Hotel Landgoed Groot Warnsborn

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°16°
Hotel Landgoed Groot Warnsborn
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Groot Warnsborn voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel Landgoed Groot Warnsborn in het Nederlands

Nooit meer

Verelst
10-7-2018

Mijn man had als verrassing voor onze 20ste huwelijksverjaardag een romantisch arrangement geboekt met 1 overnachting, 340 Euro.

Bij aankomst stelden we vast dat de beloofde "romantische" surplusjes vergeten waren, weg romantiek!

Het ontbijt werd tot 10 u. geserveerd, om 9u.50 waren er geen verse broodjes meer voorhanden, voorgebakken broodjes uit de supermarkt werden opgewarmd.

Ontbijt en 4 gangendiner vonden wij voor deze prijs verre van goed.

Het terras, voor en achter, was allesbehalve proper, vloer en stoelbekleding waren besmeurd. Het venster van onze dure kamer was vuil en hing vol met spinnenwebben.

Dit alles werd gemeld bij de receptie en werd met een excuus van de dame achter de balie weggewuifd.

Wij hebben in Nederland voor 1/3 van de prijs reeds meerdere malen mooier, properder en lekkerder gelogeerd.

heerlijk midden in de natuur

Judith
13-9-2017

Wat heerlijk is aan dit hotel is de ligging midden in de natuur, de staf is vriendelijk, het hotel ademt een vriendelijke persoonlijke sfeer.

Schitterende locatie

H.J.Mertens
11-8-2017

Ideaal gelegen voor al wie van de natuur en rust houdt.

De bediening in het hotel is bijzonder vriendelijk en attent. Culinair ook een hoogvlieger.

Zal niet snel aanbevelen

Ruud kamp
9-7-2017

Plus locatie omgeving prachtig , diner goed.

Min wij hadden kamer 6 rook muf en het bed is aboluut aan vervanging toe, op de zij slapen is bijna niet mogelijk vanwege de diep kuil. Tijdens ontbijt geen gebakkken ei kunnen bestellen, te weinig personeel.

Geweldig!

Marianne
21-5-2017

Hotel Landgoed Groot Warnsborn heeft onze huwelijksreis onvergetelijk gemaakt.

Een adres om je thuis te voelen

Annette van der Helm
14-2-2017

Afgelopen weekend wederom mogen genieten van de geweldige gastvrijheid en culinaire verwennerij in een sprookjesachtige en dit keer witte omgeving door de sneeuwval. Met name dank aan Ron voor de leuke ontvangst.

Ron en Annette van der Helm

Echt een aanrader.

R.piëst
29-8-2016

Mooie kamers, super keuken, zeer aardig personeel en dit alles in een mooie rustige omgeving met veel mooie wandelingen. En nog veel meer mogenlijkheden.

Beste R.Piëst,

Het is altijd een feestje om voor onze gasten te mogen zorgen. Wat fijn om te horen dat dit dan ook goed overkomt. We hebben weer nieuwe menukaarten dus kom gerust snel eens proeven

Top lokatie

Wim en Marieke
28-7-2016

In één woord super. Vriendelijk en behulpzaam personeel, romantische en rustige omgeving en het diner was een culinaire verwennerij.

Beste Wim,

Dank voor de lovende woorden ik zal deze zeker bij onze medewerkers overbrengen. Hopelijk tot snel!

Heerlijke verwennerij zo'n nachtje er tussenuit!

Fam. Cromme
21-5-2016

Prachtig wandelen en uitstekend menu.

Beste Fam Cromme,

Wandelen op ons landgoed is zeker de moeite waard. Heeft u de routes van de receptie meegenomen? Deze zijn verkrijgbaar voor meerdere lengtes met een goede uitleg daarbij.

Prachtige omgeving, goede service

BVOR
12-5-2016

We hebben wederom gebruik gemaakt van Oranjerie voor Algemene Ledenvergadering en achteraf borrel met diner. De accommodatie en tuinen zijn schitterend. Vooraf altijd snel, aardig contact. Denken goed mee, zijn flexibel. Service ter plekke ook heel goed. Eten was verrukkelijk.

Beste BVOR,

de oranjerie is inderdaad een van de mooiste plekjes op het landgoed en zijn dan ook zeer trots om u daar wederom te mogen verzorgen. Wellicht tot volgend jaar.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Groot Warnsborn in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Groot Warnsborn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.