Bed and Breakfast Paviljoen10

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Paviljoen10
9,6

14 reviews over Bed and Breakfast Paviljoen10 in het Nederlands

Fenomenaal, grote klasse van gastvrijheid!

Maria van der Beek,
2-7-2018

Een verborgen paradijstuin, met totale privacy en de meest vriendelijke en voorkomende gastheer, wie je kunt wensen.

Enorm fijne accomodatie om te verblijven, heerlijke bedden en zalig ontbijt waarbij de keuze van ultieme verwennerij of behoorlijke verwennerij.

Niet alleen Ferdinand als gastheer was ons welgezind in allerlei extra gebaren van welwillendheid en kleine attenties in de verzorging, ook de weergoden waren ons zo gunstig gestemd dat mijn 10-jarige dochter en ikzelf veelvuldig konden genieten van het aanwezige zwembad wat bij verblijf geheel privé voor de gasten beschikbaar is.

Deze bijzondere plek verdiend een 10+ voor sfeer en schoonheid van de directe omgeving van het Paviljoen. De tuin waarin het Paviljoen verscholen is, heeft prachtige oude bomen en allerlei kleurrijke hortensias, vlinderstruiken, en allerlei groene en bloeiende planten.

Dit was onze eerste verblijf in Paviljoen 10, en verheugen ons nu al op een reprise!

Super ontspannen verblijf.

Hanneke en Kees,
11-6-2018

Prima locatie en met zonnig weer is het zwembad een extra bonus of tulp.

Prima ontvangst en keuze uit klein en groot ontbijt. Voor ons was het kleine ontbijt prima verzorgt en ruim voldoende. Veel "VVV" informatie en een prima bed. Opbergruimte voor privé spullen is minimaal. Ruime tuin met veel zitjes etc etc. Ontspannen sfeer in paviljoen en omgeving.

geweldige plek

wendy,
25-6-2017

Heerlijk genoten wat een plek zeg! Helaas zat het weer ons tegen en hebben we niet kunnen genieten van het zwembad. Maar voor de rest een super weekend gehad. Heel vriendelijk ontvangen Door ferdinand en stond van alles voor ons klaar! Alles was keurig schoon. En het ontbijt was heerlijk. We hebben fietsen gehuurd om naar gelderdome te fietsen dit was prima te doen.

Heerlijke plek om fijn te chillen

Clem de Bruin
26-9-2016

Vorige week 2 nachten verbleven en hadden enorm veel geluk met het zalige nazomerweer.

Dus optimaal kunnen profiteren van zwembad!

Ontbijt was ook weer prima verzorgd door Ferdinand en ziet ons zeker weer eens terug.

Mvg, Clemens&Zoe uit Alkmaar

TOP!

Hans
11-8-2015

Wat een superlocatie, zo veel privacy, gastvrijheid en tuin. Alles was helemaal perfect. Van de ontvangst, het royale ontbijt, de service van de gastheer. En natuurlijk alle voorzieningen in het paviljoen en tuin. Een eigen zwembad, waar tref je dat? We hebben genoten van een paar zeer relaxte dagen!

Uniek plekje

Gaëlle en Sam
2-8-2015

Ideaal om als koppel een romantisch verblijf te hebben. Een gevoel van volledig alleen te zijn en samen te genieten van de rust. Je bepaalt zelf wat je doet; genieten aan het zwembad en niets doen of de fiets pakken en omstreken gaan verkennen. Wij hebben het altijd druk, dus wij verkozen te zonnen en te zwemmen. Het paviljoen zelf is zeer proper: verse lakens op een goed bed, badkamer met douche zeer proper, verse badhanddoeken, keukentje proper en met alle gerief dat je nodig hebt...Onze ochtend begon al met een overheerlijk ontbijt. Je kan zelf bepalen om hoe laat je wenst te ontbijten en de eigenaar zet dit zonder te storen af aan je paviljoen. Het ontbijt was meer dan genoeg en gevarieerd met verse producten. Het paviljoen ligt midden in de natuur. Gewoonweg Heerlijk. Zeer wel bedankt aan de eigenaars Ferdinand en Anita xxx

Wat een ontdekking!

Daniel
28-8-2013

Een hele mooie B&B die wij hadden geboekt om er even tussenuit te gaan zonder de kids. Perfecte locatie om fietstochten te maken, naar de stad te gaan (lopen, fietsen of met de bus die op 2 min lopen ieder kwartier stopt).

Idyllisch en super compleet

Klaas L.
19-8-2013

Een zeer compleet en sfeervol ingericht appartement in de ruime tuin van een prachtig huis gelegen. Met eigen buitenzitje, aan het zwembad. Aan de rand van Arnhem, je bent zo in de stad en op de Veluwe. Volop rust en het eten was heerlijk. We hebben genoten.

Idyllisch en zeer compleet

Nantsje
19-8-2013

Een zeer compleet en sfeervol ingericht vrijstaand appartement in de tuin van een prachtig huis. Eigen buitenzitje en gebruik van het zwembad. Aan de rand van Arnhem, je zit zo in de natuur of in de stad. Heerlijk ontbijt. Volop rust. We hebben in één woord genoten.

Geweldig!

Anne-bet Hamer
12-7-2013

Wij hebben afgelopen weekend een geweldig weekend gehad in paviljoen 10 na onze huwelijksdag. Wat een mooie locatie, leuke beheerder en een geweldige ligging. Er lag een leuk welkomstdienbladje voor ons klaar. Het zwembad en spullen in het huisje zijn ook super. Het ligt dichtbij het centrum (5 minuten fietsen), maar ook midden in de stilte en dat was ook prettig. We hebben een geweldig mooie en fijne tijd gehad. Super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Paviljoen10 in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Paviljoen10 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.