Hotel Trix

NederlandGelderlandArnhem

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Trix voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 14 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 14 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Trix

• 10Vriendengroep15-06-2020

Fantastisch!

Hotel is perfect in alle opzichten! Allereerst een warm welkom, entree in het mooie restaurant, dan een mooie kamer met heerlijke bedden en luxe badkamer. Alles spic en span. Wat meeste indruk heeft gemaakt is de vriendelijkheid Vh personeel. Niet gekunsteld maar oprecht, en niemand uitgezonderd. De zorg en aandacht die we kregen nadat we met een ongelukje binnen kwamen bleef gedurende ons verblijf. Wij zessen bevelen dit hotel ten zeerste aan. Tot slot het diner: een niet heel uitgebreide kaart, zeker niet voor vegetariërs en/of veganisten maar wat er op de kaart stond was van hoge kwaliteit. We hebben gesmuld en genoten.

• 8Henk31-08-2019

Super hotel met perfecte ligging

Zo'n hartelijk ontvangst en uitleg over het één en ander hadden we nog nooit meegemaakt in een hotel, gewoon geweldig. De kamer was alleen te bereiken via een steile trap. De kamer was bijzonder ruim en voorzien van airconditioning en koffie en thee voorzieningen. De badkamer was mooi groot met een open douche. Hier en daar mochten de stofzuiger en een schoonmaakdoekje nog wel even tevoorschijn worden gehaald. Het grote bed lag fantastisch. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd, wat ik zelf jammer vind, maar dat is persoonlijk. Al met al is het een uitstekend hotel voor een dito prijs.

• 10Tiny08-11-2018

Fantastisch, echt een aanrader.

Een mooie accomodatie met allemaal vriendelijk personeel. Mooie schone kamers. Sfeervol restaurant met uitstekend eten en bediening. Restaurant zeer sfeervol ongericht door mevrouw Trix. Allen maar lof. Mooi gelegen met bushalte voor de deur naar centrum Arnhem, Burgers zoo en openlucht museum vlakbij.

• 9Frank12-08-2018

Aanrader

• Goed En hartelijk ontvangst
    • Hele schone en nette kamers
    • Heerlijk bed en goede airco
    • Ontbijt goed, niet bijzonder
    • Erg rustug ondanks ligging naast doorlopende weg.
  • 9Marijke23-08-2017

Luxe en mooi hotel

In 1 woord prachtig. Landelijk maar tegelijk ook modern ingericht. Erg netjes en schoon alles. Was er met zoon van 16 en dochtertje van 3 jaar. Fietsen gehuurd bij hotel, goede service en aardige ,vriendelijke mensen werken er. Ook de eigenaresse erg aardig. Ontbijt vond ik wel karig. 1 croissant die we moesten delen. Per persoon 2 bolletjes zacht brood en 1 krentenbol die we moesten delen. Verder alleen crackers. Voor zo een mooi hotel en de prijs hadden we een uitgebreider ontbijt verwacht. Voor kleine eters prima. Mooie omgeving, wij hadden wel kamer aan redelijk drukke straat dus als raam open is slapen met oordopjes. Met raam dicht nergens last van. Tip: klein trekkertje in de badkamer, vloer is redelijk snel droog maar voor direct na douchen badkamer betreden wel fijn! Verder bedankt voor goede service.

• 10louise06-08-2017

fantastisch

Prima hotel. Mooie ligging.Persoonlijke aandacht. Niet dat massale. Ontbijt goed en voldoende. Kamers schoon modern en van alle gemakken voorzien. Als ik echt iets moet noemen... er mag wel een afval emmertje bij. Diner was super. Genoeg te doen in de omgeving. Burgers zoo op loopafstand. Arnhem heeft een gezellige binnenstad.

• 9Mark D06-03-2017

Uitstekend!

Prima hotel met dito personeel! De ontvangst was hartelijk en niet zo "mechanisch" als bij de grote hotel ketens. Het diner was erg lekker en origineel (verassing menu , aanrader!). Het ontbijt is niet zo'n lopend buffet gebeuren, maar wordt keurig opgediend aan tafel en is ruim voldoende. Het personeel is vriendelijk en wil je van alle kanten wel helpen met tips over bezienswaardigheden in de omgeving. De kamer is modern ingericht en ruim, geldt ook voor de badkamer. Al met al een aanrader!

• 10Lean Jackbs02-09-2016

Superfijn hotel

Wij hebben genoten van ons verblijf kn Hotel Trix. Alles klopt vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, mooie kamer . Het diner s avonds is zeker een aanrader. Fam. Jacobs uit Heeze

• 10Nel Gallardo19-06-2016

Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Werden zelfs naar onze kamer begeleid. Schone kamers, zeer belangrijk goed bed! 's Morgens ontbijt keurig aan tafel geserveerd ipv buffetvorm.

• 10paul29-07-2015

zeker voor herhaling vatbaar

vandaag terug gekomen van 3 daagjes trix. we hebben daar van het begin tot het eind top dagen gehad. we hadden een heerlijke kamer die op en top was. het eten was helemaal af zowel ochtend ontbijt maar ook zeker het alla carte .we hebben er heerlijk gegeten. leuk ook is dat de chefkok interesse stelt en vraagt of het allemaal naar wens is.nou dat was het zeker. en natuurlijk niet de bediening te vergeten. smorgens een leuke meid die ons voorzag van alles maar ook tour info.en in de avond natuurlijk ook de serveersters bij het eten. in een woord geweldig te noemen. voor ons is het een hotel dat zeker voor herhaling vatbaar is. dankje mensen van trix voor deze drie mooie dagen. een aanrader voor iedereen. groetjes sandra en paul. tot gauw.

Hotel Trix info

• Huishoudelijke apparatuurTV