Sorteren

Reviews over Barneveld

Heel erg de moeite waard!

Eleonore
    28-3-2018

Barneveld heeft een heel mooi, gezellig centrum, het heeft een mooie, moderne uitstraling en fijne terrasjes.

Op loopafstand van het centrum ligt landgoed Schaffelaar met een mooi landhuis en park, zeker de moeite waard om te bekijken.De auto kon gratis geparkeerd worden, dat maak je ook niet vaak meer mee.

speciaal voor het pluimvee gegaan

Corrie Lemmens
    11-8-2014

We gingen speciaal voor het pluimveemuseum maar Barneveld heeft veel meer te bieden zoals twee kerken ,auto vrije winkelstraat met leuke eettentjes, een kasteel van Schaffelaar enz Iedere donderdag in de zomer zijn er boerendagen, leuk maar erg druk