Barneveld

We hebben een aantal aanbieders voor Barneveld voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Barneveld voor je op een rij gezet:

Reviews over Barneveld

Geen toeristisch dorp.. dus 1 dag is genoeg..

Wim,
    13-12-2018

Barneveld is een nuttig dorp...alles is aanwezig..maar!!!! waar moet je overnachten? Geen Hotel! Geen Camping! daarvoor moet je naar Voorthuizen..of Garderen....en dat is ook gemeente Barneveld daar zijn 50 campings! Maak een wandeling op de Lunterse berg of Schaffelaarsebos...of bezoek het Paradijs.aan natuur geen gebrek. En in Barneveld zijn zeker 10 toprestaurants..

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel erg de moeite waard!

Eleonore,
    28-3-2018

Barneveld heeft een heel mooi, gezellig centrum, het heeft een mooie, moderne uitstraling en fijne terrasjes. Op loopafstand van het centrum ligt landgoed Schaffelaar met een mooi landhuis en park, zeker de moeite waard om te bekijken.De auto kon gratis geparkeerd worden, dat maak je ook niet vaak meer mee.

Gereisd met partner in maart 2018

speciaal voor het pluimvee gegaan

Corrie Lemmens,
    11-8-2014

We gingen speciaal voor het pluimveemuseum maar Barneveld heeft veel meer te bieden zoals twee kerken ,auto vrije winkelstraat met leuke eettentjes, een kasteel van Schaffelaar enz Iedere donderdag in de zomer zijn er boerendagen, leuk maar erg druk

Gereisd met partner in augustus 2014

Dorp van Jan van Schaffelaar

Rinus,
    26-5-2012

Barneveld is een levendig dorp met een autovrije winkelstraat met veel winkels eethuisjes en terrasjes. Op het plein bij de markante kerk staat het standbeeld van Jan van Schaffelaar die bij een sprong vanaf de kerktoren om het leven kwam. Aan de oostrand van Barneveld ligt het Landgoed Schaffelaar, er staat een leuk kasteeltje in neo-tudorstijl dat gebouwd werd in 1895. Bij dit kasteel ligt een uitgestrekt landschapspark van 90 ha. in landschapsstijl met waterpartijen en beukenbossen, het is er heerlijk wandelen of fietsen, in het voorjaar (mei) bloeien er massa's rhododendrons. Het kasteel is niet te bezichtigen, maar in het park ligt de merkwaardige kleine oranjerie waarin nu een restaurant is gevestigd.

Gereisd met partner in mei 2012

Heerlijk vertoeven

frits,
    17-8-2011

Barneveld is een leuk toeristisch dorp war nog authentieke elementen te vinden zijn in samenhang met moderne gebouwen. Uitgaangslevenm is prima,. even zoeken en je vind er leuke, knusse kroegjes en restaurantjes. Disco's zijn er overigens niet te vinden, vonden wij niet erg. De omgevind (Veluwe) biedt zoveel dat er voor iedereen wel vertier te vinden is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011
Barneveld scoort een 8 uit 10, op basis van 22 reviews