Beek (bij Didam)

We hebben een aantal aanbieders voor Beek (bij Didam) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

vakanties Beek (bij Didam)

We hebben een aantal aanbieders voor Beek (bij Didam) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Beek (bij Didam)

Dorp gelegen aan de voet van het Montferland

Rinus,
    28-7-2015

Beek is een rustig dorp dat prachtig is gelegen aan de voet van de heuvels van het Montferland, het dorp heeft redelijk wat voorzieningen en enkele restaurants en terrasjes.

Het dorp is vooral uitgangspunt voor veel actieve toeristen zoals fietsers en wandelaars

Gereisd met partner in april 2015

Rustig dorpje

Leny,
    27-7-2013

Beek is een rustig dorpje met een paar winkels en een minigolfbaan. Je kunt en wel heerlijk fietsen en wandelen (als je daar van houdt) maar verder is er niet veel te doen maar dat is ook niet nodig als je dagelijks 60 km fietst.

Gereisd met partner in juli 2013

Een super adres voor een fijn weekend of langer.

hape,
    11-7-2013

Een zeer vriendelijk hotel in een prachtige omgeving, ideaal voor fietsers en wandelaars.

De service is van een zeer hoog niveau, de accomodatie is schoon en netjes, niets is te veel voor de eigenaars, kortom een super adres.

Zij serveren een heerlijk diner en er is een uitstekend ontbijtbuffet en er zijn volop mogelijkheden om ook bij slecht weer in het hotel te recreëren.

Wij komen hier zeker nog terug.

Gereisd met partner in juli 2013

mooie streek

geertonk,
    1-5-2012

In de achterhioek op een steenworp van de Duitse grens ligt een kleine gemeente bijna in het groen verscholen in een ligglooiend landschap . Ideaal om te wandelen , te fietsen en van de natuur te genieten.

Gereisd met vrienden in april 2012

Gezellig, groen en vriendelijk dorpje

van Dam,
    2-2-2009

Leuke tijd in Beek gehad. We zaten op het vakantiepark, waar de kinderen lekker konden zwemmen en waar een kinderprogramma was. Verder konden ze leuk spelen bij 't Peeske.

Mooie groene omgeving met veel bos en weilanden. Geweldige mountainbikeroute, maar ook leuke routes in de omgeving. Leuke dorpjes en steden in de buurt bezocht ('s-Heerenberg, Elten, Emmerich, Doetinchem) en diverse dingen bezocht (Land van Jan Klaassen, Wunderland Kalkar, Burgers Zoo). Ook het midgetgolfen in Beek was erg geslaagd.

Gezellige restaurantjes en cafe's in Beek (circa 8 en dat is behoorlijk veel voor zo'n klein dorp). Het smaakte allemaal goed en het personeel was erg vriendelijk. Meeste daarvan leuk gecentraliseerd aan het dorpsplein uitkijkend op het Bergherbos (supermarkt, cadeauwinkel, postkantoor, fietsenwinkel, cafetaria, slager, cafe/restaurant, brasserie, kerk, bakker).

Kortom: Beek is een leuk dorp waar wij zeker nog eens terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008
Beek (bij Didam) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 25 reviews