Hotel NH Arnhem Rijnhotel

Hotel NH Arnhem Rijnhotel
7,9

6 tips over Hotel NH Arnhem Rijnhotel

KimenAlex2209, 22-6-2015
Upgrade je kamer naar eentje met balkon en uitzicht, je krijgt er geen spijt van
Anouk, 6-12-2013
Ontbijt buiten de deur. Stuk goedkoper en gezelliger
Piet, 10-8-2013

vragen naar de kamers op de bovenste verdieping achteraan

voldoende gratis parkeerplaatsen.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Arnhem Rijnhotel voor je op een rij gezet:

Yvon Zandvliet, 10-7-2013

Heerlijk diner bij restaurant zeldzaam

Gezellig lunchen bij restaurant CC

Angelo, 4-12-2012
De minibar is wel prijzig dus wees hier voorzichtig mee.
ank.versteeg, 23-10-2011

In centrum Arnhem zijn genoeg hotels die kunnen evenaren met dit hotel, maar locatie aan de Rijn is wel heel leuk.

Er zijn op korte afstand van het hotel wel een aantal bussen die rechtstreeks naar station/centrum rijden.

Arnhem is een levendige, gezellige stad met genoeg keuze om lekker uit eten te gaan, diverse attractieparken, veel groen in de omgeving.

Het hotel verhuurt ook fietsen a 7,50 per dag.