Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

21 Reviews over Reusterman

• 9Peter Wolsing27-09-2020

Rustige, nette en vooral schone familiecamping

Wij hebben de afgelopen 2 maanden (aug. / sept. 2020) op deze geweldige camping gestaan waar de sfeer nog ouderwets Achterhoeks is. Gemoedelijk en met de instelling van niet lullen maar poetsen. Deze camping is een echte rustige fam. camping met uitstekend wifi, sanitair, ruime velden en plekken met zwembad en speelgelegenheid voor de kinderen. De camping ligt in een prachtig fiets - en wandel gebied te midden van bossen en boeren akkers. Dichts bij zijnde dorpen zijn Ruurlo, Borculo, Vorden, Lochem en Zwiep. Deze camping is wat ons betreft een aanrader

• 4Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Fam ekens12-08-2020

Super rustige en schone camping.

Goede ruime plek,sanitair schoon,vriendelijke eigenaar,geen lawaai van jeugd,auto bij de caravan ,verder super genoten van de rust ,en natuurlijk van het boerenijs!! We komen zeker nog eens een keer kamperen .

• 1Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam Peijnenburg06-08-2020

Top camping voor een top vakantie.

Verantwoord ondernemen in corona-tijd: Dit jaar voor het 1st naar deze camping en dat is goed bevallen. We werden bij aankomst vriendelijk te woord gestaan door de camping-eigenaar en die vertelde gelijk dat door de huidige situatie mbt Corona hij wat aanpassingen had doorgevoerd. De campingplaatsen waren vergroot zodat de kampeerders verder van elkaar af stonden en de druk op de badgebouwen niet te groot werd. We hadden dus een mega kampeerplek en een badgebouw dat niet alleen prima toegankelijk was maar ook nog een splinternieuw.

Het sanitair werd ook prima bijgehouden en was altijd brandschoon. Camping-medewerkers zijn zeer behulpzaam en niets is te veel.

De omgeving is werkelijk prachtig met wandel en mountainbike routes door de gebieden van de Kaleberg en de Lochemse Berg.

De camping lijkt op het 1e gezicht wat “basic” maar de voorzieningen zijn prima en wij voelden er onszelf al snel prima thuis.

Aanrader.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8W van Ellen20-06-2019

prima camping mooie omgeving

leuke camping goed sanitair behulpzame eigenaars haalden mij vrouw van het ziekenhuis toen ik plotseling werd opgenomen

• 8Familie Dekker30-07-2018

Alvast een optie genomen voor volgend jaar

Super fijne, kleinschalige camping in een mooie omgeving. Voor kinderen tot ongeveer. 12 jaar ook geschikt, vinden wij, onze kleinkinderen komen graag een paar nachtjes logeren ! Wij kennen onderhand het Reusterman gevoel, iets wat je niet uit kunt leggen...

• 7Eetgelegenheden
  • 9Jan Hasselo21-05-2018

Aanrader

Alle positieve punten in voorgaande reviews kan ik alleen maar beamen. Het is een heerlijke camping! De eerder vermelde minpuntjes mbt het sanitair zijn achterhaald; wel toiletpapier, altijd schoon! En het nederlandse gezeur over 50ct douchen of 10ct warm water bij tarieven <€20 (2p) moet maar eens afgelopen zijn. Geweldig aardige beheerders, mooi wandel/fiets gebied etc. etc. Dus het is logisch dat er kampeerders al 20 hepi"s hier elkaar ontmoeten en toch geen kliekjes sfeer. (Wij kwamen hier voor het eerst) Enz.enz. enz.

• 7Fred10-09-2017

Een ontsannen verblijf

Een rustige camping met mooie ruime plekken. In eerste instantie lijkt het een vrij goedkope camping. Als je echter de douchemunten en het betalen van het warme water er bij telt is de prijs ons inziens wel wat aan de dure kant. Naast deze kosten moet je als je op wifi wil ook nog een aparte kaart code kopen hiervoor.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7jose05-09-2016

Mooi en rustig gelegen camping bij bos en dorp

De camping is rustig en mooi gelegen aan de voet van de kale berg, waar je heerlijk kunt wandelen, mountainbiken en goede en mooie fietsroutes in de omgeving en direct van de camping, netjes verzorgde plaatsen, nieuwe sanitaire voorzieningen. Voor de kleintjes leuke speeltoestellen, en een klein buitenzwembad, het dorp barchem op loopafstand, waar een attent winkel en een bakker is. Voor de grotere boodschappen is Lochem en Ruurlo een goed alternatief. Min puntjes, het sanitair is nieuw, netjes en schoon,en verwarmd, maar sober, geen toiletpapier, geen schapje, waar je je rol op kunt leggen, niet meer van deze tijd, na handen wassen niets om je handen af te drogen, douche 50 ct, warm water 10 ct, WiFi 12.50 per week, geen activiteiten, op de camping, wel een kantine, en een frituur, en heerlijk boeren ijs kortom voor de rustzoeker een paradijs,

• 7Wilfred16-05-2015

Nette camping

Camping heeft een mooie ligging, is echter geen knusse boeren camping maar een 'normale' camping, hij is groter dan waar wij in eerste instantie vanuit gingen. Wel ruime plekken. We vonden de sfeer op de camping wat 'doods' maar dat lag denk ik meer aan de (oudere) mensen op het pleintje en niet aan de camping. Leuk zwembad maar niet groot maar groot genoeg om lekker af te koelen. Sanitair is schoon maar sfeerloos. Je moet er voor alle betalen! Douche kan ik mij voorstellen maar warm water bij een wasbak betalen gaat mij iets te ver. Er is geen wc papier en een haakje of plankje waar je even een rol op kan zetten ook niet, dus vast houden maar. Er is ook geen mogelijkheid om na het handen wassen je handen ergens af te drogen, met andere woorden, er zijn wat ons betreft wel verbeter punten. Verder mooie fiets en wandel omgeving.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9BeJe6124-10-2014

centraal gelegen camping in mooie omgeving

Hier gekampeerd tijdens de Barchemse 4-Daagse. Echt op loopafstand van de start/finish! Ondanks de drukte zeer schoon. Vriendelijke mensen. Nieuw sanitairgebouw. Op loopafstand van het dorp (ideaal voor de dagelijkse boodschappen) Mooie omgeving

Camping Reusterman info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar