Bed and Breakfast Immerloo

5 reviews over Bed and Breakfast Immerloo in het Nederlands

Prima service en ontbijt

Mario
15-4-2014

Prima service en ontbijt bij dit Bed en Breakfast in Arnhem. Prijs sevice verhouding valt niet over te klagen.Wij hebben het prima naar onze zin gehad bij deze trouwens rustige B& in Arnhem.

Wat moet je meer?

Jorgo
10-3-2013

Voor een laag budget een prima adres om te overnachten, uitstekende bedden en het was goedkoper dan naar huis te rijden.

Vorig jaar vanwege een festival overnacht. Zeer gedateerd en mevrouw was zeer ongeintereseerd, maar wel betaalbaar dus dit jaar weer geboekt voor festival. Wordt er zonder opgave van reden door haar geannuleerd! Sta je dan met je dure festival kaartjes. Alle hotels verder vol. Enige vrrklaring die we kregen was "gasten mogen ook vrijblijvend annuleren, dus ik ook!" Onbegrijpelijk en onprofessioneel! Gewoon schandalig!

Voor mij nooit meer

Anneke
        7-11-2010

Was voor 2 nachten in Arnhem.

Het is schoon, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Totaal geen contact met de eigenaar, je wordt naar je kamer begeleid en je word even snel wegwijs gemaakt en verder zie je de eigenaars niet meer. s'morgens bij het ontbijt dat prima was overigens, zie je mensen ook niet. De laatste ochtend heb ik mevrouw heel even gesproken, maar totaal niet geïnteresseerd.

Het is een plek alleen om te slapen maar verder ook niet.

De gezamenlijke ruimte is gedateerd. Kamers ook vind ik , het bed was prima.

We hebben zelf een B&B en daar houden we van mens en dier, hier heb ik meer het idee, dat het alleen voor de bijverdienste is en dan vind ik het duur.

goed voor een tussenstop

frank en linda
        20-10-2010

In juli 1 nacht overnacht op weg naar Friesland. Gemeenschappelijke ruimte nogal gedateerd. Ligt tamelijk ver van het centrum tussen troosteloze woonblokken. Voelden ons niet echt gerust toen we op de bus richting centrum stonden te wachten. Jongeren waren bezig het bushokje vakkundig te vernielen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Immerloo in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Immerloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.