoeven is. Helaas (voor ons) maar ze hebben een andere weg ingeslagen en wij zullen op zoek moeten naar een ander hotel en dat zal moeilijk worden! Wij wensen ze veel succes!

Gereisd Met partner in november 2017

Gezellig hotel

Fam Dekker
4-10-2017

Gemoedelijk, gezellig hotel, mensen zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam, prettige ontvangst met een lekkere kop koffie. Fijne ruime, schone kamer op de 2de verdieping. Badkamer is klein maar voldoet prima. Heerlijk uitgebreid ontbijt, het eten is zoals je thuis eet, verzorgd, smakelijk en ruim voldoende. Mooie omgeving om te fietsen. Wij hebben genoten!

Gereisd Met partner in september 2017

Absolute aanrader!

Luk
16-7-2017

We hadden het fietsarrangement voor 3 overnachtingen en hebben van de 1e tot de laatste minuut genoten!! Vriendelijke ontvangst, uitgebreid onbijtbuffet en lekkere diners. Een pluim voor de uitbater en tevens kok.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

HotelSpecials.nl

Een goed familiehotel waar je je direct thuis voel

Fam. Feijen
20-4-2017

Wij werden vriendelijk ontvangen door Rinaldo, de eigenaar van dit hotel. Kopje koffie en uitleg over de fietsmogelijkheden in de omgeving. Koffers konden al gelijk naar de kamer, ondanks het vroege tijdstip. Vriendelijke eigenaar die ook nog eens lekker kan koken. Nette kamers met douche toilet op de kamer. Uitgebreid ontbijt en 's avonds een 4 gangen diner. Een ruime huiskamer en bij mooi weer kun je lekker buiten zitten. Een echte aanrader dus.

Gereisd Met vrienden in april 2017

Gezellig, rustig en gastvrij

Peter de Haan
16-9-2016

Rustige wandel- en fietsomgeving. Weekendje om overlijden Pa te verwerken. Warme ontvangst en prettige begeleiding. Goede keuken.

Zeer goed fietshotel

Andre en Mia
8-8-2016

Prijs/kwaliteit top ! Opletten bij warm weer voor een kamer op het zuiden: het kan er best warm op worden.

Gereisd Met partner in juli 2016

Hele mooie omgeving

Ton
5-6-2016

Heerlijk, mooi gelegen hotel. Omgeving is prachtig. Hotel is heel fijn en schoon. Kamers zien er verzorgd uit maar de badkamers zijn aan de kleine kant. Sommige kamers hebben een balkon. Diner was heerlijk en vers (zelf) gekookt. Ontbijt bestaat uit een lopend buffet en was ruim voldoende. Alles lekker vers en genoeg keuze. Dit hotel is een aanrader voor fietsliefhebbers, motorrijders en wandelaars!!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Prima

P van Leeuwen
10-5-2016

Je kan er heerlijk fietsen

Gereisd Met partner in mei 2016

Vriendelijk, kwaliteit, gezellig, tevreden

Annette en Peter de Haan
21-9-2015

Mooie accommodatie, schoon, ontbijt is lopend buffet en is ruim voorzien. 4-gangendiner zeer goed, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, we zullen hier zeker nog vaak terugkomen.

Gereisd Met partner in september 2015

Voor herhaling vatbaar!!

tulp57
9-7-2015

Hotel de Zonneheuvel ligt aan de rand van het dorpje Beek. In de omgeving zijn veel fiets- en wandelroutes, steden als Doesburg en Doetinchem en 's-Heerenberg. Duitsland ligt "om de hoek" met bijv. Emmerich. De jonge eigenaren van het hotel hebben al een jarenlange ervaring en weten waarmee ze hun gasten kunnen verwennen. Het eten is heerlijk (zelf, vers gekookt) en de wijnen zijn van een goede kwaliteit. Mooi, groot buitenterras om heerlijk te vertoeven en, bij minder mooi weer, een heerlijk lounge voor een hapje en een drankje.

Gereisd Met partner in mei 2015

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zonneheuvel in Beek (bij Didam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zonneheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.