Tijdelijk €25 aanbetaling

In de Groene Jager

We hebben de beste aanbieders voor Hotel In de Groene Jager voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 26 reviews

5.9VoldoendeScore uit 26 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over In de Groene Jager

• 6Rik en Mars19-07-2020

Als je niks verwacht valt het niet tegen....

Prima bedden, schone minuscule douche met toilet. Verder is het hotel extreem gedateerd dus verwacht geen hippe inrichting. De oubolligheid ligt als een stoffige deken over het geheel. Het terras had nog wat voor het hotel kunnen doen maar mist de sfeer door rommeligheid en harde stoelen. Mensen zijn vriendelijk.

• 4Frits20-05-2019

Nooit weer

Geen Achterhoekse gastvrijheid

• 6Frans11-03-2019

Hier wel eten, maar niet meer overnachten.

Zeer gedateerde kamer. Wel goede bedden. Antieke TV. Kleine badkamer. Restaurant is niet duur en wel lekker. Ontbijt is uitstekend. Gezellige mensen.

• 3Nora10-05-2018

Echt niet heen gaan!

Vreselijk. Nooit naar toe gaan. Hotel vol kringloopspullen en stoffige boel. Kamer: kringloopbank met scheur, kabel over de grond, wc pot kapot, alles oude meuk. Alleen het eten was redelijk en oja, het bed was schoon

• 3J. Geerings06-06-2017

Nooit meer

Wij vonden niks goed. Vies hotel, zeer gedateerd, vergane glorie. Men doet geen enkele moeite om er nog iets van te maken. Een televisie uit het jaar 0. Haal dit apparaat dan weg is beter dat een zeer ouderwetse kleine tv waar het beeld ook super slecht van is. Vieze vloerbedekking. Smerige muren. Waardeloze bedden en een erg slecht onverzorgd ontbijt! Teveel om op te noemen zo slecht en waardeloos. Ons advies: blijf er weg!

• 8Ram. Van der Schoor19-07-2015

Waar voor je geld!

Eenvoudige, maar brandschone kamers met prima bedden. Voor een kleine prijs een prima hotel met goede service en lekker eten. Verwacht geen design hotel. In de Groene Jager geen moderne fratsen. Wel een gezellig terras en fijne zitjes met leesvoer.

• 7does5419-10-2014

Retro experience in de 8erhoek

Hotel de Groene Jager wordt gerund door enthousiaste eigenaars. Het is een trefpunt voor velen die in de omgeving en daarbuiten wonen. Ben je een buitenlander, zoals ik, dan geniet je alderbastende meer. De menukaart is geweldig. Schnitzels en biefstukken zoals je ze alleen in het oosten van het land of net over de grens meemaakt. Probeer het streekmenu: Soer Gerij! Als Amsterdammer moet je dit geweldig vinden. Je hebt een geweldig diner! Tegenwoordig willen velen op Marktplaats de vintage meubelen uit de jaren 50 en 60 terug. Hier in dit hotel vind je de Pastoemeubels uit dit tijdperk op je kamer. Kamers zijn in deze stijl. Bedden zijn prima! TV is kleinbeeld. Trek je niets aan van de negatieve beoordelingen op deze website. Het hotel is een pr8ige plek om in de 8erhoek te verblijven. Op zaterdagavond zit het restaurant vol met gasten die een exclusief diner waarderen. Ontbijt: super! Vers brood van de bakker aan de overkant van het hotel.

• 1y_beckers21-09-2014

Slecht

Slechter kan niet. Jammer echt heel vies en smerig.

• 1wilma zwaans25-08-2014

dit nooit meer

we waren naar de trekkertrek in Lochem, overnachting in de groene jager. verf kwam zowat van de muur op onze kamer,wij hadden een hele kleine tv, onze vrienden hadden geen tv maar wel een ventilator. kun je je afvragen waarom. ontbijt om neger uur was afgeproken. niemand aanwezig na een half uur zelf koffie gezet, daar na ander half uur kwam de eigenaar met "goedemorgen", nog geen excuus.het hotel is oud, maar dan hoeft het nog niet vies te zijn. heel onvriendelijk personeel. ga hier nooit meer naar toe.

• 5Fam. Slof16-08-2013

Zonde.....

Een onevenwichtige prijs/kwaliteit verhouding. Vooral vanwege het restaurant en houding van het personeel. Ons werd gevraagd een tijd aan te geven om van het ontbijt gebruik te maken. Op het afgesproken tijdstip was er echter niemand aanwezig in het hotel en waren we genoodzaakt elders te ontbijten. De reactie van het hier voor verantwoordelijke personeelslid was: "tja, ik was een beetje te laat". Dit 'beetje' was minstens een half uur! Het restaurant is onvoldoende schoongemaakt en afgestoft. Tijdens het diner erg lang moeten wachten voordat er iets werdt geserveerd. De broodjes waren keihard en er werden geen nieuwe neergezet. Kortom, erg jammer allemaal. Het kan eenvoudig zoveel beter.....

Hotel In de Groene Jager info

Het complex