Géén boekingskosten

9.4FenomenaalScore uit 8 reviews

Meer camping info

8 Reviews over Minicamping 't Fleerhof

• 10Staf Gerrits03-09-2019

Bijzonder fijne en zeer rustige camping. Perfecte ontvangst en rondleiding. Aardige eigenaresse die veel aandacht voor haar gasten heeft. Mooie wandel- en fietsomgeving. Vrijwel de gehele dag is de omgeving zeer stil, op een enkele auto of werkende boer na. Oja, en de ezel, die kan er wat van. Sanitair is goed en schoon. Enige kleine minpuntje, er zijn geen schaduwplekken wat op echt warme dagen wat minder prettig kan zijn. Goeie parasol of luifel is sterk aan te raden. Maar laat je daar niet door tegenhouden.

• 9A. de Gelder04-07-2017

Super leuke camping!

We hebben 7 lange weekenden hier gestaan. Het is een super kampeerplek. Kleinschalig met hele aardige eigenaren. Mooie omgeving, rustig, vrij uitzicht. Volop wandel-en fietsmogelijkheden. Een aanrader!

• 9Hendrik mannes21-08-2016

Mooie camping schitterende omgeving

Perfecte camping voor rustzoekers leuke ontvangst gaan zeker weer dit jaar. Mvg Hendrik mannes

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Jan en Beppie Vollebregt07-06-2016

Zéér mooie camping met gastvrije beheerster

-Schoon sanitair. -Mooie plaatsen met verharding voor de voortent. -Op alle plaatsen stroom. -Geen gedoe met muntjes o.i.d. bij douchen. -Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen. -Beheerster is erg gastvrij.

---------Negatieve punten kun je naar zoeken zonder ze te vinden.

• 9Ria Teijema10-07-2015

Prima boerencamping!

Deze Vekabo camping is een perfecte uitvalsbasis voor fietstochten in de mooie Achterhoek. Ook grote steden liggen in de buurt. De ontvangst door de campingeigenaren is uitermate vriendelijk en ook daarna wordt er geregeld een praatje gemaakt. De camping is kleinschalig, het sanitair is schoon, de douches krachtig. De gratis Wifiverbinding functioneert uitstekend. Het is héérlijk rustig op het terrein en in de omgeving. Boodschappen zijn binnen een paar km te verkrijgen. En ijs mag je zelf pakken en het geld in een trommeltje doen. Voor kinderen is er speelgoed én ze mogen een ritje op de pony maken, terwijl de ezel dan gezellig meesjokt. Wij zijn zeer tevreden over 't Fleerhof!

• 10Otto en Nelleke Delfgou24-08-2014

De fijnste voor ons dit jaar!

Tijdens fietsvakantie onze 3de camping ,maar ook de fijnste voor ons! Eén met de natuur, ook door de aanwezigheid van ezel, schaap en pony's(mijn vriendjes). Veel ruimte en het kleinschalige sprak ons erg aan. Diny een leuke toegankelijke vrouw. Jammer dat het voor ons ver weg is, maar zou er zo een seizoen willen staan met de caravan.

• 9Moniek10-06-2014

Gastvrije camping

Super vriendelijke en gastvrije campingeigenaresse, mooi gelegen camping met ruime plaatsen, de tegels voor caravan erg fijn. Met Pinksteren erg druk, veel bezoek bij gasten dan is sanitair te weinig. Maar is wel schoon.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Margriet01-10-2012

prachtig

Mooie camping, ruime plaatsen en een fenomenaal uitzicht. De eigenaresse van de camping is erg vriendelijk en gastvrij. Gemoedelijke sfeer. Een aanrader

Camping Minicamping 't Fleerhof info

Camping-informatie