Hotel Landgoedhotel Woodbrooke

Hotel Landgoedhotel Woodbrooke

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoedhotel Woodbrooke voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Landgoedhotel Woodbrooke in het Nederlands

Prima hotel

HaWi, 8-1-2018

Uit de informatie krijg je de indruk dat het hotel op een landgoed ligt. Dat is niet zo. Het ligt wel redelijk rustig en in de bossen maar een landgoed kan je het niet noemen. Wij hadden voor 2 overnachtingen een kamer in één van de "lodges" (boerderijachtige gebouwtjes) op het terrein, los van het hoofdgebouw. De kamer was niet groot maar was schoon en voorzien van een zeer goed bed. Wij hebben heerlijk geslapen. Verder was er een HD-TV op de kamer en zeer praktisch; stopcontacten met USB-aansluiting. De badkamer was ruim, schoon en modern. Het ontbijt was prima en ook het diner was goed. Het personeel is vriendelijk. Aan de overkant van de weg kan je heerlijk wandelen in de bossen.

Mooie omgeving en lekker eten

Hofstra, 8-11-2017

Samen met mijn broer hier 2 nachten verbleven. Personeel erg vriendelijk. De brasserie was in een verbouwing dus waar we die avond zouden eten kregen we later te horen. Oplossing werd de bibliotheek. Wij vonden dit een gezellige en prima oplossing.

Kamer was wel aan een likje verf toe, badkamer wat verouderd. Misschien ib se toekomst iets voor koffie en thee op de kamer.

Eten savonds was heerlijk. En ontbijt was ook goed. Verschillende soorten broodjes en beleg etc.

Omgeving was erg mooi. Je zit gelijk een beetje in het buitenland.

Heerlijk rustig gelegen

Henk, 8-9-2017

Enorm veel mogelijkheden om te fietsen in de directe omgeving en direct vanuit het hotel. Goede info en fietsroute's

Tegenvaller hadden er meer van verwacht

Heleen van Berkel, 8-9-2017

Wij hadden een boskamer op zich zag het er leuk uit. Zat schimmel in het douchegedeelte en de televisie deed het niet goed. Ontbijt vonden wij zeer matig zeg maar gerust tegenvallen weinig soorten broodjes en beleg beter gewend. Omgeving wel mooi

Geweldig goed hotel

J.Soepenberg, 28-8-2017

Centrale ligging bij diverse gemeenten. Verzorging ( eten en drinken ) uitstekend. Er werd rekening gehouden met vooraf opgegeven Glutenallergie. Vriendelijk personeel. Leuk terras met zonneweide. Mooi wandelgebied vanaf het hotel. Kamers zeer netjes met een inloopdouche. Enigste punt van kritiek: de matrassen zijn voor ouderen te zacht

Een grote tegenvaller!

N.Bakker, 28-8-2017

Helaas niet zo als verwacht. Bij aankomst bleek het welkomstdrankje alleen een kokommerdrankje te zijn toen we toch iets anders wilden bestellen was dat niet mogelijk. De bosvilla bleek erg smerig te zijn. Prullenbak in het toilet was niet geleegd overal spinrag en stof en de zeepdispencer in de douche was niet gevuld. Ook het ontbijt viel vies tegen. Veel volle tafels met gebruikt servies goed en lege schalen die niet werden bij gevuld. Bij het uitchecken was se reactie van de receptioniste op dit als dat het spijtig was !0

Echt geweldig.

Bep, 20-8-2017

Prachtige ligging, we hadden een giga mooie kamer gekregen. Personeel geweldig behulpzaam.

En schitterende omgeving om te fietsen, receptie heeft mooie route's

Komen hier zeker keertje terug.

Geweldig

Henk, 19-8-2017

Perfect mooie schone kamers prima terras vriendelijk personeel hele mooie ligging

Liefste hotel met een kus extra

E. van Nimwegen, 29-7-2017

Woodbroke een groene verrassing in een zeer verzorgde accommodatie waar liefde voor de gast boven alles gaat. Geweldige prijs - kwaliteit verhouding. Prachtige rustige omgeving waar de mooiste plekjes, plaatsjes en volle borden je onderdompelen in het echte vakantiegevoel. Zeer schoon, gastvrij en gewoon een accommodatie waar je alles vindt. Vooral als je van een glimlach houdt.

geweldig

rody verwater, 27-5-2017

Lekker n paar dagen weggeweest met vriendin en onze twee honden. In een woord geweldig. Vriendelijk, goed en mooi personeel, leuke omgeving, mooie wandelroutes en vooral gemoedelijk. Kom hier zeker nog eens terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoedhotel Woodbrooke in Barchem (bij Lochem), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoedhotel Woodbrooke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoedhotel Woodbrooke scoort een 8.03 uit 10 op basis van 44 reviews.