Nederlands Openluchtmuseum

Nederlands Openluchtmuseum

6Voldoende

3.4km van centrum

• 4🇳🇱Hans Verhoeven23-08-2020

Slechte ervaring met service ver onder peil

Onder het mom van Corona-maatregelen waren er geen dingen meer die je echt kon doen. Restaurant was vol maar terras was mogelijk. Toen het ging regenen stopte de bediening, wat ik al slecht vind, maar daarna mensen de regen insturen door de paraplu’s op te klappen is geheel buiten proportie. Kortom een slechte ervaring. Dit is echt veel slechter dan enkele jaren geleden toen er nog zoiets als service bestond.

augustus 2020

• 5Nn12-06-2020

Mwah matig

Vandaag hier geweest maar veel gebouwen zijn niet geopend. Beetje jammer want je betaald wel het volle bedrag voor een intree kaartje.

juni 2020

• 6Koos Hendriks11-02-2020

Jammer dat het niet het hele jaar geopend is.

Jammer dat het museum in de wintermaanden of gesloten is of aangepaste openingstijden heeft of dat de trams niet rijden of dat de winkeltjes gesloten zijn.

september 2019

• 4Edgar13-08-2019

Leuk maar pas op met een recente Volkswagen

In juli zijn wij een dag naar het openlucht museum geweest. We hebben een leuke dag gehad maar dat werd al snel verpest toen we bij de auto terug kwamen. De zijruit van onze volgwagen golf was ingeslagen en het navigatie systeem (discovery pro) was gestolen. Gevolg is bijna €5000 schade!!! Dit schijnt op dit parkeerterrein heel vaak te gebeuren. Het openlucht museum, de beveiliging en de politie doet hier niets aan terwijl er wel een groot bord " camerabeveiliging" voor bij de ingang staat. Op deze beelden is natuurlijk niets te zien. Hoe moet je uitleggen aan jonge kinderen die staan te rillen van angst dat zelfs de politie je nog net niet uitlacht en de verbinding verbreekt als je ze belt. Pas dus goed op met recente Volkswagens uitgerust met dit navigatie systeem. Zet je auto vooraan en goed in het zicht en beter nog neem een andere auto mee.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Lin08-08-2019

Mooie dag

Prachtige natuur. In 1 dag krijg je helaas niet alles goed gezien als je, zoals wij, alle info op je gemak wilt lezen, filmpjes bekijken etc. Horeca is prijzig. Vroeger waren er meer leuke winkeltjes. Van mij zou het park wel 1 uurtje langer open mogen zijn.

augustus 2019

• 1Fam.de Wit24-07-2019

Nooit meer

Onvriendelijk publiek . Ik ben ziek en moet me dus vervoeren met stokken en dit geval de vreselijke rolstoel van het open lucht museum. Deze was stug Zelfs het rolstoelpad was vol gaten. Uiteindelijk na 45 euro uitgegeven te hebben maar gestopt. Wilde nog wat drinken in horeca gelegenheid vroegen bij iemand aan tafel te mogen zitten. Maar afgesnauwd door twee zeer zure dames waarbij het leven duidelijk niet meegezeten had.Duidelijk moeder en dochter.De appel valt meestal nietver van de boom! Na half uur teleurgesteld park verlaten. Het zit in Nederland zeer duidelijk niet mee met de parken en de inwoners.

• 3Tineke21-07-2019

veel te duur

Was een tegenvaller, want het is meer iets voor Japanners die Nederland in vogelvlucht willen zien. De locatie is mooi, maar de rest is niet echt verrassend. Heb kennelijk al te veel in Nederland zelf gezien Prijzen zijn te hoog voor wat je krijgt en dat geldt ook voor het eten en drinken, maar wat werkelijk een aanfluiting is, dat wanneer je beiden op de motor komt en samen op 1 parkeerplaats kunt staan, dat je dan 7 euro per voertuig betaald. 14 Euro voor een paar uurtjes parkeren

• 9Dhr. Megens18-07-2019

Om de twee jaar op ons lijstje, fantastisch!

Heerlijk , leerzaam en publieksvriendelijk museum op een unieke buitenlocatie. Prachtige blik terug in de tijd, consumpties vriendelijk geprijsd, vriendelijke en deskundige medewerkers die heel graag vertellen over hun plaats en tijd in de historie. Wij hadden een TOP dag. Museum verdient veel meer publiek, maar het was ook heerlijk om te genieten van een rustige dag in het hoogseizoen. Blijf komen! Brinkman wilde het ooit in een domme vlaag van verstandsverbijstering sluiten, dat mag nooit gebeuren!

juli 2019

• 6Dhr AW11-07-2019

Voorlopig heb ik het wel gezien.

Wij waren groot fan van dit park. Hebben het veel bezocht. Echter vandaag viel het ons erg tegen. We misten de kippetje bij de boerderijen. De twee winkels zijn weg, dat gaf het park een andere dementie. Nu is het allemaal eten en drinken. Verschillende eetgelegenheden waren niet open. Wat mij ook op viel alle grote blauwe borden.,het park heeft zijn authentieke sfeer verloren er hangt een andere zweer. Een massa sfeer .,ik wou een handgeweven theedoek kopen in verschillende kleuren. Niet in de winkel gevonden. Terwijl ze bij de weverij zeiden dat ze in de winkel te koop waren. Niet dus.

• 8Lisa van der molen04-07-2019

Met mooi weer is het openluchtmuseum nog mooier om te bezoeken

Gereisd met vrienden in oktober 2017

10 van de 428 reviews gezien