Hotel Landgoedhotel Woodbrooke

8.7Fantastisch

Nederland, Gelderland, Barchem (bij Lochem)

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoedhotel Woodbrooke voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Landgoedhotel Woodbrooke

• 2019
    10Ina groenhof23-04-2019

Hotel met zeer vriendelijk personeel aan de rand van het bos. Je loopt vanuit het hotel naar buiten om op het terras te genieten van een drankje of maaltijd en hoort de vogels fluiten, ziet eekhoorns klimmen in de bomen. Aan de overkant van de weg loop je zo het bos in. Erg gezellig en rustig, de kamers zijn netjes en schoon. De maaltijden heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8A06-04-2019

Lekker rustig.

Fijn in het bos gelogeerd.

• 9Yvonne20-03-2019

Geweldig

Prachtige lokatie. goede keuken, vriendelijke mensen je bent echt een gast die in de watten wordt gelegd.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Kim Verbeek11-03-2019

Super sfeervol

Erg comfortabele studio. Zeer mooie omgeving met leuke steden in de omgeving

• 9M.Hayen08-03-2019

Heerlijk onthaasten

Hotel ligt aan een provinciale weg in een bosrijke omgeving. Parkeerplaatsen ruim voldoende. Receptie vriendelijk en behulpzaam. De kamers in het hoofdgebouw(wij hadden kamer 17) zijn niet al te groot maar wel smaakvol in gericht. De bedden zijn uitstekend. Badkamer met inloopdouche. Het ontbijt was prima. We hebben twee keer gedineerd en dat is uitstekend bevallen. Redelijke prijzen voor het gebodene. Het personeel is attent en vriendelijk. Wat verder opvalt is de rust in het hotel en het uitzicht op de bosrijke omgeving.

• 10Fiet Stolk31-01-2019

Fantastisch verblijf gehad.

Afgelopen 2 nachten in dit hotel geslapen. We hadden een net gerenoveerde studio, ik denk zelfs dat we eersten waren, in een van de bijgebouwen. Hij lag prachtig, heerlijk rustig en was lekker ruim. Het eten in het restaurant was helemaal top. De eerste avond alleen een hoofdgerecht gegeten, de 2de avond het 3-gangenmenu. Perfecte kwaliteit en leuke kok Rob met zijn maatje Tygo. De service en de bediening, zowel restaurant, bar als receptie, zijn uitstekend. Ik vierde mijn 65ste verjaardag in dit hotel, was een verrassing voor mij, en ik werd toen we binnenkwamen voor het ontbijt al gelijk gefeliciteerd door de receptioniste. 's Avonds een glaasje bubbels en een gezellig praatje. We hebben genoten. We gaan vast nog een keer. Hartelijk bedankt voor de fantastische service. Rob en Fiet

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Frans15-01-2019

Heel goed

We hebben hier twee nachten doorgebracht. Heerlijk ontbeten en één keer heel lekker gedineerd.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    6Wansing26-12-2018

Kamers in het bijgebouw zijn veel te duur.

Foto's beloven meer dan de kamers er in de bijgebouwen uitzien. De kamer zag er troosteloos uit, 2 bedden, eettafeltje met 2 stoelen en t.v. Verwarming in de badkamer deed het niet. Op de site zie je foto's van de kamers in het hotel, misschien zijn deze gezelliger. Dus mijn advies neem geen kamer in de bijgebouwen.

Gereisd met partner in december 2018

• 8John04-11-2018

Heerlijk verblijf in een keurig hotel!

De parkeerplaats en entree naar het hotel oogt wat rommelig en vormt een behoorlijk contrast met de rest. Wat blijkt? Dit is een keurig verzorgd hotel in een pand met een prachtige historie. Gastvrij en zeer behulpzaam personeel. Leuke moderne brasserie met gevarieerde kaart en goed eten. Ontbijt ruim gesorteerd, alertheid van personeel mag iets omhoog omdat eerder aangevuld moet worden. Lege schaaltjes kaas en vlees alsmede een lege broodmand zou niet nodig moeten zijn. Hotelkamers zijn recent gemoderniseerd en voorzien van nieuwe badkamers. Ziet er allemaal perfect en schoon uit. Wat extra afzuiging in de badkamer zou geen kwaad kunnen, net als de ventilatiemogelijkheden van de kamers. Maar al met al verdient het zeker een compliment. De 'slaaphuisjes' op het terrein zien er wat minder verzorgd uit, over de binnenkant kunnen we niet oordelen. Omgeving is mooi en perfect om te wandelen of te fietsen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Ron Knipscheer23-10-2018

Voor herhaling vatbaar!

Voor een heerlijk ontspannen weekend ben je op het goede adres bij Landgoedhotel Woodbrooke in Barchem. Wij verbleven hier 3 nachten met onze hond, en alles was perfect geregeld. Het ligt prachtig in de natuur, met veel bos erom heen waar je heerlijk kunt wandelen. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Hotel Landgoedhotel Woodbrooke info