Hostel Stayokay Arnhem

Hostel Stayokay Arnhem

8.1Fantastisch

Nederland, Gelderland, Arnhem

Op vakantie geweest naar Stayokay Arnhem?

8.1Fantastisch

Hostel info

Meer hostel info
Tonen op kaart

21 reviews over Hostel Stayokay Arnhem

• 8JZ26-07-2017

Leuk hostel

Een leuk hostel met super vriendelijk personeel.

+ Een rustige bosrijke omgeving waar rondom het hostel genoeg te doen is. Ontbijt heeft een ruime keuze aan wat je wilt eten en drinken. Een sfeervol hostel Savonds kan je gezellig plaatsnemen aan de bar. Waar er ook pizza, tosti of bittergarnituut besteld konden worden. Personeel erg (kind)vriendelijk

- Hygiene van de kamer. Spinnenwebben, stof en her en der mocht er wel een schuursponsje over heen. Een nieuwe vloerbedekking of iets in niet overbodig.

Het was jammer dat het rookgelegenheid onder ons raam was waardoor je last hebt van de mensen die buiten stonden te roken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8hans18-02-2016

super groepsaccommodatie

service top en personeel geweldig

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9tual9413-01-2014

Mooi Hostel in de buurt van Arnhem

Rustig gelegen hostel in de buurt van Arnhem. Eten en kamers zijn prima. Zeker voor de prijs wat je betaald.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8Ingmar8122-08-2011

prima hostel voor groepen

Zijn hier afgelopen weekend geweest met een voetbalteam. Er waren meerdere teams aanwezig. Kamer voor 6 p. Bedden waren goed, douche alleen wat krap. Verder een prima hostel als je er niet te veel verwachtingen bij hebt. Ligging: rustig gelegen op een heuveltje. Centrum is op slechts 3 km, dus kost maar 8 euro met de taxi. Ontbijt was prima, BBQ voldeed, alleen de kip was een beetje zonder smaak.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8sandra luts20-08-2011

prachtig gelegen aan het bos: lekker koele kamer

Hostel Stayokay Arnhem heeft ons goed opgevangen toen we het slechte nieuws over Pukkelpop hoorden. Onze zoon was daar en we konden hem niet bereiken. Gelukkig is hij ongedeerd gebleven. Spontaan gaf het personeel ons een print van het gebeurde. Ze hadden het gebeuren ook doorgebrieft aan de collega's. Toppie!!!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7chrisrich17-08-2011

Prima hostel - rustige en gunstige ligging

Een prima hostel met een rustige ligging. Zeer geschikt voor wandelaars, jeugd, groepen en families die er alleen willen eten/slapen en vooral veel willen ondernemen in de directe omgeving. Het fantastische dierenpark Burgers Zoo op steenworp afstand maar ook de Apenheul en diverse leuke steden. De Engelse pub met wat spelmogelijkheden is gezellig. Er is een leuk terras. De ontbijt/dinerruimte is wat saai en het eten (buffetvorm) niet bijzonder. De kamers zijn echte hostelkamers met eigen sanitair. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. We zullen er vast nog eens overnachten als we weer naar Burgers Zoo willen want het is een prima slaapplek en niet te duur voor een weekendje of korte trip.

Gereisd met jonge kinderen in september 2008

• 7Fam. van Alphen20-01-2011

prima

Met een groep geweest voor een cursus en tevensd overnachting en het was allemaal prima verzorgd en de ligging is heerlijk rustig.

Zakelijk gereisd in april 2010

• 8breyaen07-11-2010

Dat dit kan voor dat geld !!

Kerstarrangement 2008. Voor ons een nieuwe uitdaging want de helft van ons gezelschap wist niet eens wat een hostel was, meestal 5 sterren hotel in het buitenland maar nu op uitnodiging van oma dit.... Dus geen al te hoge verwachtigingen, en het viel ons dus allemaal erg mee. Het bar personeel dee erg zijn best het iedereen naar de zin te maken en over het eten er was niks mis mee en voor ieder wat wils. Voor de kids veel activiteiten en als die t naar hun zin hebben ???? Zeker niet de laatste keer geweest !!! En ongelooflijk voor dat geld ! top

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 6jos27-07-2010

Rustig en mooi gelegen

We hadden ruimschoots van te voren geboekt en zouden een slaapgelegenheid in de kelder krijgen. Bij aankomst bleek dat er een grote groep Engelsen van meer dan 100 man met alles voorrang kregen, zowel bij de slaapgelegenheid als bij het eten. Bij het avondeten (buffet) was er voor de rest van de gasten bijna of zelfs geen plaats meer om fatsoenlijk ergens plaats te kunnen nemen. Er kwam zelfs ook voor dat de soep, het vlees en het nagerecht niet meer voorradig was en het moest doen wat er nog van over was. Bij melding hiervan was er geen compensatie mogelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 6Marlot15-03-2010

Redelijk

Een redelijk Stay Okay hotel. Goed eten, en schone kamers.

Gereisd met vrienden in mei 2009

0 tips over Hostel Stayokay Arnhem

0 vragen over Hostel Stayokay Arnhem

Hostel Stayokay Arnhem info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten