Vakantiepark De Byvanck

• Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Even er op uit in november 2018. Zeer vriendelijke ontvangst en een prima uitleg over de camping en de omgeving. Ruime plaatsen met alles wat je nodig hebt. zeer schoon en net sanitair en voldoende aanwezig. Mooi en goed verwarmt zwembad. Mooi uitgangspunt voor te wandelen en te fietsen door de centrale ligging. Een zeer rustige camping. Goede winkel mogelijkheden zowel in Nederland als in Duitsland. Wij komen hier al jaren in verschillende periodes. Wat wij altijd belangrijk vinden is dat vriendelijk en netjes moet zijn en dat is het hier zeker

Gereisd met partner in november 2018

Ideaal voor vakantiefietsers

Willem&Wietske,
21-5-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Super gastvrije camoingbaas. Ideaal voor vakantiefietsers. Een geweldig sanitair.

Gereisd met partner in mei 2018

Als doorreiscamping zeker aan te bevelen.

J. van Kouwen,
5-2-2018

Op terugreis vanuit Oostenrijk deze camping aangedaan om de vakantie af te sluiten. Gelet op het jaargetijde was er niet veel te doen, logisch. Het zwembad was wel open maar daar geen gebruik van gemaakt. Sanitair is naast de receptie gelegen en is wel een beetje ver van de standplaats maar niet een onoverkomelijk probleem. Zag er overigens keurig netjes uit. Een doucheruimte zo groot die je eerder in een hotel verwacht. De omgeving zal mooi zijn maar die hebben we niet bekeken. In Beek nog gezocht naar een restaurant maar niet echt iets gevonden dat aan onze verwachtingen voldeed. Wel in Elten (Duitsland) een leuk restaurant gevonden en daar heerlijk gegeten.

Gereisd met partner in februari 2018

Fantastisch!

Familie Admiraal,
14-9-2017

Bij aankomst zijn we ontzettend vriendelijk en gastvrij ontvangen.

We hebben heerlijk gegeten, zelfgemaakte saté.

Ons verblijf was kort maar goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

Wat ons betreft, tot ziens!

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!!!fantastische ontvangst!!!

J.Zandberg,
2-9-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Leuke camping met ontzettend veel mogelijkheden om te fietsen.Schitterende omgeving en vriendelijke mensen.Op de camping werden we ontzettend aardig ontvangen door een soort "moeder Theresia" .Een erg lieve vrouw die altijd een vriendelijk woordje heeft.Een heerlijk verwarmd zwembad erbij waar we gratis konden zwemmen en de campinggasten waren ook erg relaxt.De campingeigenaar gaf ons een persoonlijke rondleiding en we keken onze ogen uit zulke grote en schone douches.Echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel vriendelijk en hulpvaardig ontvangen.

Niet al te grote camping,lekker rustig met prachtig sanitair een binnenzwembad met heerlijk warm water en een leuke snackbar/kantine waar we ook met koffie zijn onthaald waar je lekker kunt eten voor echt niet veel geld.

Ook onze twee honden waren van harte welkom waar niet eens extra voor betaald hoefde te worden.

Dit alles voor slechts € 15 pd aan de rand van Montverland .

Dit is toch wel één van de mooiste gebieden van Nederland

Vergelijkbaar met Zuid Limburg.

Wij komen zeker nog terug als wij weer in die regio willen zijn.

Kortom een echte aanrader.

Je wordt hardstikke gek

Waanzinnig,
      7-8-2017
      • Activiteiten1
      • Activiteiten1

Nog nooit een camping meegemaakt waar tijdens het hoogseizoen zoveel onderhoud wordt gepleegd.De hele dag maaier geluiden en ander gereedschap en een tractor die steeds weer heen en weer rijd. Rust? Vergaat het maar!! Waanzinnig!!!

Even recht zetten

Jos, Ans en Jeweltje,
      28-7-2017
      • Onderkomen9
      • Activiteiten4
      • Onderkomen9
      • Activiteiten4

Jammer genoeg is er één personeelslid betitelt als " niet aangenaam en onvriendelijk". Dit slaat totaal NIET op de eigenaren Piet en John en het personeel in kantine en balie! Dit is super behulpzaam en vriendelijk personeel! Chapeau! Zeker voor Tresia! Een lieve, spraakzame meid die alles netjes in orde houdt! Met deze slechte zomer, is het heerlijk vertoeven in het verwarmde binnenbad! Met de scooter en fiets zijn er mooie tochtjes te maken. Grotere steden in de buurt om te bezoeken. De campinggasten onerderling hebben meteen leuk contact met elkaar. Wij blijven komen!!

Gereisd met partner in juli 2017

Jammer...was voor ons eenmalig

Zandhapper,
      27-7-2017
      • Activiteiten3
      • Activiteiten3

Af en toe lijkt het wel alsof je langs een drukke doorgaande weg staat met al dat verkeer op de camping. Er wordt veel lawaai gemaakt door het klussen van de vaste bewoners.Veel stof omdat er veel te hard wordt gereden. Waardeloze Wifi als hij al werkt. Slechte tv-verbinding.Er loopt iemand rond met een schandalig vocabulair die meent alles te moeten afblaffen. Jammer.....

Gereisd met partner in juli 2017

Plek voor vaker!!

Coen en Inge,
      20-6-2017
      • Activiteiten5

Wij komen elk jaar weer terug! Fijne omgeving, prettig personeel, altihd vriendelijk en tijd voor een praatjes.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Byvanck in Beek (bij Didam), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Byvanck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.