Hotel Landgoed Groot Warnsborn

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-1°
Hotel Landgoed Groot Warnsborn

11 tips over Hotel Landgoed Groot Warnsborn

Tiemen, 26-3-2014
Geheime tip: Als je vraagt naar de kamer waar Tiemen altijd zat, krijg je misschien wel mijn vaste kamer, welke een van de fijnste van het hotel is!
Lammert de Vries, 7-3-2014
Indien u vragen of opmerkingen heeft kunt u ook bellen: 026-4455751, groet Lammert de Vries
Eva Veenman, 9-12-2013
Bus naar Arnhem stopt vlakbij, maar 15 minuten. Kijk wel even naar de vertrektijden, hij gaat niet heel vaak (in het weekend).

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Groot Warnsborn voor je op een rij gezet:

Daan, 3-11-2013
Electrische scooter huren bij Peter overstegen op de Postbank
Jan, 30-10-2013

Bezoek aan Arnhem

Wandelingen omgeving

Dave Nouris, 14-9-2013
Neem je wandelschoenen mee, het landgoed is prachtig.

Lammert , 14-8-2013
Maak een ritje op hun electrische scooters! echt heel leuk en je zoeft zonder lawaai door het bos
tomdegroot, 9-5-2013

Vraag eens naar de kamer met de bedstee, of een kamer in het koetshuis waar de terrasdeuren lekker open kunnen.

Huur eens een fiets (of neem er zelf een mee) en verken de omgeving: zowel de recreatieve als de sportieve fietser kan op de Veluwe zijn/haar hart ophalen!

Loes225, 7-11-2012
High tea in wintermaanden op zondag
Naarden, 19-2-2012
Ik zou van te voren checken of er luidruchtige feesten in de Orangerie zijn. Als dit het geval is, zou ik geen kamer in het Koetshuis willen gezien de ligging (koetshuis naast orangerie).