Bed and Breakfast Jansbeek

BedAndBreakfastWeer vandaag16°10°
Bed and Breakfast Jansbeek

5 reviews over Bed and Breakfast Jansbeek in het Nederlands

Met jonge kinderen

Top B&B in het centrum van Arnhem!

annemarie
3-8-2018

Wat een fantastische plek, midden in de stad, 5 minuten lopen van het station.

Heerlijk koel op de kamer dankzij de airco. Een smakelijk start ontbijt met zelfgemaakte granulo en stukje fruit, genoten van de lekkere lunch boterhammetjes die wij meekregen en dan het verse sapje bij terugkomst.

Een prima verblijf; blijf zo doorgaan.....

Waarschijnlijk komt er een reservering voor 16-19 juli 2019, (ha ha).

Enige minpuntje zou misschien kunnen zijn dat het moeilijk is om je auto te parkeren. Dat zal waarschijnlijk een stukje verder in de wijk zijn. Positief is wel, dat in dat gedeelte van het centrum het gratis parkeren is.

Een heerlijk verblijf , een echte aanrader !

Fam.Jacobs
16-10-2017

We hebben hier enorm genoten met onze kinderen van de gastvrijheid , het heerlijke ontbijt , fijne douches en zeer schone kamers !!!

De ligging t.o.v. centrum en Gelredome is super .

Is zeker een aanrader!

Zeer gastvrij , aanrader

Jhr bergman
9-10-2017

Je word hier zeer vriendelijk ontvangen.

Een keurig nette ingerichte kamers.

Door hele kleine dingen maakte voor ons het verblijf bijzonder.

Goed ontbijt.

Ligt centraal , dicht bij het centrum en stations

Gewoon uitstekend!!

Geert Verstappen
4-10-2014

Heerlijk ontbijt, zeer gastvrij, ligging t.o.v. centrum 5 min lopen, gratis parkeren, erg schone kamer met een kleine, fijne douche. Het is de prijs meer dan waard!! Ben er nu 5 keer geweest en kom er zeker weer terug!

perfect

Siona zijlstra
8-12-2011

Alles was perfect! Zeer gastvrij, heerlijke bedden. Perfecte ligging tussen het park Sonsbeek en het centrum van Arnhem. Heerlijke ontbijtjes en ook aan de kinderen werd gedacht door speelgoed op de kamers!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Jansbeek in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Jansbeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.