Géén boekingskosten

Hotel Modez

NederlandGelderlandArnhem

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Modez voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 23 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 23 reviews

23 Reviews over Modez

• 6M.08-08-2019

Klonk mooier dan het was.

Met gezin met 2 kinderen een design studio geboekt. Deze bevinden zich aan de overkant van het hotel. We verbleven 2 nachten. De luxe uitstraling vanuit foto's en omschrijving viel in de praktijk tegen. Mooie kleuren op de muren, verder niets bijzonders. Uitzicht op armoedige binnenplaats waar 2 jongens de hele middag voor ons raam aan de brommer knutselden. Niet heel erg, maar geeft zeker geen hotelgevoel. Bedbank echt veel te smal voor 2 tieners, ook te hard en met knopen die in de rug prikken. Goede service dat er de 2e nacht 2 bedden kwamen!! Alles was goed schoon, op een stuk spinrag na boven ons hoofd in bed. Goede douche. Details als haakjes voor handdoek (toilet) en plank voor toilettas ontbraken. Kast met gammele deur, klok stuk. Wel een keuken die m.i. zelden gebruikt wordt. We vonden de prijs van 200 euro per nacht echt veel te hoog voor een "opgeknapte" studio. Het luxe gevoel waar we ons op verheugden ontbrak simpelweg.

• 6Colette van den Brom29-05-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Afgelopen zondag op maandag in dit hotel overnacht. Op zich een leuk ingerichte kamer maar heel erg stoffig en aan de gordijnen hingen spinnenwebben. Het afval van de vorige gast lag nog in de prullenbak. Ook op de tv (kabel) stoorden een aantal zenders. De 115 euro die ik heb betaald vind ik het dus niet waard. Bij vertrek aangegeven bij de receptioniste dat ik de kamer erg stoffig vond en daar best wel last van heb gehad. Ze gaf aan dat ze het zou doorgeven aan de schoonmakers....

• 4Patrick Janssen16-10-2017

Nooit meer

We hadden kamer 32, bovenin. Veel last van ronkende ventilator boven plafond wc (voor hele gebouw?). De wc-pot trilde mee... Daarnaast werden we bij uitchecken onaangenaam verrast omdat de prijs 240 euro was ipv de (schriftelijk) afgesproken 220 euro. Deze 20 euro verschil was groot probleem en moest echt betaald worden. We konden achteraf bezwaar maken bij de manager maar deze reageerde nergens op (mail en telefoon). Jammer. Kan dit zeker niet aanbevelen.

• 9Marc07-10-2017

Zeker nog een keer

Kunstzinnig ingerichte kamer. Relatief kleine kamer, maar van alle gemakken voorzien.

• 10M.v.huijkelom29-05-2017

Super fijn hotel

Een bijzonder en fijn hotel erg schoon en alles wat je nodig hebt voor een leuke tijd weg is aanwezig. Vriendelijk behulpzaam personeel en een lekker ontbijt. En als kers op de taart een gezellig terras voor de deur. Gaan zeker nog een keer terug

• 10Diny Nieborg01-05-2017

Super goed hotel

Het is een modern ingericht hotel op loop afstand van het centrum

• 9Jolanda01-05-2016

Leuke kamers, geweldig ontbijt, centraal gelegen.

De kamer was uniek, de badkamer ruim. Het betrof hier een kamer met een beneden en een boven. Boven was het ietwat klein. Bedden waren top, jammer dat je wel de trein hoorde. Maar al met al een heel geslaagd weekend.

• 9tessahopman28-07-2015

Wat een fantastische hotel.

Deze accommodatie is echt uniek, elke kamer heeft een verhaal van een ontwerper. Heel erg leuk om hier een nacht door te brengen. Goede loop afstand naar t centrum en prima locatie. Erg vriendelijk personeel.

• 10Reiziger22519-01-2015

Comfortabel, uniek, alles wat je nodig hebt

Belangrijk aan een hotel vind ik een goed bed, een goed restaurant, gratis wifi en een fijne douche. Bij Hotel Modez is alles aanwezig. Leuke bijkomstigheid is het originele decor van de kamers. Ik zie al genoeg 'standaard' hotelkamers. Volgende maand kom ik terug!

• 10Luana 07-01-2015

Bijzonder hotel! Iedere kamer een ander thema

Erg leuk hotel, zeer vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Het hotel is zo ontzettend origineel, zeker voor herhaling vatbaar om meerdere kamers te kunnen bekijken. Ligt in het Modekwartier, een creatieve, bijzondere wijk en 10 minuten lopen van het centrum. echt een aanrader!

Hotel Modez info

• AirconditioningNiet beschikbaar