We hebben een aantal aanbieders voor Arnhem voor je op een rij gezet:

vakanties Arnhem

We hebben een aantal aanbieders voor Arnhem voor je op een rij gezet:

Reviews over Arnhem

Arnhem: mooiste stad die alles heeft!

Joke Roelofsen-van Ledden
    22-7-2019

Arnhem is een heel bijzondere stad. Door de ligging zijn er veel heuvels. als je door Arnhem rijdt ervaar je een zekere rust. het is geen hectische stad maar een stad waar je nog iets van voornaamheid uit het verleden ervaart. Prettige mensen, gemakkelijk te bereiken winkels en ruimte om te parkeren zonder kosten. Het ontbrak ons niet aan ontspanning: gewandeld langs de rivier en door het Sonsbeekpark. Ontdekt hoe dichtbij het Openluchtmuseum en Burgers Zoo zijn. een ritje over de Postbank was een verademing: rust en ruimte. Volgende keer weer bezoek aan Monumenten in de omgeving zoals Kasteel Roosendaal, AirbornMuseum, Eusebiuskerk

Gereisd Met partner in juli 2019

Heb me uitstekend vermaakt!

Margo Ouwerling
    16-7-2019

Leuke kleine stad, veel verscheidenheid aan winkels in het centrum en de Steenstraat. Gezellige en trendy cafeetjes. Markt op vrijdag en zaterdag en daarna even doorsteken naar de boulevard langs de Rijn.

Dit moet je een keer mee gemaakt hebben

Willem
    23-6-2018

Wij vinden dat het park Hoogeveluwe aanvoelt als een warme jas in de winter. De accommodaties zijn gemarkeerd met bordjes huur mij, dus een wandeling over het park wat op zich al zeer de moeite waard is geeft je de kans iets uit te zoeken wat voor u goed voelt terwijl je op veel andere organisaties maar moet afwachten welk huisje er voor u is gereserveerd. Met de uitgestrekte veluwe voor de deur en de vele bossen rond om is het uitermate geschikt voor fiets of wandel uitstapjes en altijd wel een gezellige eet en drink tentje in de buurt. De stad Arnhem is om de hoek en goed bereikbaar met de bus die een halte heeft vlak bij de ingang van het park zodat je ook een kijkje op de omgeving krijg.

Leuk centrum, fietsen in de 'heuvels'

Eddy
    23-10-2016

Leuk autovrij centrum met alle ketens die je overal ziet, wandelen over de Rijnkade, neem een kijkje in het moderne station. Fietsen langs de Rijn, met het voetveer over en soms verrast worden door een afgesloten deel (hekje open, hekje dicht) waar schapen de heide onderhouden.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veelzijdig

Wim Houweling
    31-5-2016

In Arnhem is veel gebombardeerd, maar er is nog veel over en/ of weer herbouwd. Leuke terrassen langs de Rijn en prachtige stadsparken met hoogteverschillen: Sonsbeek en Zijpendaal en allemaal op loopafstand van elkaar. Heel veelzijdig en dicht bij elkaar!

Gereisd Alleenreizend in mei 2016
Arnhem scoort een 8,9 uit 10, op basis van 352 reviews