Reviews over Balgoij

Aanrader

Jos,
    1-12-2018

Gemoedelijke kleine SVR camping aan de Maas. Eigenaar Peter laat je alle vrijheid, maar staat altijd voor je klaar. Fruit kun je direct van de bomen plukken. Pony’s, geiten en kippen zijn blij met het groene keukenafval. Sanitair eenvoudig maar zeer schoon.Het enige geluid dat je hoort zijn de overvliegende ganzen en een tractor in de verte. Omgeving zeer geschikt voor mooie fietstochten. Wijchen is op fietsafstand. Zonsondergang bekijken vanaf de dijk: fantastisch!

Genoten onder de notenboom.

Anita,
    12-10-2018

Heerlijk tot rust gekomen in het appartement de hooiberg.

Erg gastvrij. Mooie fiets routes in de omgeving genoeg te doen en te beleven. Volgende keer willen we in het voorhuis slapen.

Corrie Groen,
    25-4-2018

Leuke camping, goed verzorgd. Wij stonden hier van 21 april tm 1 mei. Vanuit hier kun je leuke fietstochten maken naar allerlei plaatsjes in de omgeving.

Fantastische camping

Y.i.L.M Daniels,
    30-8-2016

Heerlijke rustige goed verzorgde camping. Mooie omgeving. Een camping baas die het fijn vindt om het mensen naar de zin te maken oprecht belangstelling toont zonder opdringerig te worden, Altijd in voor een praatje en kan ook prima met kinderen overweg.Kortom een plek om terug te keren.

fantastisch

ans en louis ,
    22-6-2014

geweldige camping

zeer vriendelijke

zeer zuivere sanitair

peter is vriendelijk tegen iedereen en komt elke dag even kijken of alles oke is

hij is ook erg vriendelijk met kinderen

je zit er aan de maas

op loopafstand van wijchen en grave

we komen er zeer zeker weer terug

peter van ons krijg je een 10

ans en louis