Bed and Breakfast Townhouse10

21 reviews over Bed and Breakfast Townhouse10 in het Nederlands

Prima locatie

Bianca
4-6-2018

Prima plek om een paar dagen in Arnhem te verblijven. Eenvoudig maar prima ontbijt en prima kamer. Aardige gastheer (Hendrik) en lekker centraal gelegen nabij het station en centrum.

gezellig hotel, in het centrum, nette kamers

Carin en Eric
13-2-2018

Vriendelijk ontvangst door Hendrik, Net klein hotel midden in het centrum, fijne kamers.

Goed uitgebreid ontbijt.

In één woord: Geweldig

Otto
4-12-2017

Wat een hartelijke ontvangst hier! We waren met een grote groep mensen en het was supergezellig in dit prachtige herenhuis tegenover het NS station in Arnhem.

Mooie kamers; prima badkamers, zelfs met een bad waar je de benen nog kunt strekken. En dat zegt wat voor iemand die 2.03 meter is!

Vooral de bedden liggen super en verdienen een dikke pluim. En eindelijk weer eens een B&B waar je op de kamer naar alle tv zenders kunt kijken; dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Heerlijk ontbijt met alles erop en eraan, zelfs verse koek en het prima gekookte eitje. Een tien met een griffel voor de gastheer en -vrouw! We komen hier graag terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Townhouse10 voor je op een rij gezet:

Perfecte ligging en super service.

Frank en Mieke
18-6-2017

B&B Townhouse 10 kan ik echt iedereen aanraden, dit B&B is niet heel groot (10 kamers) waardoor je echt een stuk persoonlijke aandacht krijgt van de eigenaren.

De kamer is netjes en schoon met een heerlijke douche (en sommige kamers hebben zelfs een bad!

Het B&B ligt op 2 minuten lopen vanaf station en direct aan de rand van het centrum, waardoor je daar ook met 2 minuten lopen bent.

Het ontbijt is heerlijk vers en voldoende keus voor in een B&B.

Voor 1 of meerdere dagen Arnhem bezoeken is dit voor ons echt een plek om naar terug te keren.

Oude reviews (archief)

Fijn geslapen en fijn gegeten

Jet
17-5-2015

Terug van een 2daagse wandeltrip rondom Arnhem. Gelogeerd in het vriendelijke Townhouse dat ideaal lag voor onze 2 prachtige NS-wandelingen. Na de eerste tocht gegeten bij MeeM. Zeer klantvriendelijk, meedenkend en aardig personeel. En super burgers, maar ook andere kaart. Goed en het klopte daar gewoon! B&B kamers prima. Duidelijk opgeknapt maar goed geslapen. Kamer 6 had iets te lichte gordijnen, vond zus die ook mee was. Onbijtje prima (we misten wel de verse croissant, maar dat voelt zeurderig). Personeel vriendelijk en belangstellend. Dus: zoek niet verder, kom maar gewoon bij Townsend! Veel plezier.

Centraal gelegen gezellige B&B

Thomas Galjaard
5-6-2014

Deze B&B is ideaal gelegen voor een bezoek aan Arnhem en omgeving. Vlakbij het station, vlakbij Arnhem centrum. Onze kamer was ruim, kleurrijk en met aandacht ingericht. Personeel was vlot en behulpzaam.

Bedden zijn werkelijk geweldig. Ik heb last van mijn rug, maar in dit bed had ik dat helemaal niet! Wat ons betreft zeker een aanrader.

Fantastisch !!! Service & Gastvrijheid

Jacqueline & Nanda Kegge
31-7-2013

We hadden nog nooit van dit hotel gehoord, maar komen zeker terug!!! Wat een Service & Gastvrijheid met hele vriendelijke mensen. Mensen met een echte horeca 'missie'. Niks teveel.. De eigenaresse zei 't al via you tube. We willen ons onderscheiden en dat is zeker gelukt! De kamer straalde rust uit en er stond een klein flesje witte wijn. Als we wilden konden we een koeler met ijs krijgen, zodat t heerlijk koud zou zijn. Ook stond er een kaarsje klaar, nadat we gegeten hadden. Konden we nog even gezellig op het mini balkonnetje zitten. Wederom een 'opvallend & attent' extraatje. Via Sjoerd van 't Oever van Dorsoo bedden kwamen wij in dit hotel terecht. Deze bedden zijn speciaal ontworpen voor mensen met rugklachten en mochten een nachtje 'proef slapen'. In 1 woord geweldig! Ook voor mensen zonder rugklachten een verademing. De leus: slapen zonder rugpijn, komen ze zeker na! Kortom, wij zijn overtuigd en hebben er een leuk weekend aan over gehouden. We komen zeker terug. Jacq & Nan

Goede ligging en top service!

Yvonne Mocking
    8-2-2013

Een nachtje geslapen in Arnhem, we kwamen met de trein dus geen last van parkeerkosten. Het hotel ligt vlakbij het station dus dat was ideaal! Zeer gastvrij ontvangen en de kamers zien er mooi uit. Bij aankomst was de verwarming op de kamer aangezet waardoor het nogal warm was, maar na een raampje te openen was dit zo verholpen!

Prijs/kwaliteit verhouding volledig zoek

P. Daniëls
    21-10-2012

Voor een hotel waar je incl. het parkeren van je auto 157,- per nacht betaalt, verwacht ik in de douche geen plakkerig plastic douchegordijn. De ligging is dan wel vlak bij het centrum, maar het uitzicht is 0,0. Je kijkt op de achterkant van wat gebouwen. Het ontbijt is goed, maar eenvoudig. Op je kamer staat een klein flesje witte wijn met twee glazen als cadeau van het hotel. Heel leuk maar witte wijn moet koud zijn en er is geen koelkast op de kamer. Rode wijn was beter geweest ivm de kamertemperatuur. De bedden zijn wel goed. Vooral de badkamer is slecht afgewerkt. Prima voor een hotel van 80,- per nacht maar zeker niet voor deze prijs!

Geweldige ligging en erg fijne kamers

Fam Dooyeweert
    17-11-2011

Hotel Blanc in Arnhem is in 1 woord geweldig te noemen. Een echte aanrader wat mij betreft ook gezien de ligging en de kwaliteit.

We hebben een aantal aanbieders voor Townhouse10 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Townhouse10 in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Townhouse10 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Townhouse10 scoort een 8.8 uit 10 op basis van 21 reviews.