Beek (bij Didam)

We hebben een aantal aanbieders voor Beek (bij Didam) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

vakanties Beek (bij Didam)

We hebben een aantal aanbieders voor Beek (bij Didam) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Beek (bij Didam)

Fantasties

JRG Andela,
    5-11-2018

Even er op uit in november 2018. Zeer vriendelijke ontvangst en een prima uitleg over de camping en de omgeving. Ruime plaatsen met alles wat je nodig hebt. zeer schoon en net sanitair en voldoende aanwezig. Mooi en goed verwarmt zwembad. Mooi uitgangspunt voor te wandelen en te fietsen door de centrale ligging. Een zeer rustige camping. Goede winkel mogelijkheden zowel in Nederland als in Duitsland. Wij komen hier al jaren in verschillende periodes. Wat wij altijd belangrijk vinden is dat vriendelijk en netjes moet zijn en dat is het hier zeker

Gereisd met partner in november 2018

Redelijk hotel, met zeer eenvoudig ontbijt

Jane,
    28-7-2018

Nette, eenvoudige kamer. Geen airco, geen koelkastje.

Zeer eenvoudig ontbijt. Geen havermout of Muesli.

Het geheel staat niet in verhouding tot de prijs.

Gereisd met partner in juli 2018

Ideaal voor vakantiefietsers

Willem&Wietske,
    21-5-2018

Super gastvrije camoingbaas. Ideaal voor vakantiefietsers. Een geweldig sanitair.

Gereisd met partner in mei 2018

Als doorreiscamping zeker aan te bevelen.

J. van Kouwen,
    5-2-2018

Op terugreis vanuit Oostenrijk deze camping aangedaan om de vakantie af te sluiten. Gelet op het jaargetijde was er niet veel te doen, logisch. Het zwembad was wel open maar daar geen gebruik van gemaakt. Sanitair is naast de receptie gelegen en is wel een beetje ver van de standplaats maar niet een onoverkomelijk probleem. Zag er overigens keurig netjes uit. Een doucheruimte zo groot die je eerder in een hotel verwacht. De omgeving zal mooi zijn maar die hebben we niet bekeken. In Beek nog gezocht naar een restaurant maar niet echt iets gevonden dat aan onze verwachtingen voldeed. Wel in Elten (Duitsland) een leuk restaurant gevonden en daar heerlijk gegeten.

Gereisd met partner in februari 2018

Gewoon heerlijk!

Marianne,
    14-11-2017

Een fantastisch hotel waar wij al voor de 5x keer komen, in voor- en najaar. Rinaldo en Yvonne hebben een prachtig hotel waar de gasten hartelijk worden ontvangen en waar de klant nog koning is. Geen moeite is teveel. Fijne ligging, schone kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk eten en een "huiskamer" waar het heerlijk vertoeven is. Helaas (voor ons) maar ze hebben een andere weg ingeslagen en wij zullen op zoek moeten naar een ander hotel en dat zal moeilijk worden! Wij wensen ze veel succes!

Gereisd met partner in november 2017
Beek (bij Didam) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 25 reviews