Sorteren

Reviews over Barneveld

Mooie plek

Willy Wijnia
    9-5-2015

Wij hebben 6 mei 2015 met 8 leden van ons koor uit Burgum(Frl) 1 nacht geslapen in het pension,we hebben daar een goede nacht gehad, goede bedden en 's morgens een heerlijk ontbijt,vriendelijke mensen.We hebben het er erg gezellig gehad al was het maar voor 1 nacht.Groet van zangkoor "de Lofstem"uit Burgum

Perfecte lokatie

leo nieuwenhuijse
    26-10-2014

Echt een aanrader. Mooi schoon, lekker bed kortom heerlijk geslapen! Echt tot rust gekomen.

Mooi en luxe.

Henk de Boer
    29-3-2011

Het pension is luxe en mooi. We hebben ons heel erg vermaakt en het is echt aan te raden!

Groetjes,

Henk en Denise.

prima plek

Corrie en Peter Baijens
    12-8-2009

Pesion Nooigedacht.Wie had ooit verwacht dat wij (echtpaar)zouden overnachten in Barneveld.De ontvangst was vriendelijk,kregen meteen koffie aangeboden,alle kamers hebben thema's.Wij hadden de Egyptische kamer.Beneden met eigen ingang,pal in het centrum van Barneveld.Leuke gezellige eetkamer,met goed ontbijt,waar je e.v.t s'avonds ook kunt zitten.Plusmarkt aan de overkant.Tot 21 uur open.Je kijkt uit de raam op de kippen,en er is een mogelijkheid om buiten te zitten op het terras.Een heel goed pension,vriendelijke mensen,en echt een aanrader.Gratis parkeren.Diverse mooie steden in de omtrek.Ga ook eens naar Spakenburg,en vergeet het Klederdracht en Visserijmuseum niet.Draait helemaal op vrijwilligers,en alles gaat naat het goede doel.Een idiale plek om te genieten van Barneveld en omgeving.Wij komen zeker terug.

Net zo goed als een hotel

Henk Kap
    14-10-2008

Het gastenboek staat vol met lovende woorden. Dit zegt al voldoende.

Barneveld scoort een 9,1 uit 10, op basis van 21 reviews